BEG airport status
Hogan: Etihad računa na Jatovu evropsku mrežu linija

Hogan: Etihad računa na Jatovu evropsku mrežu linija

GENT – Govoreći na prestižnom skupu posvećenom marketingu Vlerick Marketing Colloquium , održanom prošlog četvrtka u belgijskom gradu Gentu, direktor Etihada je između ostalog pomenuo i strateško partnerstvo Etihada sa Jat Ervejzom uz konstataciju da će letom iz Beograda ovaj deo Evrope biti povezan sa Australijom, Južnom i Istočnom Azijom, Afrikom kao i sa Indijskim potkontinentom. Prema njegovim rečima, partnerstvo sa Jatom imaće značaja ne samo za evropske putnike već i za Etihad povezujući ga sa Jatovom evropskom mrežom linija.

 
James-Hogan---Etihad
 
Razvojna partnerstva između avio-kompanija iz Evrope i sa Bliskog Istoka donose značajan broj novih opcija za korisnike međunarodnog vazdušnog saobraćaja, uključujući i ponovno spajanje Evrope sa tržištima koja više ne pokrivaju evropske kompanije, rekao je tom prilikom Hogan.

Napomenuo je i to da je Evropa vrlo značajan region za Etihad, ali takođe i region koji ne mogu sami operativno da pokriju, bar ne na način da budu konkurentni:

– Mi opslužujemo Evropu putem codeshare ugovora sa 18 partnera, ostvarujući benefite ne samo za prevoznike već i za putnike koji sada imaju znatno veći izbor, i nastavljamo da tražimo prilike da proširimo ove odnose, rekao je direktor Etihada.

Etihad je prošli utorak uspostavio dnevnu liniju između Amsterdama i Abu Dabija i proširio svoj codeshare ugovor sa partnerskom kompanijom KLM, dodajući još 12 destinacija u KLM-oovoj rutnoj mreži. Takođe, Etihad je nedavno proširio svoje codeshare operacije i sa svoja dva velika partnera u Evropi Alitaliom i Er Fransom, obezbedivši evropskim putnicima bolji pristup tržištima Australije i Jugoistočne Azije, preko Abu Dabija.
 

Srbija

 
Od 15. juna Etihad će uspostaviti svakodnevnu redovnu liniju na relaciji Beograd-Abu Dabi. Ovo partnerstvo uklučuje i codeshare ugovor sa srpskim nacionalnim avioprevoznikom Jat Airways-om, obezbeđujući Jatu konekcije sa tržištima Australije, Jugoistočne Azije, Afrike i Indijskog potkontinenta, dok će Etihad ovim ugovorom biti povezan sa nizom destinacija iz Jatove rutne mreže, rekao je Hogan:

– Očekujemo da ćemo nastaviti sa širenjem partnerskih odnosa, ne samo sa navedenim i ostalim kompanijama u Evropi, već i na drugim kljućnim tržištima.

Delegacija srpskog nacionalnog avio-prevoznika nalazi se u Abu Dabiju radi nastavka pregovora o strateškom partnerstvu a Etihad je danas u srpskim medijima započeo svoju marketinšku kampanju posvećenu uvođenju linije za Beograd:
 
 
2013-05-20 08.09.32
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Koko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

    Sve bolji i bolji event... Za razliku od onog od prošle godine, ovo je već imalo nekog smisla. Da je još Eurofighter bio i u zraku, osim na stajanci i to u periodu između 14 i 16 h, stvar bi već bila puno ozbiljnija. I velika zamjerka na neobjavljivanju timelinea sa barem približnim vremenima polijetanja,…

    16. May 2025.Pogledaj

    OpFor777 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

    Indijci su mozda jos vise razočarali no Rusi u ovom dobu modernog ratovanja. Pakistanci su bili hladne glave svo vrijeme i ladno, pametno i strpljivo čekali da Indijci upadnu u odavno spremnu zasjedu. Ko je kriv Indijcima no oni sami? Kupuju od skoro svakoga osim Kineza. Kupuju najnovije iz Izraela, Rusi su vrlo flexibilni sta…

    16. May 2025.Pogledaj

    Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

    @Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

    16. May 2025.Pogledaj

    Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

    Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

    16. May 2025.Pogledaj

    Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

    @Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

    16. May 2025.Pogledaj