BEG airport status
[LIVE POST] Dodela nagrada najboljim svetskim vazduhoplovnim sportistima

[LIVE POST] Dodela nagrada najboljim svetskim vazduhoplovnim sportistima

image

Danas je treći dan 105. Generalne konferencije FAI u Beogradu koja se odrzava od 11. do 16. oktobra. Trenutno sam na ceremoniji dodele nagrada najboljim svetskim vazduhoplovnim sportistima i organizacijama.

Hol hotela Kontinental prepun je stranaca, delegata i predstavnika većine svetskih sportskih vazduhoplovnih saveza. Po rasporedu konferencije prva tri dana rezervisana su za sastanke tehničkih i sportskih komisija, izvršnog odbora FAI-ja i za panele ostalih stručnih radnih tela. Najznačajniji sastanak biće Plenarna sesija koja će se održati u petak i subotu.

Na svečanoj ceremoniji dodele nagrada dobitnici iz Srbije su:
– Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva, grupna FAI počasna diploma;
– Nikola Cvjetičanin, diploma Paul Tissiandier;
Pojašnjenje za dodelu počasne diplome DCV-u komično je i neću ga doslovno citirati ali recimo da su se tu našle reči kao što su: „poboljšavanje generalne avijacije“ i „unapređenje sportske avijacije“ sa još nekoliko monumentalih prideva.

Cela manifestacija je veoma dobro organizovana i VSS je ovde očigledno, na čelu sa Željkom Ovukom, uradio dobar posao. FAI je protokolarna organizacija koja danas sama po sebi nije toliko bitna osim kada se u vestima nađu neki zanimljivi rekordi i kada neguje vazduhoplovnu tradiciju kao jedna od najstarijih vazduhoplovnih organizacija na planeti. U sali sam prilikom dodele nagrada video Koreance, Ruse, Malezijce i još neke egzotične nacionalnosti. Indikativno je, kao što je to slučaj i kod nas, da je prosek godina 50+.

Još jednom, treba pohvalti VSS koji je angažovao dodatnu snagu (volontere) i uz pomoć Ministarstva omladine i sporta, Ministarstva za infrastrukturu, DCV-a, SMATS-e kao i turističkih organizacija Srbije i Beograda organizovao ovu veoma simpatičnu izjavu tradicije u sezoni stogodišnjih vazduhoplovnih proslava.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj

Tomix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Ovaj dvomotorni moze da puca na mesto bivseg AN-2 aviona. Dok jednomororac moze da zameni stare utve. Srbija je od pamtiveka imala proizvodnju aviona, i trebali bi i sad pokusati osvojiti proizvodnju ovih lakih letelica kako za vojnu tako i za civilnu upotrebu.

13. Dec 2024.Pogledaj

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Branko Mnogo, mnogo je jeftinije. Brodovi se natovare sa desetinama hiljada tona tereta (najveći i sa stotinama hiljada tona) i tvojih 40 tona je ništa, kamičak. Kao da upoređujemo prenos bombone i velikog džaka brašna u rukama. Avion troši ogromnu količinu goriva + ostali troškovi a preveze samo tih 40t, svi troškovi otpadaju na taj…

13. Dec 2024.Pogledaj