BEG airport status
LYBE 2011:30 Z 340°09KT 300V010 CAVOK 17/03 Q1026 NOSIG=
[VIDEO REPORTAŽA] Let 230 – prva vazdušna linija između Beograda i Zagreba posle 23 godine

[VIDEO REPORTAŽA] Let 230 – prva vazdušna linija između Beograda i Zagreba posle 23 godine

ZAGREB – Ovog jutra je, posle 23 godine poleteo avion iz Beograda na redovnoj liniji koja povezuje Beograd i Zagreb. Airbus A319 kompanije Air Serbia sa visokom delegacijom iz Srbije sleteo je na Međunarodni aerodrom u Zagrebu oko 9 časova.

 
 

 
 
lead
 
 
Avion kompanije Air Serbia sleteo je na zagrebački aerodrom oko devet časova. Sletanje je bilo planirano u 8.30, ali je let u polasku iz Beograda kasnio oko 40 minuta. Avionom su upravljali kapetan Davor Mišeljić, izvršni direktor za saobraćaj kompanije Air Serbia i kopilot Biljana Savić, jedna od tri žene koje lete za komandama aviona nacionalnog prevoznika.
 
10834029_823416024388572_614179807_n
 
Avionom Airbus A319 sa imenom našeg tenisera Novaka Đokovića, koji je samo za ovu priliku leteo na relaciji Beograd – Zagreb umesto aviona ATR-72 koji će ubuduće leteti, doletela je visoka delegacija iz Srbije koju su činili: predstavnici Vlade Republike Srbije, ceo izvršni menadžment, tim kompanije Air Serbia, vodeći predstavnici turističkog sektora, zajedno sa predstavnicima medija.
 
10863711_823417007721807_311948548_n (1)
 
Po sletanju na Međunarodni aerodrom u Zagrebu, let iz Beograda je dočekan tradicionalnim pozdravom vodenim topovima, a posetiocima iz Srbije su dobrodošlicu poželeli Bruno Mazurkiewicz, generalni direktor Međunarodnog aerodroma u Zagrebu i vodeći predstavnici hrvatskog turističkog sektora i lokalnih medija, koji su zajedno obeležili početak letova na ovoj liniji.
 
4
 
Ovi letovi označavaju ponovno uspostavljanje vazdušne linije izmedju Beograda i Zagreba na kojoj je poslednji let obavljen pre 23 godine, a Air Serbia je u saopštenju podsetila da je prvi let na ovoj liniji obavio JAT-ov prethodnik Aeroput u februaru 1928. godine, a da je JAT ponovo uspostavio letove na ovoj liniji u aprilu 1947. godine i održavao ih je do avgusta 1991. godine.
 
10859493_823415881055253_1707226688_n
 
Jutarnji i večernji letovi ka i sa Međunarodnog aerodroma “Nikola Tesla” u Beogradu, matične vazdušne luke kompanije Air Serbia, su planirani tako da se maksimizuju mogućnosti za konekcije i kako bi se usmeravao protok ka destinacijama na Bliskom istoku, u Aziji, Africi i Australiji i iz njih, uz podršku Etihad-a i ostalih aviokompanija članica brenda “Etihad Airways partners”: Air Berlin, Jet Airways i Etihad Regional.
 
2
 
Linija za Zagreb četvrta je linija na kojoj naša kompanija iz Beograda leti za Hrvatsku, a direktor Dane Kondić izjavio je danas da je uspostavljanje linije za Zagreb je značajan i dobrodošao dodatak mreži destinacija nacionalnog avioprevoznika koja ubrzano raste, a dodao je i da će novi letovi, takodje, omogućiti dvosmernu povezanost preko Beograda između Hrvatske, ostatka Evrope i značajnih globalnih destinacija.
 
20141212_070049
  
„Ovi letovi će odgovoriti na sve veću tražnju za poslovnim i turističkim putovanjima onih koji često putuju izmedju ove dve prestonice i omogućiće im značajnu uštedu vremena u poredenju sa putovanjima vozom ili kolima.Zagreb je četvrta destinacija Er Srbije u Hrvatskoj, nakon što su uspostavljeni letovi za Dubrovnik, Split i Pulu, koji su do sada bili sezonski. Veoma smo zadovoljni što smo samo tokom prošlog leta prevezli gotovo 50.000 putnika do ovih atraktivnih turističkih destinacija“, rekao je tim povodom generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Bruno Mazurkiewicz, generalni direktor Međunarodnog aerodroma u Zagrebu, takođe je pozdravio uspostavljanje linije između Beograda i Zagreba: ”Dolazak nove aviokompanije uvek je razlog za zadovoljstvo, jer obogaćuje ponudu i uslugu Međunarodne zračne luke Zagreb i omogućava putnicima širi izbor. Naime, Air Serbia od danas uvodi dva dnevna leta, koji će se obavljati u zimskom redu letenja, pa tako donosi još jednu vrstu saobraćajne povezanosti između Hrvatske i Srbije. Drago nam je što i ovu aviokompaniju možemo da pozdravimo u Međunarodnoj zračnoj luci Zagreb i verujemo da ćemo uspešno sarađivati.“
 
3
 
2014-12-12 07.17.36
 
2014-12-12 08.26.15
 
2014-12-12 09.19.52
 
2014-12-12 09.21.34
 
2014-12-12 09.56.15
 
2014-12-12 09.56.34
 
2014-12-12 10.07.22
 
2014-12-12 10.46.54
 
2014-12-12 11.27.04
 
 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

G

Pa Gosp. Vojinoviću, zašto ne želite da objavite komentare čitalaca.?

Odgovori
G

Pa ko je gospodin u košulji bez sakoa. Vrlo nepristojno. Dali postoji dres kod, ko god da je.

Odgovori
G

Pa nećet pet dana da objavite komentare. Petre koga se plašite.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: MAKS 2019: Detaljno smo pregledali Mi-35M i Mi-35P

Beli 1. Такве су инсталације. 2. Може се поставити било шта а хеликоптер може да лети и само са 8 Атака на десном крилу. 3. Постоји.

20. Sep 2019.Pogledaj

dax na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Alene, lepo ste naveli da je aerodrom Dubrovnik napravljen 1936., i da ima probleme zimi zbog čestih bura itd. I da je ceo taj prostor pretrpan granicama i prirodnim preprekama. Koja je logika praviti od Dubrovnika mega aerodrom? Danas da prave aerodrom on bi bio negde između Dubrovnika i Trebinja. Nikako tamo gde je danas...

20. Sep 2019.Pogledaj

Branko na: [REPORTAŽA] BIAS 2019: Rumunsko remek-delo među aeromitinzima

Svaka cast na reportazi, ali bilo bi lepo i da nas obavestite pre odrzavanja manifestacije. Mozda bi neko od nas i otisao. Pozdrav!

20. Sep 2019.Pogledaj

ix na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Sergej, Al-41F1 je već pomenuo, Turska je godinama pokušavala da kupi Patriot od SAD i nečuveno je kako su ih ovi farbali i zavlačili. Kada je došao trenutak da se peglaju dugovi sa Rusima za oboren Su-24, nije bilo teško zaključiti koju struju će da koristi ta pegla... Što se tiče F-35 Turska uopšte nije…

20. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend