BEG airport status
Snimci Feliksovog skoka sa kamera na skafanderu

Snimci Feliksovog skoka sa kamera na skafanderu

ROZVEL, NOVI MEKSIKO – Feliks Baumgartner skočio je juče, prema preliminarnim FAI podacima, sa 39.045 metara i tom prilikom dostigao brzinu od 373 metra u sekundi odnosno 1342 kilometera na čas što na toj visini odgovara Mahovom broju 1.24!

Tango Six je u saradnji sa kompanijom Red Bull Srbija u predhodne dve nedelje pratio Feliksov pohod, družili smo se u Muzeju vazduhoplovstva okupljeni radi zajedničkog gledanja prvog (neuspelog) pokušaja a u sledećim danima čekamo objavljivanje video-snimaka kamera koje su bile na Feliksovom skafanderu – jedine perspektive koju nismo videli juče prilikom prenosa ovog medijskog spektakla.

Red Bull je na zvaničnom sajtu misije objavio poslednji video sa nekoliko prvih kadrova suit cam-a dok mediji danas izveštavaju i o kovitu iz kojeg se Feliks izvukao standardnom procedurom, koristeći ruke.

Zahvaljujući kontaktima na najvišim pozicijama u kompaniji Red Bull, Tango Six objavljuje još jedan video jučerašnjeg skoka sa dodatnim fascinatnim kadrovima iz kamere na skafanderu koji na zastrašujući način ilustruju visinu sa koje je Feliks skočio:

Praćenje i izveštavanje projekta Red Bull Stratos na Tango Six Blogu podržao je Red Bull Srbija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj