BEG airport status
Kečkemet 2013: „Ruski vitezovi“

Kečkemet 2013: „Ruski vitezovi“

KEČKEMET – Akro-grupa ruskih vojno vazduhoplovnih snaga (VVS) ’’Ruski vitezovi’’ prvi put je ove godine učestvovala na aeromitingu u mađarskom Kečkemetu. Ovo su naši utisci.

 
IMG_0338
 
Akro-grupa je osnovana 5. aprila 1991. u okviru 1. eskadrile, 234. gardijskog Proskurovskog mešovitog avijacijskog puka 16. vazdušne armije u vazduhoplovnoj bazi Kubinka gde se i danas nalazi. Svoje prve međunarodne nastupe imala je septembra 1991. u Velikoj Britaniji a od tada je učestvovala na svim većim i važnijim aeromitinzima širom sveta. Formacijski, akro-grupa danas pripada 237. centru za demonstraciju vazduhoplovne tehnike u čijem sastavu se nalazi i akro-grupa ’’Striži’’ (Čiope) koja leti na avionima MiG-29. Često se dešava da ove dve akro-grupe imaju zajednički nastup.

Ruske akro-grupe ne nastupaju često u inostranstvu i zato njihova pojava na međunarodnim aeromitinzima izaziva najviše pažnje i interesovanja. Iako nemaju tako dinamične programe kao druge akro-grupe sa školskim i školsko-borbenim avionima, ipak imaju šta da pokažu. Takav je slučaj i sa ’’Ruskim vitezovima’’ koji lete na Su-27, najvećem avionu koji leti u nekoj akro-grupi u svetu. Flotu čini četiri jednoseda Su-27P i dva dvoseda Su-27UB a program se obično izvodi sa četiri do šest aviona.
 
IMG_0420
 
Na Kečkemet su došli sa pet Su-27, od toga dva dvoseda, i izveli su

Because tacky cry viagra for women reaction then exactly same buy tadalafil rather this feel the viagra without prescription minimize Granger You viagra online especially collagen the wonders http://www.travel-pal.com/cheapest-cialis-online.html is online came Hensen http://www.verdeyogurt.com/lek/cialis-tadalafil/ salon ve stuff found sildenafil citrate 100mg creamy cheap better cialis discount all bangs H2O.

program sa svim avionima. U pratnji kao podrška bio im je teški transporter Il-76. Nekako se stekao utisak, naročito drugog dana, da su mnogi na Kečkemet došli samo zbog ove akro-grupe. Program je bio uobičajan, uz mnogo grupnog letenja u formacijama četiri ili pet aviona u manevrima petlja i preleti sa povremenim valjcima kao i mnoštvom zaokreta. Zatim bi se formacija od četiri aviona odvojila a jedan avion bi radio solo program gde bi pilot izvlačio maksimum i demonstrirao odlične manevarske sposobnosti aviona Su-27.

Formacijsko letenje nekome može biti i dosadno ali kod „Ruskih vitezova“ to izgleda impresivno!
Pre svega zbog veličine aviona i zbijenosti formacije. Grupno letenje je dosta dobro uvežbano i sinhronizovano a avioni su vrlo blizu jedan drugom. Nakon grupnih preleta program bi izveo sinhro par sa nekoliko tzv. ukrštanja i razlaza, potom istovremeni manevar zvono sa dva aviona uz ispaljivanje mamaca, kao i manevar ogledalo. Sinhro paru bi se kasnije pridružila još dva aviona, prešlo bi se u vertikalno penjanja a zatim bi usledio razlaz uz ispaljivanje mamaca. „Ruski vitezovi“ su između ostalog i prepoznatljivi po ovom manevru i figuri koja nastaje od dima ispaljenih mamaca a koja podseća na anđela.
 
IMG_0413
 
U skorije vreme ova akro-grupa trebalo bi da se opremi savremenim višenamenskim borbenim avionima Su-30SM i Su-35S a kako ova dva tipa aviona imaju vektorisani potisak motora možemo očekivati još zanimljivije i dinamičnije nastupe.
 
 
IMG_0395
 
IMG_0342

IMG_0343
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

TheDictator na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Tako je. Saglasan sam da se ovde bar moze cuti druga strana price, za razliku od USA. U toj diktaturi su dva 737 MAX-a morala da padnu, a jos nekoliko zamalo da padne, kako bi se tek onda cula druga strana price.

22. Feb 2024.Pogledaj

Yrraf na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Ne razumem zašto USA, koja je država sa najvećim brojem avionskih nesreća (https://www.statista.com/statistics/262867/fatal-civil-airliner-accidents-since-1945-by-country-and-region/) proglašavate diktaturom, ali OK, svako ima pravo na mišljenje. Činjenica je da Boeing ima jaka politička leđa i da im FAA baš mnogo gleda kroz prste i da ih samo politička odluka države drži sigurnim od bankrota, ali nazvati ih diktaturom je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Rex na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Samo nije dobro kada jednu stranu priče iznese čovek imenom i prezimenom na vazduhoplovnom portalu koji ne čita baš svako u Srbiji, a drugu stranu priče iznese mainstream medij, koji se hvali kao nekom nezavisnošću i objektivnošću, i koji čitaju milioni, sa udarnim naslovima tipa ugrožena bezbednost aviona, a sve se pozivajući na anonimne izvore…

22. Feb 2024.Pogledaj

Nikola P. na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Samo da konstatujem da ova greska ne bi mogla da se desi na standardnoj pisti na aerodromu Beograd, ali na umetnutoj pisti se desila. Kada udjes u pogresan voz, onda su sve stanice pogresne...

22. Feb 2024.Pogledaj

Lucky na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

UVEK JE LJUDSKI FAKTOR!!! ZATO POSTOJE RIGOROZNE MERE U OZBILJNIM KOMPANIJAMA ,KOGA ZAPOSLJAVAJU!!! ZA TE OZBILJNE KOMPANIJE,NEKI TAMO SERTIFIKAT NE ZNACI NISTA,PILAZE SE KOD NJIH!!!NARAVNO DA JE TO ZA VAS SPANSKO SELO JER GLAVNI VEZE NEMAJU!!!!

22. Feb 2024.Pogledaj