BEG airport status
Srpski padobranci na trećem međunarodnom padobranskom prvenstvu u Dubaiju

Srpski padobranci na trećem međunarodnom padobranskom prvenstvu u Dubaiju

Saopštenje i fotografije: Vazduhoplovni Savez Srbije
Nakon tri godine od ustanovljenja Dubai međunarodnog padobranskog prvenstva, ono je postalo jedno od najmasovnijih i najatraktivnijih padobranskih takmičenja u svetu. Najbolji padobranci iz 47 zemlje i ove godine, od 29. novembra do 10. decembra, okupili su se u Dubaiju i nadmetali za novčane nagrade, ali i za što bolji plasman na ovom prestižnom događaju.

Na ovogodišnjem takmičenju, među ukupno 670 padobranaca, Srbiju su predstavljali članovi PK „Grifon“ – Igor Žmirić, Zoran Stanojević, Slobodan Terzić i Aleksandar Cvetković, kao i Željko Đurđev iz PK „Feniks“. Oni su se takmičili u disciplini skok na cilj, u okviru koje je učestvovalo 176 padobranaca i 33 zemlje. Ekipa Srbije završila je takmičenje na 25. poziciji sa ukupno 124 cm iz 8 skokova. Za ulazak među prvih 20 najboljih ekipa, bio je neophodan prosečan ekipni rezultat manji od 9 cm po skoku. To je jedan od dokaza jačine ovog takmičenja i kvaliteta pojedinaca koji učestvuju na njemu. U pojedinačnoj konkurenciji, najbolje plasirani takmičar iz Srbije bio je Aleksandar Cvetković iz PK „Grifon“, našavši se na 62. poziciji sa rezultatom od 18 cm iz 8 skokova.

Ukupan nagradni fond na takmičenju za sve discipline je udvostručen u odnosu na prošlu godinu i iznosi 775.000 dolara, od čega najbolji u disciplini cilj u pojedinačnoj konkurenciji dobija 20.000 dolara a u ekipnoj 90.000 dolara. Ulog je veliki, pa su bile i očekivano žestoko nadmetanje za prva tri mesta na podijumu.Ipak, ekipa Srbije nije ostala bez odličja u Dubaiju.

Pretposlednjeg dana takmičenja, kada se nije skakalo zbog vetra, spontano je organizovano takmičenje u plivanju, na kome su učestvovali takmičari padobranskog prvenstva. Naš Igor Žmirić osvojio je drugo mesto i na taj način, bar u ovom neoficijelnom događaju, stavio Srbiju na podijum. Za pobednike su bili predviđeni suveniri, ali se takmičenje veoma dopalo Princu Hamdanu, pa je nagradio pobednike i novčanim nagradama.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb jedini ostao otvoren

Ma nisam ja pesimističan, samo prenosim informacije sa terena i stvaram zaključke iz njih. Naveo sam mišljenja epidemiloga, no još je indikativnije planiranje letova najvećih kompanija. Jasno je da kompanije poput Ryanaira, Southwesta ili easyJeta imaju ogromne resurse, da su angažirali najveće stručnjake kako bi mogli stvarati poslovne planove, te tako smanjiti gubitke koji se…

01. Apr 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb jedini ostao otvoren

Ako je rizik glavna odrednica onda sigurno ne treba imati ni cargo, a još manje evakuacijskih (rescue) letova, zar ne?

01. Apr 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb jedini ostao otvoren

A očito putnika ipak ima. Kao što rekoh broj je malen, ali ima ih. I uz minimalni load factor ova minimalna konektiranost sa dva leta prema FRA i AMS/BRU i po dva leta za SPU-DBV mora se održati radi strateških interesa države. Konačno, za Zagreb i dalje lete i strane kompanije, zar ne? Vrlo je…

01. Apr 2020.Pogledaj

Mayer na: [POSLEDNJA VEST] Nova isporuka medicinske pomoći: Ruski An-124 sleće u Beograd

>> A u koliko komada je napravljen AN-178? 1 komad dok je 148/158 proizveden u par desetina. Takodje su i motori ukrajinski.

01. Apr 2020.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [POSLEDNJA VEST] Nova isporuka medicinske pomoći: Ruski An-124 sleće u Beograd

@Дејан Delimicno je tacno - da ,Rusija poseduje svu tehnicku dokumentaciju iz prostog razloga sto je Moskva bila glavni grad SSSR i rtamo je bila cela administracija. Moze li da danasnja Rusija napravi AN-124 ili AN 225? Malo verovatno. Na primer, Rusi pokusavaju da naprave ponovo TU-160, koji se pravio ne u Ukrajini,nego u Rusiji.Za…

01. Apr 2020.Pogledaj

Send this to a friend