BEG airport status
Etihad kupio udeo u indijskom Džet ervejsu

Etihad kupio udeo u indijskom Džet ervejsu

MUMBAI – Etihad ervejs iz Ujedinjenih Arapskih emirata i indijski Džet Ervejz objavili su juče da je nacionalni prevoznik iz Emirata kupio 24% akcija indijske aviokompanije za 379 miliona američkih dolara.

 
Jetairways_a330-200_vt-jwf_arp
 
Na širem planu, Etihad je investirao u Džet ervejz dodatnih 220 miliona dolara. Kompanija iz Emirata kupila je za 70 miliona dolara tri para slotova na aeroromu Hitrou u Londonu, koja su bila u vlasnisništvu Džet ervejsa. Indijska kompanija nastaviće da obavlja svoje letove na linijama ka Londonu koristeći ove slotove.

Preostalih 150 miliona dolara investicija biće uloženo u Frequent flyer program Džet ervejsa potpisivanjem ugovora koji će zaokružiti Etihadov udeo u kompaniji.

Plan je da u okviru strateškog partnerstva ove dve kompanije narednih godina šire obim postojećih operacija i uvode nove linije između indijskih gradova i Abu Dabija. Krajnji cilj je da dobrom konekcijom sa Abu Dabijem, putnici Džet ervejsa iz 23 indijska grada budu povezani sa čak 140 destinacija na kojima Etihad obavlja svoje operacije.

Kako je rekao direktor Etihada Džejms Hogan, indijsko tržište je ključno za njihov model “partnerstva organskog rasta”. Hogan je izrazio veliko zadovoljstvo potpisivanjem ugovora sa napomenom da će on omogućiti Etihadu da se efikasnije takmiči na indijskom tržištu, jednom od globalno najvećih.

Hogan je posebno istakao da je ključna komponenta novog partnerstva prošireni codeshare ugovor od koga će najviše koristi imati putnici zbog frequent flyer programa. Putnici će imati korist tako što će iz Indije preko Abu Dabija leteti kartom samo jedne kompanije, umesto dve kao do sada, pa će na taj način lakše skupljati pređene milje koje im donose bonuse.

Jat Airways i nacionalni avio-prevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata Etihad Airways potpisali su 15. aprila codeshare dogovor po kojem će Jat moći da prodaje karte po svojim tarifama ka 21 destinaciji u Etihadovoj rutnoj mreži dok će Etihad to isto moći da radi unutar 23 Jatova evropska leta. Ovim dogovorom počela je prva faza očekivanog strateškog spajanja dve avio-kompanije.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Drazo1 na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    gola je laz da Slovenija placa air policing .ne placaju ni Balticke zemlje i ne znam zasto se to stalno ponavlja

    03. Dec 2024.Pogledaj

    KK na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    @Goran Da li je Pula jos sposobna da radi s lovackom avijacijom? Bas gledam mapu, Zadar je idealan jer je sredisnje rasporedjen, a citao sam i da se planira obnova podzemne avio vojne baze u Splitu (Cetina). Ne znam koliko je velika i koliko aviona moze primiti, a ni i koliko je zapustena. U svakom…

    03. Dec 2024.Pogledaj

    Sima Kosmos iz dalekog svemira na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    Nego zna li neko koliko može jednu državu koštati iznajmljivanje tuđeg vazduhoplovstva za kontrolu vazdušnog prostora? Ima li kakav stručnjak da nam kaže kako to funkcioniše, od čega zavisi, da li se plaća kešom ili u naturi, i koliko uopšte košta? I ima li negde u svetu neki primer da je neko iznajmio tuđe avione…

    03. Dec 2024.Pogledaj

    Milki na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    @Brtuala Kakve veze ima civilni zračni promet sa NATO-om ? Lima o čemu ti pričaš ?

    03. Dec 2024.Pogledaj

    dado na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    Konstatacija u ovoj ili onoj rečeničnoj formi da će do početne operativne sposobnosti hrvatske eskadrile naoružane Rafalima dežurstvo preuzeti mađari i Talijani (n x objavljeno na T6 i u tekstu i komentarima) se vuče od potpisivanja (Hr) ugovora za Rafale tako da ne vjerujem da je tu u pitanju neinformiranost, Hr piloti što u Fr…

    03. Dec 2024.Pogledaj