VRŠAC – SMATSA Aviation Academy (SAA) objavila je da su prijave za aprilsku klasu studenata otvorene. Rok za slanje prijava je 6. Mart 2014. godine.
Pilotska akademija iz Vršca pozvala buduće pilote da se za novu oktobarsku klasu prijave najkasnije do 6. Marta. Vazduhoplovna akademija za svoje buduće polaznike u svojoj pondudi ima sledeće programe: Dozvolu sportskog pilota (PPL), Dozvolu profesionalnog pilota (integrisani CPL) i Dozvolu saobraćajnog pilota aviona (integrisani ATPL).
Prijemni ispit biće održan 11. marta 2014. prema sledećoj satnici:
- 08:00 – 10:00 Registracija
- 10:00 – 11:00 Matematika (pismeni test)
- 11:30 – 12:30 Fizika (pismeni test)
- 12:30 – 13:30 Pauza
- 13:30 – 14:30 Engleski jezik (pismeni test)
- 14:45 – Informativni razgovor sa kandidatima
- Engleski jezik (usmeni test)
SMATSA Vazduhoplovna akademija takođe vrši upis za školovanje instruktra letenja koje traje oko 4 meseca.
Više informacija u vezi nove klase možete dobiti preko e-maila aviationacademy@smatsa.rs, broja telefona +381 13 830 185 ili preko SAA internet prezentacije.
SMATSA aviation academy (SAA) nalazi se u Vršcu, 80 kilometara severoistočno od Beograda i druga je po veličini pilotska Akademija u Evropi. SAA ima 40 zaposlenih: profesora, instruktora i administrativnih radnika. SAA je osnovana 1954. godine i odškolovala je preko 2000 pilota koji sada lete u avio-kompanijama širom Sveta. Poseduje sopstveni aerodrom na 300 hektara, 3 piste, kontrolni toranj opremljen najsavremenijom tehnologijom i 1700 kvadratnih kilometara vazdušnog prostora.
U floti SAA ima 20 aviona:
- -8 potpuno novih aviona Cessna 172 S
- -10 aviona Cessna 172 N
- -2 aviona Cessna 310 T
- -1 simulator Alsim ALX FNPT
SMATSA vazduhoplovna akademija potencijalnim pilotima nudi dve vrste kurseva:
- Modularni kursevi namenjeni su polaznicima koji žele da pojedinačno prođu sve faze u obuci profesionalnih pilota. Ovi kursevi idealni su za polaznike koji imaju stalan posao ili porodicu i brzina školovanja im ne predstavlja piroritet, pa žele postepenu obuku.
- Integrisani kursevi namenjeni su polaznicima koji žele da što pre postanu profesioalni piloti. Ovakvi kursevi zasnovani su na celodnevnoj teoretskoj i praktičnoj obuci kandidata, zbog čega se završavaju veoma brzo (za najviše 18 do 24 meseca).
Najnoviji komentari
Krindžer na: [PARTNER 2023] Besposadne letelice i dronovi Jugoimporta i Vojno-tehničkog instituta: VTI bacio rukavicu kompaniji PR-DC – pokrenut i državni razvoj FPV dronova
Herc savaka ćast za odgovor
Petrovic Dusan na: [PARTNER 2023] Detaljnije o premijerama vojne vazduhoplovne tehnike na najvećem srpskom sajmu naoružanja i vojne opreme do sada
@Miloš1977 Tvrdio sam i tvrdim da je Su-30/35 modernizacija Su-27, a ne potpuno nova letelica, kao dokaz da Ruska Federacija od 1991 nije izbacila niti jedan jedini novi avion. Ali Su-30 i Su-35 imaju izmene u odnosu na Su-27, pa i u elementima trapa (krilca) i motora (vektorni potisak) kao i bolji radar od Su-27.…
Nikola P. na: [PARTNER 2023] Detaljnije o premijerama vojne vazduhoplovne tehnike na najvećem srpskom sajmu naoružanja i vojne opreme do sada
Kada bi bilo više pameti, pa da umesto 3 milijarde EUR ili USD na eskadrilu Rafala, dve milijarde uložimo u dronove i sisteme PVO, a od kineza kupimo eskadrilu za jednu milijardu, koja ionako služi samo za air-policing, mitinge i tako to.... E sada drugo bi bilo kada bi francuzi rekli kupite to, pa neka…
Nikola P. na: [PARTNER 2023] Detaljnije o premijerama vojne vazduhoplovne tehnike na najvećem srpskom sajmu naoružanja i vojne opreme do sada
@ Zicer ja sam govorio o modelima tj. tipovima krupnih sistema. Da, jeste proizvedeno preko 100 komada, kada zbrojimo sve zajedno, može se reći i preko 200 komada zbirno. Medjutim ne zaboravite da je to period od 5-10 godina, pa kada podelimo na godišnjem nivou ipak nije neki broj. Da sada ne budemo negativni, bolje…
Ivkos na: [PARTNER 2023] Besposadne letelice i dronovi Jugoimporta i Vojno-tehničkog instituta: VTI bacio rukavicu kompaniji PR-DC – pokrenut i državni razvoj FPV dronova
Za PRDC ne znam. Onaj njihov gazda, da ga ne imenujem, jeste ekscentrican, ali ima love i svoje zamisli kao sto vidimo sporovodi u delo. Ljudi se smeju ( i ja sam) ali on fura svoju pricu i istera na kraju svoje. Setimo se onih prsluka na raketni pogon i letecih automobila. Sprnja ili ne…