BEG airport status
[LIVE POST] Dodela nagrada najboljim svetskim vazduhoplovnim sportistima

[LIVE POST] Dodela nagrada najboljim svetskim vazduhoplovnim sportistima

image

Danas je treći dan 105. Generalne konferencije FAI u Beogradu koja se odrzava od 11. do 16. oktobra. Trenutno sam na ceremoniji dodele nagrada najboljim svetskim vazduhoplovnim sportistima i organizacijama.

Hol hotela Kontinental prepun je stranaca, delegata i predstavnika većine svetskih sportskih vazduhoplovnih saveza. Po rasporedu konferencije prva tri dana rezervisana su za sastanke tehničkih i sportskih komisija, izvršnog odbora FAI-ja i za panele ostalih stručnih radnih tela. Najznačajniji sastanak biće Plenarna sesija koja će se održati u petak i subotu.

Na svečanoj ceremoniji dodele nagrada dobitnici iz Srbije su:
– Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva, grupna FAI počasna diploma;
– Nikola Cvjetičanin, diploma Paul Tissiandier;
Pojašnjenje za dodelu počasne diplome DCV-u komično je i neću ga doslovno citirati ali recimo da su se tu našle reči kao što su: „poboljšavanje generalne avijacije“ i „unapređenje sportske avijacije“ sa još nekoliko monumentalih prideva.

Cela manifestacija je veoma dobro organizovana i VSS je ovde očigledno, na čelu sa Željkom Ovukom, uradio dobar posao. FAI je protokolarna organizacija koja danas sama po sebi nije toliko bitna osim kada se u vestima nađu neki zanimljivi rekordi i kada neguje vazduhoplovnu tradiciju kao jedna od najstarijih vazduhoplovnih organizacija na planeti. U sali sam prilikom dodele nagrada video Koreance, Ruse, Malezijce i još neke egzotične nacionalnosti. Indikativno je, kao što je to slučaj i kod nas, da je prosek godina 50+.

Još jednom, treba pohvalti VSS koji je angažovao dodatnu snagu (volontere) i uz pomoć Ministarstva omladine i sporta, Ministarstva za infrastrukturu, DCV-a, SMATS-e kao i turističkih organizacija Srbije i Beograda organizovao ovu veoma simpatičnu izjavu tradicije u sezoni stogodišnjih vazduhoplovnih proslava.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj