BEG airport status
Embraer digitalizuje svoju podršku mušterijama

Embraer digitalizuje svoju podršku mušterijama

Kompanija Embraer, odnosno njihovo Odeljenje za usluge u komercijalnoj avijaciji i podršku korisnicima bilo je od 13. do 15.oktobra domaćin konferencije korisnika Embraera, u Rio de Žaneiru. U isto vreme održana je i MCW (Maintenance cost workshop) odnosno radionica za predstavnike kompanija koje koriste avione proizvođača iz Brazila.

 
 
Embraer_190
 
MCW (Maintenance cost workshop) je radionica na temu smanjenja troškova eksploatacije Embraerovih vazduhoplova, na kojoj se razmenjuju iskustva svih relevantnih činilaca u aviokompanijama i Embraeru o sve većim zahtevima za povećanu operativnu efikasnost.

Za vreme konferencije Embraer će promovisati svoju e-Solutions web-platformu koja se sastoji od web-baziranih alata na FlyEmbraer sajtu gde Embraerovi korisnici mogu naći digitalni portfolio usluga u bilo kom trenutku, na bilo kom uređaju. Platforma je dizajnirana da maksimizira vreme trajanja leta i pomogne u izbegavanju nepotrebnih operativnih troškova, služeći u preventivnom i korektivnom održavanju.

U okviru platforme su aplikacije kao što je eSRM web aplikacija bazirana na tzv. SRM (Structural repair maintenance) podacima koja omogućava korisnicima Embraerovih E-džetova da povećaju pouzdanost u proceni štete i smanje troškove strukturalnih popravki, kao i da brže i pouzdanije obavljaju popravke.  Takođe, prezentovan je i AHEAD-PRO sistem, baziran na istoj e-Solutions platform čije je ime skraćenica od Aircraft Health Analasys and Diagnosis.  Ovaj sistem analizira i diagnostikuje “zdravlje” aviona obavljajući konstantni monitoring performansi E-džeta u realnom vremenu i time doprinosi boljoj organizaciji planiranja i dostupnosti flote.

I za kraj, verovatno najinteresantnija aplikacija koja je prikazana osmišljena je za upotrebu na iPad-u a radi se o ePerf aplikaciji za komercijalno avio tržište. Ona je namenjena upotrebi u kokpitu a pomagala bi pilotima u kalkulaciji težina, brzina, daljina i ostalih ključnih parametara neophodnih za planiranje leta. Aplikacija je dizajnirana da bude što jednostavnija ne bi li mogla da se koristi u bilo kojoj fazi leta, gde piloti na samo par klikova mogu dobiti sve što im je neophodno za planiranje leta. ePerf će biti dostupan do kraja godine svim korisnicima E-džeta pa neka vas ne iznenadi ako od početka sledeće godine vidite nekog od pilota Montenegro airlines-a kako u kokpit ulazi sa svojim službenim iPadom.

Inače kompanija Montenegro airlines ima u svojoj floti tri Embraera E-195LR kapaciteta 116 sedišta a u aplrilu 2014. očekuje se isporuka jednog E-190LR koji u svoju kabinu prima 106 putnika.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Vl

    SRM = Structural Repair Manual

    Inace Embraer kasni za ostalima – Boeing, Airbus, Gulfstream i Bombardier (za biz džetove) su ispred njih tj. poceli su pre njih i to poodavno.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Yrraf na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

    Avione Francuska proizvodi nezavisno ali Scalp i Meteor ne i to je veliki hendikep kada nabavljaš od njih. A lepo napisah da su ubedljivo najbliži ovoj "velikoj trojci" zato što imaju skoro pa sve svoje, od nuklearnih podmornica, nuklearnih balističkih raketa, preko višenamenskih aviona. Ako baš detaljišemo apsolutno se izdvajaju Rusi i Amerikanci jer imaju…

    04. Nov 2024.Pogledaj

    Djuka na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

    >> Hrvatima odobriti Meteor i SCALP. Sah/mat. Ne odobrava se tu nista nekakvim Hrvatima, nego NATO clanici, savezniku RH. Vazduhoplovi jos nisu ni isporuceni Srbiji, koristice se ko zna koliko, mozda 50 godina. Bice vremena za nabavku razlicitih UBS...

    04. Nov 2024.Pogledaj

    Pavle na: Prva javna potvrda: Mistrali 3+ u jedinicima Kopnene vojske

    rafal koje ratno iskustvo imate? jako zanimljiv stav, za postovanje

    04. Nov 2024.Pogledaj

    Njofra na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

    Iščitavanjem svih ovih članaka osjećam veliko olakšanje. Hrvatska je je za 1,1 milijardu eura dobila Rafale s osnovnim paketom naoružanja. Srbiju ispod 3,2 milijardi eura neće ispasti isti broj aviona i isto naoružanje. Hrvatska je za 3,2 milijarde uzela Rafale (1,1 mlrd.), narucila 50 novih tenkova Leopard 2A8 (cca. 1 mlrd. eura), HIMARS sustave (cca.…

    04. Nov 2024.Pogledaj

    Yrraf na: Spekulacije o opremljenosti i naoružanju Rafala širom sveta kao dokaz o “degradiranju“ sposobnosti borbenog aviona

    Istina. Nadam se da smo dovoljno pametni da ne ginemo za tuđe interese, mada ako veliki odluče neće nas ni pitati ko što nikad i nisu. Meni više nadu daje činjenica da im je fokus daleko od ove regije, mnogo je vrelije na istoku Evrope i istoku Azije. Da da bog da ovi avioni provedu…

    04. Nov 2024.Pogledaj