BEGORAD – Od 15. juna ove godine, u okviru codeshare ugovora između Jat Airwaysa i Etihada na relaciji Abu Dabi – Beograd saobraća Airbus A319 kompanije Etihdad. Danas oko 11:55 časova u Beograd na toj liniji umesto A319 sa 106 sedišta, sleteo znatno veći A330-200.
A6-EYP koji je saobraćao na letu EY 71 Abu Dabi – Beograd parkiran je na Bravo apron. Zamena aviona koji redovno saobraća za Beograd širokotrupnim A330 urađena je kako saznajemo zbog potrebe za njegovom nosivošću, radi prevoza tereta koji je namenjen za operacije Air Serbije.
Airbus A330-200 je širokotrupni avion kompanije iz Tuluza koji može da preveze i do 253 putnika u dve klase a u upotrebi je od 1998. godine. Ima ih 476 u upotrebi, od čega Etihad poseduje 21.
Rodney Marinkovic
U nadi da politika definitivno prepusta posao profesionalnim ljudima, A330/2/3/6, A350/8/9/10., B787… bice
redovni saobracaj na ANT-Beograd u period do 10 godina. Politika je na prvom mestu, gde spada i tri cetiri
velike avio kompanije koje se indirektno oglasavaju preko nekih glasila nama bliskih zemalja. U svojoj strategiji
imaju iznenadjenje zbog samog "advance" razvoja avio saobracaja preko Beograda. Nece biti ugrozeni od AIR SERBIA sigurno, nema sanse, ali ne zele da izgube ni jednog putnika. Inters je strategija koju sprovodi onaj ko moze i ima ekonomsku pozadinu. U nadi da ce biti fer odnosi sa svima, mnogo srece Aerodromu ANT
Beograd, AIR SERBIA njegovom partner ETIHAD AIRWAYS-u i svima nama sa njima i svima u aviaciji.
Rod. Marinkovic, AME (ret.) Grifith AUSTRALIA
AvijaticarPionir
Da li ce biti fer odnosi sa konkurencijom, videcemo, mada za svaku konkurenciju vazi ona makijavelisticka maksima da "cilj opravdava sredstva" (pritom je ovo pogresan skraceni oblik).
Pedja
Aerodrom u Beogradu je BEG a ne ANT zemljače.
gega
ANT= Aerodrom Nikola Tesla…
Odomacena skracenica za poznavaoce, kako domace, tako i strane…
Aca
Uh kako mi je odvratno to ANT (mrav), pa to je neopisivo. Meni ce nas aerodrom uvek biti BEG/LYBE ili Surcin, a ANT nikako i nikada.
Pedja
Jasno mi je sta je covek mislio. Drago mi je da poznavaoci koje ja znam, ne koriste taj "odomacen" izraz. Osim sto je ruzno, pravopisno je ne ispravno "Aerodrom ANT". Aerodrom Aerodrom Nikola Tesla.
Jedan je BEG i LYBE!
propalipilot
Zašto se nije parkirao pored terminala? Nemoguće da je prevelik da bi ga opslužili naši mostovi.
Btw, uvek lepo je videti širokotrupni avion na BEG. Tek se tada primeti koliko je aerodrom mali. Žao mi je što nisam uspeo da ga uhvatim, pa se zbog toga nadam da će ovo postati redovnija slika. I da, još bi lepše bilo da su poslali B777.
entuziasta
nekada je beograd imao tri gate-a za sirokotrupne avione, C1-C3 sa duplo vecim holom za cekanje i po dva avio mosta za brze ukrcavanje, od tih tri su prepolovili i napravili C1-C6,vise nisam siguran da mogu da primaju vece avione na terminalu……
Aca
I ja sam se iznenadio da su ga ovako posadili preko B stajanke!? Pa da li je moguce da nije mogao na C platformu?
propalipilot
Mogao je sigurno. Čini mi se da je šeikov B772 primljen na C6, a ima i veću dužinu i veći raspon krila. Možda im je zbog tereta više odgovarao na B stajanci.
AvijaticarPionir
Sad je stvorena prilika za razvoj Beograda kao vazdusnog cvora regiona. Da li ce biti iskoriscena, to ce vreme i rukovodstvo ANTB pokazati. Sto se Etihada tice, za nijansu su popravili utisak, ali ne znacajno, ipak je njihov dolazak izazvao nove probleme nasoj civilnoj avijaciji, verovatno nenamerno.
Sto se buduceg aviosaobracaja na Tesli, mislim da ce svi avioni koje je Roders spomenuo ipak vise biti u tranzitu kod nas, jer trenutno nemamo zdravu ekonomiju za prosecnog drzavljanina Srbije, za ostatak regiona nisam siguran.
insider
Krenuli su i biseri, sada vidimo koliko se ovde novinari razumeju u avijaciju.
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/412636/Etihadov-…
Nisam znao da i teret voli da gleda kroz prozor :)
Vlada
Cargo avion ide na cargo platformu. Putnicki avion ide na putnicku platformu. Prosto, da prostije ne moze biti.
Milos
Etihad se pise a cita se Itihad,od kako je Vucic pogresno predstavio firmu niko se nije nasao da ga ispravi,zato bar vi ako vec pisete o avijaciji napisite pravilno ime firme.
Vlada
Interesanto. Svakodnevno cujem avione kompanije Etihad na nebu sirom Evrope i uvek je callsign Etihad. Jos nisam cuo da ih je bilo ko izgovarao na radio vezi kao Itihad. Zaista interesantno.
AvijaticarPionir
Steta sto ne mogu da odem u VTI u Zarkovo, da razresim tu jezicku dilemu da li je Etihad ili Itihad :)
fulcrum
Kako vam nije mizerno to prepucavanja više?
Kad nemate sta reći pametno, bolje ništa ne reći.