BEG airport status
LYBE 2015:30 Z 360°04KT CAVOK 07/01 Q1023 NOSIG=
Operacija Dubai: Sponzor broj 2!

Operacija Dubai: Sponzor broj 2!

Sećam se kada sam pre dve godine na Dubai International Airshow-u posle sigurno sat vremena balavljenja nad B-1B, Superhornetom i Strajk Iglom odlučio da napravim i nekoliko intervjua sa pilotima i posadom. Nespreman, bez ideje i koncepta ali sa prličnom željom da ne propustim tu jedinstvenu priliku zakucao sam na vrata štanda ACC-a. Tamo me je dočekao rezidentni PR i posle moje molbe izgovorio rečenicu koju nikada neću zaboraviti: „Sure. No matter if you’re CNN or a blogger, you’re all same to me. What do you need?“. Nakon jedinog mogućeg odgovora („Everything“) dobio sam seriju intervjua i nekoliko ekskluziva. Tada je F-22A imao međunarodnu premijeru i ja sam bio jedan od prvih na svetu koji je imao priliku da intervjuiše pilote tog aviona. Nadrealno iskustvo, jedan kamkorder, 45+ stepeni i time of my life.Fast-forward na danas i još jedna dobra vest za operaciju Mike Tango Six:

Američki Stejt Depatment, tačnije američka ambasada u Beogradu pridružila se mt:s-u kao drugi sponzor mog izveštavanja iz Dubaija. Zahvaljujući pozitivnim iskustvima od pre dve godine i činjenici da će i ove godine američki kontigent na show-u biti jedan od najvećih, američka ambasada odlučila je da mi pomogne posebno imajući u vidu moje opredeljenje da kao nezavisni online medij sadržaj svog izveštavanja plasiram preko nekoliko društvenih mreža.

@USEmbassySerbia na twitteru i U.S. Embassy Belgrade na Facebook-u takođe će prenositi moj put dok će pristup američkom kontigentu na sajmu i ove godine biti neograničen. Očekujem takođe još jednu ekskluzivu ali o tome više detalja uskoro.

Još šest dana!

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

Mayer Зависи од ТТК који су крајем 60-тих постављени пред ОКБ МиГ. Тада је у наоружању већ било на хиљаде МиГ-21 и 23 и тражио се двомоторни авион. Знатно касније је било пројеката једномоторних авиона, као што су нпр Сухојеви С-54, С-55 и С-56 као и МиГ-ов МиГ-33 (не МиГ-29М 9.15 него ЛМФС). На жалост…

20. Feb 2020.Pogledaj

Živojin Banković na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

Mayer Постоје разне идеје за МиГ-41. Једна од њих је да се оживи програм МиГ-31М који би могао на пример да добије радар и ел. опрему као и моторе са Су-57. Наравно говоримо о моторима Изделије 30. Су-57 није конструисан за брзине и врхунац лета какве данас има МиГ-31. Petrovic Dusan Мислио сам на то…

20. Feb 2020.Pogledaj

Mayer na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

@AL-41F1 Cesto se navodi da je Mig-29 bio kao neki potrosni jeftini lovac planiran da sagori u masovnom frontalnom sukobu u trecem svetskom ratu pa zato nije od pocetka bio sofisticiran nego pre sto se kaze rustikalan. Ako je to tako (i ako ostavimo po strani taj rezon da je u redu zrtvovati stotine ili…

19. Feb 2020.Pogledaj

Mayer na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

>> Dal je moguce Dusane da verujes u to sto pricas? O cemu se radi? Offtopic ali covek vam je rekao kako stvari stoje sa kosmodromom Vostocni odakle je do sada izveden jednocifren broj lansiranja a kompleks se razvija vec deceniju i vise i progutao je milijarde. Ista stvar je sa Angarom, dva lansiranja do…

19. Feb 2020.Pogledaj

Paqe na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

@ Petrovic Dusan Hajde malo bolje proguglajte. YF-12 je prototip i nije nikada bio operativan lovac a Boža je pisao o operativnim avionima. A An-225 uopšte nije ruski avion vec sovjetski napravljen u Ukrajini u kojoj se i danas koristi.

19. Feb 2020.Pogledaj

Send this to a friend