Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.
Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.
Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja
Naravno da svaka akcija mora imati reakciju. Uzmimo malo fizike pa lekciju o količini gibanja. Ili probajte uskočiti iz čamca u čamac. Tu igra masa, brzina, smjer, kut kretanja obadva čamca i čovjeka koji obavlja radnju. Komplicirano rješenje, vektori i tako to. A ovdje predavanje drži čovjek koji možda nije niti ispalio točku.
@somi Ko malo razume aeronautiku, zna da je objekat koji leti uvek nestabilan (gravitacija, vetar i td) U vazduhu vladaju drugaciji zakoni fizike, nego kad vojnik sa ramena i stojeci na zemlji nisani. Opet, Amerikanci su uspeli da nakace na C-130 pravi top, i leti i puca. Dakle resenje je moguce, i jos od 2000-ih…
Pa to uopšte nije loše. Koj' će mi onda vazduhoplovstvo? Zašto bih trošio silne novce za skupe letelice, obuku ljudstva, rezervne delove i potrošni materijal, održavanje aerodroma, i ostale skupe igračke? Dogovorim se lepo sa nekom susednom zemljom ili vojnom organizacijom, iznajmim ih da mi čuvaju vazdušni prostor, potpišem par ugovora, i miran sam. Ako…