BEG airport status
Katarina i Miloš zvanični komentatori aeromitinga

Katarina i Miloš zvanični komentatori aeromitinga

BEOGRAD – Voditelji televizije B92 Katarina Lazarević i Miloš Milovanović vodiće program 2. septembra.

Kako Tango Six ekskluzivno saznaje voditeljski par televizije B92 vodiće program aeromitnga Batajnica 2012. Katarina Lazarević, prezenterka koju smo navikli da gledamo u „weather girl“ ulozi i Miloš Milovanović, novinar i prezenter vesti, dobili su poverenje za izvršenje ovog bitnog zadatka od strane Vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane kao i titulu – zvaničnih komentatora.

Pored svežije pojave, vedrijeg glasa i komunikativnije naravi u odnosu na katastrofalno rešenje koje su bili njihove kolege iz RTS-a dve godine ranije, Katarina i Miloš su dokazani vazduhoplovni entuzijasti. Gospođicu Lazarević smo mogli videti kako najavljuje  vremensku prognozu iz slobodnog pada u tandem skoku padobranom i pomaže 204. vazduhoplovnoj brigadi tokom proslava i otvorenih dana dok je Miloš je započeo obuku za pilota sportskog aviona i aktivno je medijski pratio beogradski aeroklub „Galeb“.

Tango Six izveštavanje sa aero-mitinga Batajnica 2012 pomogle su Jumbo Grickalice.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

mt

Сасвим разумно решење.

Odgovori
In

Ipak bi valjalo da su podrzani od strane neke strucne osobe koja se razume u vazduhoplovstvo, Recimo Zoran Modli kao treci u ekipi komentatora ili neko slican.

U svakom slucaju prijatna lica :)

Zi

Ako je ozvučenje kao ranijih godina,može da bude komentator ko hoće….

Odgovori
Mi

Ono je bilo katastrofa, ali bas

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Milojica na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Odlicna ideja za Orla! Novac nije problem, Srbija je lider na zap. Balkanu, sad ima na racunu 10 milijardi evra i dolara, moze pazariti sve, veci je problem da vidimo sta nam zaista treba u ovomo novom geopolitickom okruzenju! Vidimo da zapad propada, Njemacka u krizi, Tramp ne zna dje udara, globalizam je na izdisaju…

20. May 2025.Pogledaj

Perko na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

Niko nije u problemu. Kredit je samo elegantnije rešenje i rasteže period otplate do negde 2033 ili 2035. tako da ne bude veći napor za državu. Uz to da će i inostrane banke da rade nadzor Dasovog tempa proizvodnje. Što je i logično. Ko zna šta će biti sutra.

20. May 2025.Pogledaj

Drago na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Ja bih u jednom rešio problem Super Galeba i Orla, jer će i Orlovi morati biti zamenjeni u sledećih 5-10 godina. Iz tog razloga nebi kupovao Turboprop. Imamo Lastu i Sovu koje mozemo sami proizvoditi. Sa tih klipnih aviona se moze preći na mlazni avion kao na primer T-7, M-346, L-39 ili T-50. Tako da…

20. May 2025.Pogledaj

Falcon na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Kao veliki fan turbopropova moj lični favorit je bio i ostao Super Tucano. Veoma sposoban avion koji može da ponese oko 1.500kg UbS i koji može da poleti/sleti odakle god, bio bi idealna zamena za G-4.

20. May 2025.Pogledaj

DUDE na: FEINDEF 2025: Prvi prikaz modela Erbasove besposadne letelice SIRTAP, moguća španska nabavka turskog trenažnog aviona Hurjet

HURJET odgovara Spaniji jer u naoruzanju vec imaju avione F-18 sa motorima GE F404. Isti motor se koristi i na HURJET-u. Plus, uvalice Turcima kompenzaciju za A400M. Jednom kada Turska zavrsi razvoj sopstvenog motora, HURJET ce biti veoma pozeljno resenje za sve drzave koje zele da kupe naoruzanje na jednoj adresi, bez mesanja Amerike, Rusije…

20. May 2025.Pogledaj