BEG airport status
Novi Pelikan počeo sa radom

Novi Pelikan počeo sa radom

BEOGRAD – Nova škola letenja počela je ovih dana sa radom u Beogradu. Pelikan Airways prodao je svoju FTO operaciju čije ime, deo flote, kao i iskusne instruktore letenja preuzima novi vlasnik koji ekskluzivno za Tango Six priča o svojim planovima.

 
belgrade_3Sportski aerodrom Lisičji Jarak ostaće i dalje letačka baza škole letenja Pelikan. Njen novi vlasnik Mladen Petković ispričao nam je pozadinu nove priče u koju ulazi ovaj FTO:

– Sve je počelo iskustvom koje sam stekao školujući svog sina, evo sada i do CPL dozvole, u jednoj od škola letenja kod nas. Proživeo sam svaki detalj njegove obuke, video šta mi je kao roditelju i nekome ko je od malena bio zaljubljen u avijaciju nedostajalo. Odlučio sam da u jednom trenutku pokrenem jednu novu priču, da kroz drugačiji pristup  i odnos prema budućim đacima vratim neke standarde koji su se izgubili u kompleksnom procesu učenja mladih ljudi letenju, rekao nam je gospodin Petković i naglasio:

– Kao što svako ko je nekada imao dodira sa manjom ili većom školom letenja zna, raspoloživost aviona, korektan odnos prema đacima i ispunjavanje obaveza FTO-a prema njima i njihovim roditeljima nisu uvek bili na očekivanom nivou. Mi želimo da damo sve od sebe da to promenimo, ozbiljnim i temeljnim pristupom kroz koji će svaki naš đak znati šta može da očekuje i ono što je najbitnije – da ono što je platio dobije na vreme, bez čekanja i na najkvalitetniji mogući način, kazao je on.

Za kvalitet obuke biće zaduženi iskusni instruktori letenja i predavači na čelu sa Nikolom Đuričkom, rekli su nam u Pelikanu. U moderno opremljenim prostorijama na Novom Beogradu (Vladimira Popopvića 144/54) i u staroj bazi, sportskom aerodromu Lisičji Jarak, svi koji imaju želju da obuku urade modularno ili u ab-initio programu moći će to da urade u novom Pelikanu. Obuka će se raditi sve do frozen ATPL faze a novi vlasnici škole su trenutno u pregovorima da svojoj ponudi pridodaju i type i line training programe. Time će kako kažu zaokružiti kompletnu ponudu svima koji žele da zakorače u svet komercijalne avijacije ili im do ostvarenja svojih planova nedostaju neka od dozvola, rejting ili određeni broj sati.

U Pelikanu su nam rekli da će celokupna flota biti bazirana na Jarku i da se sastoji od tri Cesne 172, dva Pajper Tomahavka, jednog Pajper Aroua za obuku u kompleksnim uslovima rada u kokpitu i jedne Pajper Seneke. Novi Pelikan je preuzeo sve obaveze prema sadašnjim učenicima koji su počeli svoju obuku kod predhodnog vlasnika i sa prvom grupom polaznika za program obuke za PPL dozvolu počinju od 18 marta. Zainteresovani se do tada mogu prijaviti na brojeve telefona 011/6604381 ili 065/6606091.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Interesantni novi kadrovi i detalji kineskih besposadnih letelica CH-92A i CH-95 u naoružanju RV i PVO Vojske Srbije

Da, sigurno. Kad snezna oluja za dva tri sata zatrpa desetine avion sigurno čas posla polete. Jos ako led uhvati...

13. Jan 2025.Pogledaj

Dassal na: Savet roditelja Vazduhoplovne akademije protiv nove uprave: „15 rukovodilaca sa vazduhoplovnim sertifikatima podneće neopozive ostavke“

Udruzenje roditelja ima pravo glasa jer se ova skola u znacajnom delu finansira tako sto ucenici koji su ispod crte placaju skolu svojimnovcem. To sto neki spominju zapad i kapitalizam, cisto da znate da roditelji djaka imaju svoje predstavnike u upravnim telima i kada se dogode neke znacajne situacije njihov glas je itekako bitan.

13. Jan 2025.Pogledaj

Pro na: Interesantni novi kadrovi i detalji kineskih besposadnih letelica CH-92A i CH-95 u naoružanju RV i PVO Vojske Srbije

Da li ima informacija o korištenju dronova u uslovima ometanja,koliko su otporni,da li mogu autonomno da nastave misiju ili vrate u bazu?

12. Jan 2025.Pogledaj
12. Jan 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

@Dogma A kakva je po Vama kineska statistika u poredjenju sa Airbuss?Da li je Kina napravila bar jedan procenat od proizvodnje Airbuss? Rusija je u 2024 proizvela 36 vojnih aviona i izgubila iznad Ukrajine 40 oborenih (ukupno minus 4 za Ruse).

11. Jan 2025.Pogledaj