BEG airport status
Tango Six i Xopyc – i u pustinji!

Tango Six i Xopyc – i u pustinji!

Kada je pre dve godine Tango Six kalendar bila moja i Dušanova prilično teško ostvariva vizija i razmišljanje na temu „šta bi sve mogli kada bi imali sredstva da to i uradimo“, priča oko sponzorstava i uopšte pomaganja naših fix-ideja bila je prilično daleka. Krenuli smo ipak sa projektom verujući da možemo napraviti nešto zanimljivo i to smo i uradili. Smisleni kraj te priče, u formi pravog štampanog proizvoda, ne bi se ni dogodio da nije Xopyca – tada mlade srpske firme iz Beograda koja je prva uspela da realizuje ideju o kojoj su mnogi pre njih razmišljali – proizvodnja i prodaja vazduhoplovne i military mode, u Srbiji, sa motivima srpskog ViPVO. Da li na jaknama aktivnih vojnih  i civilnih pilota ili die-hard entuzijasta, logotip Xopyca postao je sinonim za tu vrstu odeće i „item of want“ kako se kaže u modnom žargonu.

Xopyc je u međuvremenu ovorio butik, da bi se pre nekoliko nedelja preselio na novu lokaciju. Kao i pre dve godine, ponovo zajedno sarađujemo, ovoga puta na Mike Tango Six projektu. Počevši od mog izveštavanja u Dubaiju, Xopyc je zvanični Tango Six military fashion contractor, ili narodski rečeno – šetaću sve one njihove gotivne majice i pantalone u sred pustinje.

Od ove saradnje očekujte razne zanimljive stvari i u budućnosti. Predstavljaću nove Xopyc proizvode za koje znam da ste zainteresovani, organizovaćemo razne zanimljive akcije i ono što je najbitnije – uvek ćemo se truditi da vam otkrijemo nešto novo, atraktivno i na kraju ono što bi lično i mi nosili ili već nosimo sa zadovoljstvom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dejan na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Max Kao što sam i napisao u prvom postu jedino motori na obe letelice imaju kompaktibilnost pod uslovom da su na obe letelice PW motori. Oba motora se rade u arhitekturi 1-G-3-8-2-3, oba motora imaju BPR 12:1. Što znači da imaju dosta zajedničkih delova. Osnovna razlika je u dijametru fan-a kod PW1500 on je 73…

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

Perica Tako ne kazu ‘ugledno glasilo jutrnji/vecernji/index list’ nego samo prenose reči jednog hrvatskog generala.

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

John C. Colton A NATO satcom kanal ima tačno kakve veze sa EU? Ili si u NATO ili nisi. Nema zaobilaznog puta.

03. Oct 2024.Pogledaj

max na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Dejan A220 (bombardier c-serija) nema nikakvu kompatibilnost sa A32x serijom. Drugi type rating, druge tvornice, drugi dizajn, pa ni ta "sličnost" motora ne pomaže jer ni stock dijelova ne paše. Airbusu prvo predstoji mamutski posao da ga uvede u svoj proizvodni ciklus jer trenutno gubi novac na tom avionu na način kako ga (bombardier) proizvodi…

03. Oct 2024.Pogledaj

PasTom na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

I Hrvatska i Srbija neće iskoristiti 50 % mogućnosti ovog aviona. Kako se to kod nas kaže: Kupio Mercedesa S klasu da sa njime ide po kruh u dućan.

03. Oct 2024.Pogledaj