BEG airport status
[LIVE POST] Dodela nagrada najboljim svetskim vazduhoplovnim sportistima

[LIVE POST] Dodela nagrada najboljim svetskim vazduhoplovnim sportistima

image

Danas je treći dan 105. Generalne konferencije FAI u Beogradu koja se odrzava od 11. do 16. oktobra. Trenutno sam na ceremoniji dodele nagrada najboljim svetskim vazduhoplovnim sportistima i organizacijama.

Hol hotela Kontinental prepun je stranaca, delegata i predstavnika većine svetskih sportskih vazduhoplovnih saveza. Po rasporedu konferencije prva tri dana rezervisana su za sastanke tehničkih i sportskih komisija, izvršnog odbora FAI-ja i za panele ostalih stručnih radnih tela. Najznačajniji sastanak biće Plenarna sesija koja će se održati u petak i subotu.

Na svečanoj ceremoniji dodele nagrada dobitnici iz Srbije su:
– Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva, grupna FAI počasna diploma;
– Nikola Cvjetičanin, diploma Paul Tissiandier;
Pojašnjenje za dodelu počasne diplome DCV-u komično je i neću ga doslovno citirati ali recimo da su se tu našle reči kao što su: „poboljšavanje generalne avijacije“ i „unapređenje sportske avijacije“ sa još nekoliko monumentalih prideva.

Cela manifestacija je veoma dobro organizovana i VSS je ovde očigledno, na čelu sa Željkom Ovukom, uradio dobar posao. FAI je protokolarna organizacija koja danas sama po sebi nije toliko bitna osim kada se u vestima nađu neki zanimljivi rekordi i kada neguje vazduhoplovnu tradiciju kao jedna od najstarijih vazduhoplovnih organizacija na planeti. U sali sam prilikom dodele nagrada video Koreance, Ruse, Malezijce i još neke egzotične nacionalnosti. Indikativno je, kao što je to slučaj i kod nas, da je prosek godina 50+.

Još jednom, treba pohvalti VSS koji je angažovao dodatnu snagu (volontere) i uz pomoć Ministarstva omladine i sporta, Ministarstva za infrastrukturu, DCV-a, SMATS-e kao i turističkih organizacija Srbije i Beograda organizovao ovu veoma simpatičnu izjavu tradicije u sezoni stogodišnjih vazduhoplovnih proslava.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj