BEG airport status
“Jatovanje“

“Jatovanje“

ZAGREB, HRVATSKA – Na marginama nedavno održane konferencije posvećene poslovanju avio-kompanija u regiji, Aviation Business Arena, razgovaralo se između ostalog i o perspektivama dva najveća nacionalna avio-prevoznika. Nekako u isto vreme Croatia i Jat dobijaju još jednu formu ideje „konačnog spasa“ od svojih vlasnika. Vazduhoplovni analitičar Alen Šćuric za Tango Six analizira te nove forme i ponavlja svoje viđenje budućnosti dve kompanije.

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlado na: EDGE potpisao ugovor sa Erbasom o serijskoj proizvodnji modularnih paletizovanih rezervoara goriva za avion C295

Da smo povrsine Francuske svakako bi trebalo razmisljati o tome. Posto to nije slucaj za tim nema potrebe.

12. Nov 2024.Pogledaj

Mečka na: EDGE potpisao ugovor sa Erbasom o serijskoj proizvodnji modularnih paletizovanih rezervoara goriva za avion C295

Sad će komentari kako nabavljamo Rafale i kako bi sa ovim tankovima imali mogućnost dopune u vazduhu. Što i nije loša ideja, bar kao mogućnost, ne nužno i neophodno.

12. Nov 2024.Pogledaj

Sunny Boy na: Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

Mozda je Batajnica pogodnija sa bezbedosnog aspekta, od dolaska VIP na aerodrom, preko bezbednosti letelica, pa do neometanja redovnog funkcionisanja aerodroma prolaskom VIP osoba kroz njega.

12. Nov 2024.Pogledaj

Boki na: U Hrvatskoj u toku zajednička francusko-hrvatska vazduhoplovna vežba sa borbenim avionima Rafal

Su-75 ne postoji i glupo je pisati havospeve o necemu sto nepostoji. Nije proizveden, testiran, poleteo. Po recima Rusa, avion ce se proizvoditi od 2026 po ceni od 30-35 miliona, da li im verovati?

12. Nov 2024.Pogledaj