BEG airport status
LYBE 1908:30 Z VRB°02KT CAVOK 14/06 Q1024 NOSIG=
Born to fold! Red Bull Paper Wings – Letenje Masama!

Born to fold! Red Bull Paper Wings – Letenje Masama!

Tango Six Blog i Red Bull predstavljaju vam najmasovnije svetsko takmičenje u bacanju papirnih aviona, Serbian Edition!

Kao zemlja koja je nekada bila predvodnik ovog dela planete u avio-industriji, kada nas nije bio blam da mešamo istok sa zapadom i izvozimo jugu, kada su drugi goreli od zavisti od našeg novog aluminijuma na stajankama i kada se znalo da možemo skrpiti ama baš sve! Vreme je da ostale 84 zemlje ponovo saznaju odakle dolaze najbolji konstruktori aviona na planeti. Ili najluđi, svejedno!

Papirni avion koji može preleteti 63 metra, ostati u vazduhu preko 27 sekundi ili odraditi svoju Kirbi Čamblis akrobatsku rutinu u zatvorenom prostoru? Ako mislite da možete napraviti letelicu od A4/80g papira, sa modifikacijama upravljačkih površina, naprednim aerodinamičkim rešenjima, ali isključivo od tog jednog papira i ono najbitnije – posedujete your-ego-is-writin’-checks-your-body-can’t-cash stav onda ste spremni za putovanje vašeg života koje se može završiti u Hangaru 7, Salzburg. Domu Red Bull show-off eskadrile!

http://www.youtube.com/watch?v=i2I5diRXGzo&feature=related

Kvalifikacije su već počele. Najbolji piloti-konstruktori južne Srbije juče su se kvalifikovali u Nišu, Kragujevac je danas. Prvo nadmetanje za šampiona Beograda je 1. marta u SKC-u, Novi Sad je sledeći 3. marta. Kada se izdvoje najbolji od najboljih, vraćamo se opet u Novi Sad – na regionalno finale 10. marta!
Regionalni šampioni odlaze sa nama 4. i 5. maja u Salzburg na planetarni showdown gde će se videti ko ima the right stuff a ko je običan savijač papira! Prijavite se ovde!

Sve što je potrebno jeste komad papira. Od manje je važnosti kakvu će formu taj obični komad papira  imati kada poleti iz ruke. Ono što treba učiniti je dobro razmisliti, napraviti letelicu i isprobati aerodinamiku. Svaka vrsta pomoći ili dodatnih naprava zabranjeni su u kategorijama “vremenski let” i “daljinski let”. Jedino je u kategoriji “akrobatski let” inžinjerima-amaterima dozvoljeno korišćenje makaza, lepila i drugih materijala.

Tango Six Blog biće medijski promoter ovog najbitnijeg događaja u srpskoj aerokosmonautici još od neuspelog Titovog svemirskog programa! Kao najčitanija online vazduhoplovna lokacija u zemlji spremni smo za mobilizaciju svih real life i virtual vazduhoplovnih eksperata. Ako možete pravilno odrediti udaljenost CG-a od prednjih upravljačkih površina za koje su kanari stvar prošlosti, ako ste stvarno skapirali šta su eleroni, flaperoni ili asinhroni spojleri – onda tražimo baš vas!

Pratite Tango Six Blog, pratite @PapirniAvion i #papirniavion na twitteru za real-time dešavanja i informacije o dodatnim sadržajima koji će u Tango Six i Red Bull stilu biti standardno neponovljivi!

(Ovo je sponzorisana promocija)

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

I

hehe, super, dolazim u SKC da gledam! parafrazirajuchi grunfa: cciji vredi, leti! :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Ja istinski ne znam jel vi uoće čitate što sam vam napisao ili slijepo vidite samo ono što vjerujete i do vas ne dolaze riječi. Ajde pokušat ću još jednom: Širokotrupni avion, pa bio on i na liniji od sat vremena, jest analitički argument sam po sebi. On znači bitno veće kapacitete na pojedinoj liniji,…

19. Sep 2019.Pogledaj

Sergej na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Upravo zato je Turska uvidevši o kakvoj se prevari radi na elegantan način izašla iz programa F-35. Can not run, can not turn can not hide.... Usput im ponude po paprenoj ceni dokazano loš patriot. Pa su turci brže bolje da zakrpe rupu i koliko toliko zaštite svoje nebo otrčali i kupili stvarno…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Drugo, svaki marketing strucnjak ce Vam reci da su sanse da Ruski avion bude konkurencija Airbus i Boeing-u nepostojece,ne samo, ali i zbog lose reputacije Rusa u postprodaji i bezbednosti (gledaj Sukhoi superjet). Нема то везе са маркетингом него са слободним тржиштем, слободним протоком људи и идеја и осталим глупостима.И Хитлер се својевремено…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Mayer SRJ je posedovala rakete zemlja zemlja, zasto onda nisu gadjali Budimpestu, Tiranu i Sofiju? СРЈ није поседовала балистичке пројектиле имали смо само артиљериску ракету луну домета 70 км ,СФРЈ је имала 12 лансирних возила 6 је остало у Републици Српској ,а 6 је у Србији. У току рат у Босни испаљено је око 100…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend