BEG airport status
Operacija Dubai: Sponzor broj 2!

Operacija Dubai: Sponzor broj 2!

Sećam se kada sam pre dve godine na Dubai International Airshow-u posle sigurno sat vremena balavljenja nad B-1B, Superhornetom i Strajk Iglom odlučio da napravim i nekoliko intervjua sa pilotima i posadom. Nespreman, bez ideje i koncepta ali sa prličnom željom da ne propustim tu jedinstvenu priliku zakucao sam na vrata štanda ACC-a. Tamo me je dočekao rezidentni PR i posle moje molbe izgovorio rečenicu koju nikada neću zaboraviti: „Sure. No matter if you’re CNN or a blogger, you’re all same to me. What do you need?“. Nakon jedinog mogućeg odgovora („Everything“) dobio sam seriju intervjua i nekoliko ekskluziva. Tada je F-22A imao međunarodnu premijeru i ja sam bio jedan od prvih na svetu koji je imao priliku da intervjuiše pilote tog aviona. Nadrealno iskustvo, jedan kamkorder, 45+ stepeni i time of my life.Fast-forward na danas i još jedna dobra vest za operaciju Mike Tango Six:

Američki Stejt Depatment, tačnije američka ambasada u Beogradu pridružila se mt:s-u kao drugi sponzor mog izveštavanja iz Dubaija. Zahvaljujući pozitivnim iskustvima od pre dve godine i činjenici da će i ove godine američki kontigent na show-u biti jedan od najvećih, američka ambasada odlučila je da mi pomogne posebno imajući u vidu moje opredeljenje da kao nezavisni online medij sadržaj svog izveštavanja plasiram preko nekoliko društvenih mreža.

@USEmbassySerbia na twitteru i U.S. Embassy Belgrade na Facebook-u takođe će prenositi moj put dok će pristup američkom kontigentu na sajmu i ove godine biti neograničen. Očekujem takođe još jednu ekskluzivu ali o tome više detalja uskoro.

Još šest dana!

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N Postoji i puno faktora koji su i bitniji od cene transporta, nije sporno. Ali ako će neko da preveze divizion sa pratećim vozilima odjednom, više se isplati brod.

14. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…

14. Dec 2024.Pogledaj

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj