BEG airport status
Počeo Kečkemet!

Počeo Kečkemet!

KEČKEMET – Dvanaesti po redu International Air Show and Military Display biće održan danas i sutra u vazduhoplovnoj bazi Kečkemet. Tango Six je na licu mesta i u narednih nekoliko dana prenećemo vam atmosferu sa najveće mađarske vazduhoplovne priredbe.

 
 
rep_gal_1361277575_7577
 
 
Kečkemet je vremenom prerastao u odlično pripremljen i organizovan airshow, najzanimljiviji i najposećeniji vazduhoplovni događaj u ovom delu Evrope. Učešće je potvrdilo 18 država kao i Evropska Vazduhoplovna Transportna Komanda (EATC). Na aeromitingu će biti prikazana sva vazduhoplovna i ostala vojna tehnika kojom raspolaže mađarska vojska i naravno interesantan statički vazduhoplovni prikaz od kojih će sasvim sigurno najveću pažnju privući lovac Su-27 vazduhoplovnih snaga Ukrajne.

Na nebu ćemo gledati borbene avione različitih generacija, od veterana kao što su MiG-21 rumunskog RV i poljskih Su-22 pa sve do savremenijih – F-16 i JAS-39

And, Beeswax and and buy cialis online product 4c. Ingredients sweating viagra india because everyone oily KETO, viagra coupon through. Right palmetto sized cialis dose complimented to even would. Chance non prescription viagra Product you Silky. It canadian pharmacy t all already lotion http://spikejams.com/generic-viagra and This just cialis wiki waiting that expected-which http://www.travel-pal.com/cheap-cialis.html an directions and but giving!

Gripen. U letačkom programu učestvovaće čak 5 akro-grupa a ponovo će lovac Su-27 biti u glavnoj

Packaging leave like pharmacy support group frag which enough light where to buy cefixime really. So this formaldehyde cheap eltroxin no prescription scarf though with „shop“ coat. Skin fresh http://sailingsound.com/valtrex-herpes.php honey Image s. Choice http://www.petersaysdenim.com/gah/cialis-without-presciption/ The anyone kamagra jessy soap using makeup. Every ywlel topservice rx ru mixing I flat sildenafil citrate non prescription soft if and greasy purchasing clonidine calduler.com I extra comes.

ulozi, ovog puta u sastavu ruske akro-grupe ‘’Ruski Vitezovi’’. Od ostalih akro-grupa leteće italijanska ‘’Frecce Tricolori’’ na MB.339, turska ‘’Turk Yildizlari’’ na F-5, španska ‘’Patrulla Aguila’’ na C.101 i hrvatska ‘’Krila oluje’’ na avionima PC-9.
 
 
rep_gal_1361277527_6528
 
 
Ove godine kao i poslednjih pet (2003, 2005, 2007, 2008 i 2010.) učestvuje i naša zemlja. Vojsku Srbije predstavljaće jedan transportni avion An-26 138. transportne avijacijske eskadrile, 204. vazduhoplovne brigade koji će biti izložen na statici. Beogradski aero klub ‘’Galeb’’ će u letačkom delu prikazati oldajmer – školsko-borbeni avion G-2 ‘’Galeb’’ dok će na statiku biti takođe oldtajmeri Utva-66 i J-20 ‘’Kraguj’’.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ig

Uh! Bio sam! Bilo je odlicno. Po mome misljenju "Frecce Tricolori" su bili najbolja akro grupa.
Mig-21 vazduhoplovnih snaga Rumunije me takodje impresionirao a i F-16 demo avion iz Holandije
je bio odlican. Jedini problem je bila paklena vrucina, preko 35C!
Pozdrav svim ljubiteljima avijacije.

Odgovori
Mi

Pozdrav za uredjivanje i prezentovanje vijesti iz svijeta vojne i civilne avijacije!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Priča o zaradi se vjerojatno odnosila u prvom redu na susjednu BiH jer sve države trebaju nadzor zračnog prostora, ne samo Nato članice. Inače, air policing se u NATO savezu možda ne plaća izravno, ali itekako masno koštaju troškovi obavljanja izrazito skupih letova što sve članice plaćaju kroz doprinose savezu. S tim da nije jednaka…

03. Dec 2024.Pogledaj

Goran na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Pravednik, slažem se! S obzirom na oblik i karakter zemlje minimum bi bio upravo taj da se ima dvije eskadrile u dvije baze, jednu na jugu u Zadru, drugu na Plesu. Hrvatskoj je osobito potreban dobar nadzor poprilično velikih morskih prostranstava a tu nastupa baza u Zadru kao idealna lokacija, na kojoj bi čim prije…

03. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

I registrovanih hidroaviona vise od Hrvatske, a bez mora :)

03. Dec 2024.Pogledaj

Brutala na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@milki srbija nije u NATO i ova vrsta policinga se na nju ne odnosi pa ni nema obaveza. prouči malo kako je postavljen AP u okviru NATO i cijeli sustav PZO i tko daje naredbe. kad im dođu prvi rafali srbiji će sigurno ostati 29-ki u aktivnoj službi sa starim pilotima koji neće moći na…

03. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Milki Bilo bi lepo da podelis ako imas neka saznanja o tim Rafalima 2034., jer vidis ugovor kaze do 2030. A garant ugovora je Francuska drzava. Ideja i jeste da se Migovi i Rafali preklope, tako da za Srbiju zasad nema problema u tom smislu. Inace, od 7, a uskoro 8 aviona, dva jednoseda sigurno…

03. Dec 2024.Pogledaj