BEG airport status
Air Belgrade

Air Belgrade

Razni su likovi pisali istoriju šarlatanstva srpskog vazduhoplovstva. Od smelijih ostvarenih seniora koji se rotiraju u bomboluku društveno-političkih funkcija raznih saveza, sindikata, publikacija i udruženja pa sve do mlađih patoloških lažova, artista catch-me-if-you-can provinijencije.

Bilo bi prilično neetički i nedžentlmenski pominjati imena ovom prilikom ali verujem da svako od vas poznaje bar jednog člana zajednice (bio on profesionalac ili manijakalni entuzijasta) koji odgovara gornjem opisu. Oni su farbali, mazali, koristili kapacitete svojih imbecilnih mozgova za memorisanje ogromnih količina podataka i time se doimali da su u materiji. Sve dok se ne izlanu pred nekim ko je slučajno takođe u materiji.

Njihov modus operandi je uvek sofisticiran, inteligentan, bez konflikta ali sa posledicama spletkarenja, širenja diskutabilnih  informacija (koje po pravilu na neki način i mogu biti tačne) i jednostavno rečeno lažima.

Air Belgrade

Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva izdao je saopštenje pre nekoliko dana u vidu reakcije. Reakcija nije bila na osnovu konkretnog događaja već verovatno zbog direktnih upita ljudi o novoj firmi naziva Air Belgrade:

15.07.2011.

САОПШТЕЊЕ

Air Belgrade д.о.о. није овлашћена организација за обуку летачког и другог ваздухопловног особља

У више наврата, Директорату цивилног ваздухопловства Републике Србије обраћали су се заинтересовани грађани за обуку пилота и распитивали су се за предузеће Air Belgradе. То предузеће, на својој интернет страници, између осталог, нуди „…ваздушни превоз путника и робе, хитан медицински транспорт путника и органа, ваздушним путем- хеликоптером и авионом, школовање летачког, кабинског и земаљског особља”.

Директорат цивилног ваздухопловства Републике Србије, као орган надлежан за сертификацију и надзор ваздухопловних субјеката, саопштава следеће:

Air Belgrade д.о.о. није овлашћена организација за обуку летачког и другог ваздухопловног особља, нити је овлашћена за обављање јавног авио превоза (чартер, авио-такси и медицински превоз) или било које друге делатности која захтева сертификат који издаје Директорат цивилног ваздухопловства Републике Србије.

Исто тако, Директорат цивилног ваздухопловства Републике Србије није ни у каквом партнерском односу с предузећем Air Belgrade д.о.о.

Заинтересовании грађани за обуку ваздухопловног особља, информације о свим овлашћеним организацијама, могу добити у Директорату цивилног ваздухопловства Републике Србије, Булевар Зорана Ђинђића 144, 11070 Београд, телефон (011) 2927 169, 2927 173, е-пошта dgca@cad.gov.rs, интернет страница www.cad.gov.rs

Posle bezuspešne potrage za originalnom vešću, događajem ili incidentom koji bi bili povod za akciju Direktorata, dao sam se u akrobacije pogađanja ispravnog url-a ove nove domaće firme. Potraga je bila uspešna.

Homepage kaže da je letenje njihova misija. Ja kažem – pregledajte im prezentaciju.
Ovaj d.o.o je one stop solution, turn-key provider, all-in one konsalting i još mnogo toga. Kada kažem mnogo toga mislim i na VIP bodyguard usluge (tab „Ostalo“).

Budući da sam malo više skeptičan prema vazduhoplovnom konsaltingu, lease-u (i sub lease-u) svega i svačega, uradio sam malo mentalne aritmetike i razmišljanje usmerio ka jedinom mogućem izvoru poređenja i lakmus testu domaćeg privatnog vazduhoplovnog preduzetništva.

Tu je jedna kompanija koja je najaktivnija, jedna koja je tu odmah za njom i jedna koja je malo mlađa ali podjednako uspešno vođena od strane autentičnih profesionalaca sa inspirativnom strašću. Da li je uputno zaključiti nešto na osnovu poređenja firmi koje postoje nekoliko godina ili je dovoljno pročitati demanti Air Belgrade-a koji su mi poslali?

Budući da si redovan čitalac Tango Six Bloga, verujem da si dovoljno inteligentan da sam doneseš sud:

Obavestenje za javnost (24.07.2011.)

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Lopatice turbine motora znatno utiču na RCS zbog svoje rotirajuće prirode! One izazivaju periodičnom rasejanje elektromgnetskih talasa (electromagnetic scattering characteristics), koje se da specificno identifikovati čineći motor prepoznatljivim za radar (nekooperativna identifikacija cilja).

29. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Mislim da S-duct ima smisla kao smanjenje frontalnog radarskog odraza samo za avione koji imaju unutrasnje spremnike za oruzije, i lete u stealth modu bez spoljnih nosaca. Ali S-duct prednost postaje neznatna kada se pod krila okace bombe i rezervoari za goriva.

29. Apr 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Smanjen u odnosu na vece vazduhoplove bez S usisnika vazduha, vidljivih lopatica turbina koje signifikantno doprinose radarskom odrazu i cak omogucavaju uspesnu nekooperativnu identifikaciju istoga. f-16 svakako ima manji radarski odraz jer je mali jednomotorac. Generalno vazi da je dizajn koji ukljucuje mali vazduhoplov, jednomotorac, sa dva kosa vertikalna stabilizatora, S inletom i bez rezervoara…

29. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

Ako hrvatski rafali budu trajali 25 godina, što se očekuje, onda će idući avion za potrebe Hrvatske biti avion 6. generacije pošto će peta generacija biti prestara a sedma još neće biti aktualna. Isto tako sam mišljenja da pošto vi svoje još niste dobili i zato što ste ih skupo platili ćete željeti da vam…

29. Apr 2025.Pogledaj