BEG airport status
LYBE 2323:00 Z 060°03KT CAVOK 15/09 Q1018 NOSIG=
Aerostar završio remont i modernizaciju MiG-ova 21 za Mozambik, traže nove mušterije

Aerostar završio remont i modernizaciju MiG-ova 21 za Mozambik, traže nove mušterije

BEOGRAD – Aerostar S.A, vodeći rumumunski vojno-civilni MRO, objavio je završetak remonta i modernizacije osam aviona MiG-21 za ratno vazduhoplovstvo Mozambika.

 

Završni radovi na MiG-u 21 RV Mozambika, Bakau
Završni radovi na MiG-u 21 dvosedu RV Mozambika, Bakau

Ugovor u okviru kojeg su obavljeni radovi predstavlja paket koji takođe uključuje i remont jednog L-39 kao i obuku zemaljskog osoblja i pilota.

Projekat je trajao nešto malo više od godinu dana i obuhvatio je radove na šest jednoseda i dva dvoseda. Kako je Aerostar juče saopštio, remont je po avionu u proseku trajao 120 dana. Neke od remontovanih letelica nisu opertivno letele i do 20 godina što ih je kvalifikovalo kao isplative za radove budući da im preostaje značajno vreme upotrebe do kraja projektovanog životnog veka.

Svaki MiG je dobio osnovnu modernizaciju u vidu GPS sistema i nešto modernijeg digitalnog flight data recordera. Šest kompletiranih aviona je već isporučeno Mozambiku dok će preostala dva stići u tu zamlju krajem meseca.
 

Završne provere u letu, Bakau.
Završne provere u letu, Bakau.

Aerostar poseduje šezdesetogodišnje iskustvo u remontu avionskih motora i struktura uključujući i rad na Lancer programu u okviru kojeg je modernizovano 110 MiG-ova 21 rumunskog ratnog vazduhoplovstva.

Saopštenje Aerostara završava se izjavom predsednika i direktora kompanije Grigora Filipa:

– Posao sa Mozambikom je poslednji dokaz naših sposobnosti. Smatramo da je misija u potpunosti uspešno obavljena posebno kada vidimo da osoblje RV Mozambika uspešno i samostalno ispunjava operativne i trening letove. Takođe, verujemo da ovaj tip modernizacije, remonta i paketa koji sadrži i obuku tehničara i letača pruža posebnu korist zemljama sa limitiranim resursima i radićemo sve što je u našoj moći da iz zainteresujemo za naše mogućnosti.

Za to vreme, dok srpski MiG-ovi 21 ne lete, poslednji proces modernizacije letelica ovog tipa u regiji (Hrvatska) doživljava svoje nove poteškoće.
 
 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

J

Implicitno se sugeriše da bi i Srbija mogla da remontuje svoje Mig-21 kod njih, pošto su sad "slobodni" . Međutim , problem Srbije nije u tome da ne može da nađe odgovarajućeg izvođača radova, već što nema političke volje da Srbija poseduje lovačku avijaciju .

Odgovori
g

Ma sta ce ti avijacija. Cuj, politicka volja.Hahahah, ta praksa "politicke" volje, gde mi pravimo radar po politickom zadatku,pa onda i avion po politickom zadatku nas je i dovela ovde gde jesmo. Mi imamo politiku kao da vodimo celu planetu, sve je politicki od WC papira do radara.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

126LAE-Delta na: [FOTO REPORTAŽA] Sloboda 2019: Novi helikopteri, poručnici u MiG-ovima i najrazovrsnija vojna tehnika na jednom mestu do sada

@Mayer @Petrovic Dusan Gospodo, za elektromagnetni impuls vam nije potrebna nuklearna eksplozija.

23. Oct 2019.Pogledaj

126LAE-Delta na: [FOTO REPORTAŽA] Sloboda 2019: Novi helikopteri, poručnici u MiG-ovima i najrazovrsnija vojna tehnika na jednom mestu do sada

@Medo s mora Ako ćemo da budemo objektivni, kalibri klasičnog naoružanja su sledeći: do 12.7mm je pešadijsko malokalibarsko, između 12.7mm i 20mm pešadijsko velikog kalibra, a sve preko 20mm je artiljerijsko.

23. Oct 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li Crna Gora naučila na fijasku Slovenije? – 1. dio

Hvala na pohvalama. I hvala i na ispravci. Al to mi nikako ne ide u uho. Nekako ruka ne moze napisati na "Aerodromu Tivtu". Jednako ne bih napisao ni na Aerodromu Zagrebu. Naravno, u pravu ste genitiv jest Tivtu, Zagrebu... Moj grijeh.

23. Oct 2019.Pogledaj

Send this to a friend