BEG airport status
Air Belgrade

Air Belgrade

Razni su likovi pisali istoriju šarlatanstva srpskog vazduhoplovstva. Od smelijih ostvarenih seniora koji se rotiraju u bomboluku društveno-političkih funkcija raznih saveza, sindikata, publikacija i udruženja pa sve do mlađih patoloških lažova, artista catch-me-if-you-can provinijencije.

Bilo bi prilično neetički i nedžentlmenski pominjati imena ovom prilikom ali verujem da svako od vas poznaje bar jednog člana zajednice (bio on profesionalac ili manijakalni entuzijasta) koji odgovara gornjem opisu. Oni su farbali, mazali, koristili kapacitete svojih imbecilnih mozgova za memorisanje ogromnih količina podataka i time se doimali da su u materiji. Sve dok se ne izlanu pred nekim ko je slučajno takođe u materiji.

Njihov modus operandi je uvek sofisticiran, inteligentan, bez konflikta ali sa posledicama spletkarenja, širenja diskutabilnih  informacija (koje po pravilu na neki način i mogu biti tačne) i jednostavno rečeno lažima.

Air Belgrade

Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva izdao je saopštenje pre nekoliko dana u vidu reakcije. Reakcija nije bila na osnovu konkretnog događaja već verovatno zbog direktnih upita ljudi o novoj firmi naziva Air Belgrade:

15.07.2011.

САОПШТЕЊЕ

Air Belgrade д.о.о. није овлашћена организација за обуку летачког и другог ваздухопловног особља

У више наврата, Директорату цивилног ваздухопловства Републике Србије обраћали су се заинтересовани грађани за обуку пилота и распитивали су се за предузеће Air Belgradе. То предузеће, на својој интернет страници, између осталог, нуди „…ваздушни превоз путника и робе, хитан медицински транспорт путника и органа, ваздушним путем- хеликоптером и авионом, школовање летачког, кабинског и земаљског особља”.

Директорат цивилног ваздухопловства Републике Србије, као орган надлежан за сертификацију и надзор ваздухопловних субјеката, саопштава следеће:

Air Belgrade д.о.о. није овлашћена организација за обуку летачког и другог ваздухопловног особља, нити је овлашћена за обављање јавног авио превоза (чартер, авио-такси и медицински превоз) или било које друге делатности која захтева сертификат који издаје Директорат цивилног ваздухопловства Републике Србије.

Исто тако, Директорат цивилног ваздухопловства Републике Србије није ни у каквом партнерском односу с предузећем Air Belgrade д.о.о.

Заинтересовании грађани за обуку ваздухопловног особља, информације о свим овлашћеним организацијама, могу добити у Директорату цивилног ваздухопловства Републике Србије, Булевар Зорана Ђинђића 144, 11070 Београд, телефон (011) 2927 169, 2927 173, е-пошта dgca@cad.gov.rs, интернет страница www.cad.gov.rs

Posle bezuspešne potrage za originalnom vešću, događajem ili incidentom koji bi bili povod za akciju Direktorata, dao sam se u akrobacije pogađanja ispravnog url-a ove nove domaće firme. Potraga je bila uspešna.

Homepage kaže da je letenje njihova misija. Ja kažem – pregledajte im prezentaciju.
Ovaj d.o.o je one stop solution, turn-key provider, all-in one konsalting i još mnogo toga. Kada kažem mnogo toga mislim i na VIP bodyguard usluge (tab „Ostalo“).

Budući da sam malo više skeptičan prema vazduhoplovnom konsaltingu, lease-u (i sub lease-u) svega i svačega, uradio sam malo mentalne aritmetike i razmišljanje usmerio ka jedinom mogućem izvoru poređenja i lakmus testu domaćeg privatnog vazduhoplovnog preduzetništva.

Tu je jedna kompanija koja je najaktivnija, jedna koja je tu odmah za njom i jedna koja je malo mlađa ali podjednako uspešno vođena od strane autentičnih profesionalaca sa inspirativnom strašću. Da li je uputno zaključiti nešto na osnovu poređenja firmi koje postoje nekoliko godina ili je dovoljno pročitati demanti Air Belgrade-a koji su mi poslali?

Budući da si redovan čitalac Tango Six Bloga, verujem da si dovoljno inteligentan da sam doneseš sud:

Obavestenje za javnost (24.07.2011.)

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

BSD na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

Navalili da snime nisanac da li na FK-3 ili HQ-17, videcemo.

17. Apr 2024.Pogledaj

Amater na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

Sve i da pokriva jedan slučaj, tipa Gerana ili ovih ukrajinskih preradjeno-poljoprivrednih i dalje je korisno jer izbacuje jedan metod napada iz asortimana protivnika. Trocevac može da štiti bilo koji cilj od "poljoprivrednog drona". Da su se Rusi toga setili, ne bi im pada 2 komada na onaj kampus.

17. Apr 2024.Pogledaj

Thomas na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

@Nenad (Sr) Mozda sa time daju Srbiji na znanje da i nisu bas prijateljski raspolozeni. Nije li to bio bas Franzuski radar koji je prikazao neki Ballon. Nestao kao sto je se pojavio.

17. Apr 2024.Pogledaj

Stojko na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

@Miloš Mislim da mogu da se nadju analize efikasnosti tog topa iz 1999. pa ce ti biti jasno da tesko sta moze da uradi modernim dronovima.

17. Apr 2024.Pogledaj

Multi Boy na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

BOV treba baciti jer se novi oružani sistem ne može uvesti dok je stari u upotrebi. To isto se odnosi na MRAP i ove Bradley-e koje Milanović forsira. To su stara vozila koje je uništila korozija. HV ima limit za oko 300 vozila, plus MUP 75 . To je jedna tranša gusjeničar, druga na kotačima.…

17. Apr 2024.Pogledaj