Flajer 250. raketne brigade nastao je kao efikasniji odgovor na učestala pitanja brojnih delegcija i medija koji posećuju jedinicu i jedan je od retkih primera aktivnog vojnog marketinga na veoma zdravoj osnovi.
Uprkos nemaštovitim varijacijama na temu vulgarnog patriotizma koji se izvlači po aktuelnoj političkoj potrebi, neke relacije nisu toliko istinite. Statistička disproporcija poseta vojnih delegacija zapadnih armija nikako ne boji raspoloženje naše vojske prema istima, pozitivno ni negativno. Nije tačno da se neka dostignuća vojnog vazduhoplovstva ne pominju pred nekadašnjim neprijateljima a sadašnjim saveznicima. Naravno, niko ih ne reklamira ali se o tome kao zanimljivoj i očiglednoj temi uvek povede neobavezna priča.
Dvestapedeseta ne samo da je izašla sa jednostavnim i praktičnim rešenjem imajući u vidu navedenu praksu nego je na pomenuti flajer stavila i čuvenu kill-marking fotografiju koja pokreće jednu sasvim drugu, veću i komplikovaniju priču.
Ni govora o auto-stidu, neponosu i sakrivanju. Čak štaviše…