BEG airport status
Etihadov A330-200 prvi put na Aerodromu „Nikola Tesla“

Etihadov A330-200 prvi put na Aerodromu „Nikola Tesla“

BEGORAD – Od 15. juna ove godine, u okviru codeshare ugovora između Jat Airwaysa i Etihada na relaciji Abu Dabi – Beograd saobraća Airbus A319 kompanije Etihdad. Danas oko 11:55 časova u Beograd na toj liniji umesto A319 sa 106 sedišta, sleteo znatno veći A330-200.

 
 
photo
 
 
A6-EYP koji je saobraćao na letu EY 71 Abu Dabi – Beograd parkiran je na Bravo apron. Zamena aviona koji redovno saobraća za Beograd širokotrupnim A330 urađena je kako saznajemo zbog potrebe za njegovom nosivošću, radi prevoza tereta koji je namenjen za operacije Air Serbije.

Airbus A330-200 je širokotrupni avion kompanije iz Tuluza koji može da preveze i do 253 putnika u dve klase a u upotrebi je od 1998. godine. Ima ih 476 u  upotrebi, od čega Etihad poseduje 21.
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ro

    U nadi da politika definitivno prepusta posao profesionalnim ljudima, A330/2/3/6, A350/8/9/10., B787… bice
    redovni saobracaj na ANT-Beograd u period do 10 godina. Politika je na prvom mestu, gde spada i tri cetiri
    velike avio kompanije koje se indirektno oglasavaju preko nekih glasila nama bliskih zemalja. U svojoj strategiji
    imaju iznenadjenje zbog samog "advance" razvoja avio saobracaja preko Beograda. Nece biti ugrozeni od AIR SERBIA sigurno, nema sanse, ali ne zele da izgube ni jednog putnika. Inters je strategija koju sprovodi onaj ko moze i ima ekonomsku pozadinu. U nadi da ce biti fer odnosi sa svima, mnogo srece Aerodromu ANT
    Beograd, AIR SERBIA njegovom partner ETIHAD AIRWAYS-u i svima nama sa njima i svima u aviaciji.
    Rod. Marinkovic, AME (ret.) Grifith AUSTRALIA

    Odgovori
    Av

    Da li ce biti fer odnosi sa konkurencijom, videcemo, mada za svaku konkurenciju vazi ona makijavelisticka maksima da "cilj opravdava sredstva" (pritom je ovo pogresan skraceni oblik).

    Pe

    Aerodrom u Beogradu je BEG a ne ANT zemljače.

    Odgovori
    ge

    ANT= Aerodrom Nikola Tesla…

    Odomacena skracenica za poznavaoce, kako domace, tako i strane…

    Ac

    Uh kako mi je odvratno to ANT (mrav), pa to je neopisivo. Meni ce nas aerodrom uvek biti BEG/LYBE ili Surcin, a ANT nikako i nikada.

    Pe

    Jasno mi je sta je covek mislio. Drago mi je da poznavaoci koje ja znam, ne koriste taj "odomacen" izraz. Osim sto je ruzno, pravopisno je ne ispravno "Aerodrom ANT". Aerodrom Aerodrom Nikola Tesla.
    Jedan je BEG i LYBE!

    pr

    Zašto se nije parkirao pored terminala? Nemoguće da je prevelik da bi ga opslužili naši mostovi.

    Btw, uvek lepo je videti širokotrupni avion na BEG. Tek se tada primeti koliko je aerodrom mali. Žao mi je što nisam uspeo da ga uhvatim, pa se zbog toga nadam da će ovo postati redovnija slika. I da, još bi lepše bilo da su poslali B777.

    Odgovori
    en

    nekada je beograd imao tri gate-a za sirokotrupne avione, C1-C3 sa duplo vecim holom za cekanje i po dva avio mosta za brze ukrcavanje, od tih tri su prepolovili i napravili C1-C6,vise nisam siguran da mogu da primaju vece avione na terminalu……

    Ac

    I ja sam se iznenadio da su ga ovako posadili preko B stajanke!? Pa da li je moguce da nije mogao na C platformu?

    pr

    Mogao je sigurno. Čini mi se da je šeikov B772 primljen na C6, a ima i veću dužinu i veći raspon krila. Možda im je zbog tereta više odgovarao na B stajanci.

    Av

    Sad je stvorena prilika za razvoj Beograda kao vazdusnog cvora regiona. Da li ce biti iskoriscena, to ce vreme i rukovodstvo ANTB pokazati. Sto se Etihada tice, za nijansu su popravili utisak, ali ne znacajno, ipak je njihov dolazak izazvao nove probleme nasoj civilnoj avijaciji, verovatno nenamerno.

    Sto se buduceg aviosaobracaja na Tesli, mislim da ce svi avioni koje je Roders spomenuo ipak vise biti u tranzitu kod nas, jer trenutno nemamo zdravu ekonomiju za prosecnog drzavljanina Srbije, za ostatak regiona nisam siguran.

    Odgovori
    in

    Krenuli su i biseri, sada vidimo koliko se ovde novinari razumeju u avijaciju.
    http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/412636/Etihadov-

    Nisam znao da i teret voli da gleda kroz prozor :)

    Odgovori
    Vl

    Cargo avion ide na cargo platformu. Putnicki avion ide na putnicku platformu. Prosto, da prostije ne moze biti.

    Odgovori
    Mi

    Etihad se pise a cita se Itihad,od kako je Vucic pogresno predstavio firmu niko se nije nasao da ga ispravi,zato bar vi ako vec pisete o avijaciji napisite pravilno ime firme.

    Odgovori
    Vl

    Interesanto. Svakodnevno cujem avione kompanije Etihad na nebu sirom Evrope i uvek je callsign Etihad. Jos nisam cuo da ih je bilo ko izgovarao na radio vezi kao Itihad. Zaista interesantno.

    Av

    Steta sto ne mogu da odem u VTI u Zarkovo, da razresim tu jezicku dilemu da li je Etihad ili Itihad :)

    fu

    Kako vam nije mizerno to prepucavanja više?
    Kad nemate sta reći pametno, bolje ništa ne reći.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Gottfried na: Mađarsko ratno vazduhoplovstvo doprinosi KFOR-u: Helikopteri H145M nakon Bosne i Hercegovine i iznad Kosova i Metohije

    (Google prevoditelj) Kao Mađar, ponosan sam što doprinosimo očuvanju mira u susjednim zemljama. Ovi helikopteri mogu pomoći i civilima. Nemaju samo vojnu namjenu. U Bosni traže i spašavaju ljude izgubljene u divljini. (Bosna nema vlastite sposobnosti.) Mogu se koristiti i za gašenje požara. Kao Mađar, nadam se da će civili imati maksimalnu korist od prisutnosti…

    20. Mar 2025.Pogledaj

    Realni na: Izraelska kompanija „Elbit Systems“ objavila rezultate poslovanja za prošlu godinu

    Odlična nabavka,još bolja bi bila uz transfer tehnologije što je malo verovatno kada su Izraelci u pitanju.Videćemo koliki će domet tih raketa biti.Dozvoljeno nam je do 300 km.pa se nadamo da smo uzeli bar tog dometa.Najozbiljnij faktor odvraćanja su nam te rakete srednjeg dometa,za nas su dugog dometa.Od Izraela treba nabaviti "Spajk" rakete kako za…

    20. Mar 2025.Pogledaj

    Putin na: Tragedija u noćnom klubu pokrenula je opsežnu međunarodnu operaciju medicinskog vazdušnog transporta u Severnoj Makedoniji

    Eto na kraju bolje pomagati jedni drugima i saradjivati, a ne ratovati svadjati se i jedni druge kaznjavati, zabranjivati

    20. Mar 2025.Pogledaj

    Bole na: Poslovni rezultati kompanije MBDA za 2024. godinu: Značajno povećanje proizvodnje, zemlje bivše Jugoslavije novi klijenti

    R-37 namenjen za velike ciljeve tipa avaks, tanker...itd Meteor namenjen za agilne ciljeve tipa lovacki avioni. Meteor mozes da uporedjujes sa R-77. Koliko god oni bili zastareli , sta smo trebali da kupimo po tebi? Jos stariji ne zastareli Su-35?

    20. Mar 2025.Pogledaj