[POSLEDNJA VEST] Vučić iz Davosa: Kupujemo tri eVTOL letelice američke kompanije Arčer

20. jan 2025

Novi v.d. direktora Vazduhoplovne akademije Miroslav Lepir: „Sve organizacione jedinice zadržale svoje sertifikate, podnete tri ostavke, imenovan novi „accountable manager“ za Vršac“

18. jan 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva povodom situacije u Vazduhoplovnoj akademiji: Svi prijavljeni događaji su obrađeni i procesirani

15. jan 2025

„Prince Aviation“ obavio do sada najduži čarter let: Od Ciriha do Rio de Ženeira preko Kabo Verdea

9. jan 2025

Savet roditelja Vazduhoplovne akademije protiv nove uprave: „15 rukovodilaca sa vazduhoplovnim sertifikatima podneće neopozive ostavke“

4. jan 2025

Smene u Vazduhoplovnoj akademiji: Direktorat civilnog vazduhoplovstva demantuje da postavlja rukovodioce

1. jan 2025

[POSAO] Beogradski „MPC Air“ traži Kapetana i Kopilota na avionu „Cessna Citation“ XLS+

29. dec 2024

[DELIMO KALENDARE] Osvojite kalendar kompanije „Prince Aviation“ za 2025. godinu

28. dec 2024

Još jedan budući program besplatnog letenja: DCV donirao novčana sredstva Vazduhoplovnom savezu za kupovinu jedrilice za obuku pilota

27. dec 2024

Makedonski Er Traktor primećen u Austriji 

26. dec 2024

Hrvatskoj policiji isporučeni helikopteri Subaru Bell 412EPX

18. dec 2024

[MEBAA 2024] Manji sajam, veće poslovne aktivnosti, AOC za manje od 60 dana i zapaženo srpsko prisustvo

14. dec 2024

[MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

13. dec 2024

Visoka delegacija američkog „Garmina“ u poseti beogradskom „Prince Aviation-u“: Nastavak strateškog partnerstva za nove poslove modernizacije poslovnih aviona

11. dec 2024

Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024
[DELIMO KALENDARE] Osvojite kalendar kompanije „Prince Aviation“ za 2025. godinu
Najkreativnija domaća vazduhoplovna kompanija kada je reč o izradi originalnih korporativnih kalendara / Foto: "Prince Aviation"

[DELIMO KALENDARE] Osvojite kalendar kompanije „Prince Aviation“ za 2025. godinu

Nastavljamo sa tradicionalnom novogodišnjom podelom kalendara privatnih i državnih vazduhoplovnih institucija. Ukoliko još niste, do ponedeljka možete učestvovati u nadmetanju za kalendar 101. eskadrile.

Najveći regionalna biz-jet kompanija „Prince Aviation“ započela je tradiciju, i još bitnije – postavila je standarde, izrade kompanijskog kalendara sa vazduhoplovnom tematikom još 2008. godine.

Tango Six ove godine poklanja 10 zidnih i stonih Princovih kalendara za 2025. godinu.

Skoro dve decenije produkcije sopstvenog kalendara sa originalnim profesionalnim fotografijama / Foto: „Prince Aviation“

Kako je za naš portal kazao Vladimir Jovanović, izvršni direktor kompanije, tradicija i atraktivna ilustracija vazduhoplovne struke ključni su elementi Princovog kalendara sada skoro dve decenije:

– Ovogodišnji kalendar prikazuje sve tipove letelica koje su u vlasništvu naše kompanije, osim Cesne 172 i Pajpera PA34. Ove godine smo akcentovali nove letelice tipa „Tecnam“ koje će biti okosnica naše škole letenja. –

Autori originalnih fotografija za ovogodišnji projekat su: Dušan Atlagić, Dimitrije Ostojić, Predrag Vučković, Luka Filipović, Marc Ulm i Vladimir Jovanović. Dušan Atlagić je ponovo bio zadužen za dizajn i prelom.

Fotografije su nastale iznad Beograda, St. Morica, Ečke i ostatka Vojvodine. Tradicionalno su prikazani motivi iz „života i rada“ svih sektora kompanije: saobraćaja, održavanja i škole letenja.

Podelićemo 10 kalendara čitaocima koji žive na teritoriji Srbije.

Da biste osvojili po jedan zidni i stoni kalendar Princa za 2025. godinu u komentarima na ovaj članak morate, na najinteresantniji mogući način, odgovoriti na pitanje: Koji su aduti poslovne avijacije kao koncepta i zbog čega ona postoji? 

Imate vremena do utorka ujutru. Prilikom postavljanja komentara ostavite pravu email adresu putem koje vas možemo kontaktirati.

Ažurirano: Hvala svima na učešću! Pobedinici su odabran, kontaktiraćemo ih radi slanja nagrade.
Srećna nova!

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ј

Примарна сврха пословне авијације је да понуди флексибилност, ефикасност и приватност компанијама и појединцима са захтевним путовањима. Корпоративни авиони омогућавају руководиоцима и пословном особљу да стигну до удаљених локација, мањих аеродрома и више дестинација у једном дану, побољшавајући продуктивност и управљање временом. Омогућава састанке лицем у лице, поверљиве дискусије и могућност брзог реаговања на пословне прилике и хитне случајеве.

Odgovori
Pe

Ako još neko bude koristio Chat GPT šaljemo ljude u kapuljačama da vas biju. Jel jasno!?

zo

Svako dete,svaki čovek žena mašta da postane pilot ,da gleda svet iz tzv .ptičije perspektive….Vi ste nam to i omogućili. Hvala Vam

Odgovori
Mi

Šliht neće pomoći

Ac

Poslovna avijacija kao koncept postoji kako bi omogućila brže, efikasnije i udobnije putovanje za ljude i kompanije koje zahtevaju visoki nivo fleksibilnosti. Ovaj segment avioindustrije nudi mogućnost letenja prema sopstvenom rasporedu, bez potrebe za čekanjem i gužvama na komercijalnim letovima, čime se štedi dragoceno vreme. Pored toga, putnici uživaju u mirnom okruženju koje podstiče produktivnost te je zbog toga idealno za obavljanje posla ili vođenje važnih sastanaka. Poslovni avioni omogućavaju pristup manjim aerodromima koji su često bliže gradovima, što znači da putnici mogu stići bliže destinacijama, čime se dodatno ubrzava poslovni proces. Ovaj model putovanja pruža i veću sigurnost i privatnost, smanjujući stres i pružajući udobnost koja nije dostupna na komercijalnim letovima. Na kraju, poslovna avijacija nije samo praktičan alat, već i simbol statusa, omogućavajući konkurentnost i brzo donošenje odluka na globalnoj sceni.

Ni

Koncep poslovne avijacije je bitan da u datom trenutku hitro odreaguje na zahteve korisnika i da im omoguci prevoz na zeljenu destinaciju u zeljenom roku kako bi zadovoljili njihov cilj i potrebe. Svakako poslovna avijacija je tu i postoji zbog biznis korisnika koji traze dostupnost sa brzom i vrhunskom uslugom.

Mi

Da bi se bogati vozali.

Odgovori
Ac

Moze li ove godine kalendar … ?

zaboravio ugasiti AI jbg :-)

Iv

Poslovna avijacija nudi prednosti za mnoge pojedince i kompanije. To su fleksibilnost, udobnost, privatnost, efikasnost, …. Postoji da bi zadovoljila specifične potreba pojedinca i kompanije.

Odgovori
А

Време је важније, од новца.

Odgovori
Em

Čovek od uvek ima želju za letenjem, sada tu priliku može svako da oseti. Počevši od komercijalnog letenja do škole letenja. Snovi više nisu daleko i nisu nedostižni.
Upornost i istrajnost uvek daju rezultat.

Odgovori
Br

Пословна авијација служи да буџовани брзо путују с краја на крај света, умножавају своје богатство, док ми сиротиља једва састављамо крај с крајем

Odgovori
lo

Odgovor na pitanje
Koji su aduti poslovne avijacije kao koncepta i zbog čega ona postoji?
Je veoma jednostavan
Poslovna avijacija je tu da leti a ja da snimam njihove prelete i kacim na svoj Youtub kanal
Njima donosi zaradu a mojim pratiocima i meni zadovoljstvo.
Pozdrav i hvala sto me prelecete

Odgovori
М

Пословна авијација омогућава брже и флексибилније путовање, што је важно за пословне људе и предузетнике. Летови су прилагођени потребама путника, штедећи време и омогућавајући већу продуктивност. Авионе су опремљене за рад, па путници могу користити време у лету за састанке или припреме. Поред тога, пружају већу приватност и комфор у односу на комерцијалне летове. Пословни авиони могу слетати на мања аеродроме, што додатно скраћује време путовања. Такође, омогућавају брзи приступ хитним дестинацијама и повећавају сигурност. Иако је трошак већи, пословна авијација често доноси дугорочне уштеде кроз ефикасност и продуктивност.

Odgovori
ni

vreme je novac

Odgovori
Go

Poslovna avijacija je koncept nastao u vreme kapitalizma, kada je novac kupovao sve, uključujući i izuzeće od logike i zagađivanja okoline. Lični komfor bogatih pojedinaca je bitniji od bilo kakve ekološke logike i održivosti. Nadam se da će ovaj koncept u doglednoj budućnosti ili u potpunosti nestati ili makar dobiti toliko velike takse, da će se smanjiti na minimum.

U međuvremenu sve pohvale vrsnim tehničarima i stručnjacima u timu Prince Aviation-a – njihovo znanje i stručnost cenim svakako!

Ne znam doduše da li je ovo dovoljno interesantno za poster :)

Odgovori
Iv

Poslovna avijacija omogućava fleksibilnost, brzinu i prilagođavanje potrebama kompanije, što štedi vreme i povećava produktivnost. Izmišljena je kako bi omogućila poslovnim ljudima da efikasno povežu različite gradove i iskoriste prednosti prevoza.

Odgovori
Mi

Poslovna avijacija, je u odnosu na generalnu, prvenstveno osmisljena da bude brza, udobna, luksuzna i efikasna. Jer klijenti mogu leteti sa sastanka na sastanak i do svoje kuce, bez zamornih cekanja na Check- In, na guzve, i naravno bez gubljenja prtljaga. Takodje sam let, je mnogo udobniji, usluga i hrana on board je daleko bolja.

Odgovori
Ai

Poslovna avijacija postoji jer omogućava brzo, fleksibilno i privatno putovanje. Glavne prednosti su direktni letovi bez presedanja, ušteda vremena, prilagodljiv raspored i mogućnost rada tokom leta. Takođe pruža veću diskreciju i ostavlja utisak ozbiljnosti i uspeha.

Odgovori
А

Пословна авијација-на почетку била ствар престижа и резервисана за најмоћније људе и компаније,а данас практична и удобна могућност решавања пословних изазова,лако доступна и финансијски прихватљивија.

Odgovori
Mi

Ukratko, nezavisnost od standarnih letova, gde su redovna pojava kašnjenja, direktna linija od tačke A do tačke B (osim ako nisu u pitanju ogromne distance gde je avion limitiran), udobnost i posvećenost klijentu na maksimum.

Odgovori
Ni

Poslovna avijacija omogućava fleksibilnost i prilagodljivost, jer putnici mogu birati polazak i destinaciju prema svojim potrebama. Omogućava uštedu vremena izbegavanjem dugih čekanja i kašnjenja letova. Putnici mogu raditi tokom leta, povećavajući produktivnost. Poslovni avioni nude veću udobnost sa luksuznim uslovima i privatnim prostorom. Direktni letovi smanjuju vreme putovanja, a pristup manjim aerodromima olakšava dolazak na destinaciju. Sigurnost i privatnost su na višem nivou, što je važno za poslovne ljude. Poslovna avijacija postoji zbog potrebe za bržim i efikasnijim transportom u poslovnom svetu.

Odgovori
Fi

Ako postoji bogat lik koji neće da leti sa ostalim smrtnicima, ili da čeka zakazan let, on plati veliku količinu novca da bi leteo sa ljudima svog kalibra, tj. društvom ili porodicom.
Sve šale na stranu, prednost je da može da se odabere vreme leta, da se leti u privatnosti bez ostalih ljudi, mogu da se biraju destinacije i može da se zakaže relativno iznenadno. Korisno je ako neko ima neka posla u inostranstvu pa mora brzo da ode negde zbog posla.

Odgovori
Pe

Brzina, udobnost i privatnost.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs