BEG airport status
LYBE 2004:00 Z 240°05KT CAVOK 05/03 Q1025 NOSIG=
Erbas zapošljava, prilika i za kvalifikovane iz Srbije.

Erbas zapošljava, prilika i za kvalifikovane iz Srbije.

Prošle subote, na proslavi dana letelišta „13. maj“, dogodila mi se jedna od lepših situacija u, sada već skoro četvorogodišnjoj, karijeri vazduhoplovnog blogera. Prišao mi je mladić koga do tada nisam poznavao i rekao da je zahvaljujući jednom postu na Tango Six-u nedavno pronašao svoj prvi letački posao. Vest koja mi je zaista ulepšala taj dan, koliko zbog same činjenice da se pokazalo da sam bio u pravu kada sam odlučio da promovišem sve moguće primere i inicijative koje mogu nekoga i zaposliti, toliko i zbog intimnijeg znanja kako je biti u toj situaciji. Nekada sam bio deo priče razmišljnja o pronalaženju posla nakon investicije u letačku obuku čiji iznos nikako ne spada u normalne cifre. Perspektiva u tom pogledu je u to moje vreme bila više nego crna. Sada je situacija oko pronalaska prvog letačkog posla neznatno bolja ali i dalje predstavlja izazov. Tango Six će zato nastaviti sa objavljivanjem svake vesti i predstavaljanjem svake organizacije koja ima mogućnost zaposlenja bilo kog vazduhoplovnog profila. U budućnosti ću više pisati i o konkretnim ali i filosofskim aspektima kvaliteta i postojećih opcija za školovanje pa i pronalaženju tog tako bitnog prvog zaposlenja.

U tom duhu prenosim jučerašnju vest koja je stigla iz Erbasa. Ovaj vodeći svetski proizvođač putničkih aviona počinje sa akcijom zapošljavanja inženjera, tehničara i manadžera na skoro svim postojećim programima proizvodnje i razvoja u svom portfoliu. Ovo je globalna inicijativa zapošljavanja što znači da je otvorena i za kvalifikovane pojedince iz Srbije.

Od jučerašnjeg dana pa sve do 28. maja Erbas ohrabruje sve koji imaju tražene kvalifikacije da se prijave na pozicije u Francuskoj, Nemačkoj, Španiji i Velikoj Britaniji. Traže se osobe sa iskustvom u strukturnom dizajnu, stres analizama, arhitekturi sistema i njihovoj integraciji, instalaciji električnih sistema, kontroli kvaliteta, menadžeri i inženjeri proizvodnje i drugi. Kandidati trebaju imati minimum od tri do pet godina profesionalnog iskustva kao i dobro poznavanje engleskog jezika dok je za neke pozicije poznavanje francuskog, nemačkog ili španskog dodatni plus.

Ukoliko Erbas proceni da prijavljeni kandidati ispunjavaju tražene minimume oni će biti pozvani da o trošku kompanije prisustvuju „Recruitment event-u“ 30. juna u Tuluzu. Za informacije kako se prijaviti i koje su sve pozicije otvorene pogledajte ovaj link.

Pored ove inicijative postoje mogućnosti i za još nesvršene studente kao i one koji razmišljaju o dodatnom obrazovanju kroz praksu. Detalje za te opcije pogledajte na Erbasovom sajtu posvećenom zapošljavanju.

Više o tematici zapošljavanja u ovom evropskom konzorcijumu pogledajte ovde:

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

L

Nastavi slobodno da pises o mogucnostima pronalazenja bilo kakvog zaposlenja, ne samo prvog!

Odgovori
P

Naravno :)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Upravo tako. A330 bi mogao sletjeti na SPU, no ako želi poletjeti morao bi uzeti gorivo do Zagreba ili nekog drugo aerodroma, pa tamo puniti gorivo. A to poskupljuje operacije i čini ih neisplativim u današnje vrijeme.

19. Sep 2019.Pogledaj

dax na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Air Serbia je već duže vreme pod velikim pritiskom sa svih strana. Air France i KLM/Transavia su otvorili letove tamo gde je do sada Air Serbia radila fidanje njigovih habova u Parizu i Amsterdamu. Na letu BEG-JFK ih svi veliki evropski igrači lome damping cenama. Aeroflot razvaljuje ka Moskvi/Aziji. Turkish ka Istanbulu. Eurowings otvara uskoro…

19. Sep 2019.Pogledaj

Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Isto sam i ja čitao što se lobiranja tiče. Jedno je sigurno- teško ih je zadovoljiti kad je pazar u pitanju jer imaju iskustva sa svima a to i kotiste da se cenjkaju. Hoću da kažem da ako Indijac ponovo kupi R-77 onda bih je i ja uzeo. Drugo, sama ta raznolikost i šarenilo se…

19. Sep 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Alene, nećemo sad zamenu teza. Prvo je bilo: 'Prelazak granice i vožnja trajektom je tlaka', a posle: 'Aerodrom je blizu'. Ali je, Alene, preko granice, i posle trajekta. A šta ćemo sa domaćom i najlegitimnijom mogućom linijom Banjaluka - Trebinje? To bi u svakoj, ali u svakoj zemlji sa takvom geografijom postojalo. Bez izuzetka. E,…

19. Sep 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Da, to je stvarno mjerljivo, Dubrovnik i Trebinje. U stvari ste u pravu. U regiji ima nekih stotinjak mjestačca od 25.000-100.000 koji nemaju aerodrome. Odmah svakom aerodrom napravit. Bez obzira jel par desetaka kilometara u okolici ima aerodrom. Ma što je milijarda EUR za izradnju tih 100 aerodroma i 200 milijuna godišnje za operiranje. Jel…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend