BEG airport status
Air Serbia u pregovorima za codeshare ugovor sa kineskom aviokompanijom Air China

Air Serbia u pregovorima za codeshare ugovor sa kineskom aviokompanijom Air China

BEOGRAD – Direktor kompanije Air Serbia Dane Kondić izjavio je juče da su pregovori oko codeshare ugovora između kompanija Air Serbia i Air China u fazi finalizacije.

 
 
Air_Serbia_A319-100_YU-APE_FRA_2013-12-29
 
 
Mi smo u fazi razgovora oko pravljenja codeshare odnosa sa kompanijom Air China. I jedni i drugi želimo tu saradnju i samo je pitanje finalizacije i usaglašavanja detalja oko toga. – rekao je Kondić za kinesku državnu novinsku agenciju Xinhua.

On je takođe naveo da inicijative za nastavak nekadašnjeg Jatovog direktnog leta Beograd – Peking, moraju, i po pravilu dolaze, od velikih avioprevoznika mnogo većih od kompanije Air Serbia. Mi nemamo širokotrupne avione za tako duge rute, tako da tražimo priliku da izgradimo saradnju i partnerski odnos sa kompanijom Air China ili drugim kompanijama iz Azije, naveo je direktor srpskog nacionalnog prevoznika odgovarajući na pitanje kineskih novinara, zašto već ne postoji let između Beograda i Pekinga.

Kondić je potvrdio da će prisustvovati predstojećem sastanku između predstavnika Kine i centralnoevropskih i istočnoevropskih zemalja koji će biti održan u Beogradu 16. i 17. decembra kao i poslovnom forumu ali i da će posetiti Kinu u prvom kvartalu 2015. godine gde će imati sastanke sa predstavnicima kineskih civilnih vazduhoplovnih vlasti, banaka, aviokompanija i proizvođača aviona, navodi Xinhua.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Koko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

    Sve bolji i bolji event... Za razliku od onog od prošle godine, ovo je već imalo nekog smisla. Da je još Eurofighter bio i u zraku, osim na stajanci i to u periodu između 14 i 16 h, stvar bi već bila puno ozbiljnija. I velika zamjerka na neobjavljivanju timelinea sa barem približnim vremenima polijetanja,…

    16. May 2025.Pogledaj

    OpFor777 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

    Indijci su mozda jos vise razočarali no Rusi u ovom dobu modernog ratovanja. Pakistanci su bili hladne glave svo vrijeme i ladno, pametno i strpljivo čekali da Indijci upadnu u odavno spremnu zasjedu. Ko je kriv Indijcima no oni sami? Kupuju od skoro svakoga osim Kineza. Kupuju najnovije iz Izraela, Rusi su vrlo flexibilni sta…

    16. May 2025.Pogledaj

    Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

    @Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

    16. May 2025.Pogledaj

    Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

    Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

    16. May 2025.Pogledaj

    Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

    @Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

    16. May 2025.Pogledaj