BEG airport status
Saznajemo: Nova domaća aviokompanija u procesu registracije

Saznajemo: Nova domaća aviokompanija u procesu registracije

BEOGRAD – Domaća turistička agencija biće vlasnik nove aviokompanije za redovni čarter. Početak operacija očekuje se po dobijanju srpskog AOC-a. Kompanija će u početku leteti avionima MD-80 serije.

 
 
1549
 
 
Kako Tango Six saznaje u toku je registracija nove aviokompanije u Srbiji koja će se baviti redovnim čarterom. Kompanija će biti 100% u srpskom vlasništvu i biće modelirana po konceptu sličnih aviokompanija u svetu (TUI, Thomson…) koje se bave redovnim čarterom jer će iza nje stajati jedna domaća turistička agencija. U zavisnosti od uslova kompanija će tek odlučiti da li će joj baza biti Niš ili Beograd.

U toku je proces aplikacije za srpski AOC čiji se epilog, samim tim i početak operacija kompanije, očekuje za 6 do 9 meseci. Ukoliko se proces oduži aviokompanija je spremna da leti pod AOC-om druge čarter aviokompanije iz EU, sa njihovim avionima. Međutim, ako sve bude išlo po neometanoj proceduri uskoro ćemo dobiti još jednu YU flotu koja će u početku biti bazirana na McDonnell – Douglas MD (-80) seriji aviona.

Ukoliko kompanija uspe da započne svoje operacije biće to prva aviokompanija ustanovljena u Srbiji.
 
 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

P

Opet Kontiki?

Odgovori
M

Ima li ovo veze sa Aviogenex-om.Koliko mi je poznato nas direktorat ne izdaje dozvole za nove kompanije.

Odgovori
I

Zasto ne bi izdavao.

S

pITAJ ETIHAD

1

Da li moze da se pretpostavi koja varijanta MD-80 ce biti u tom novom carteru? Ima ih dosta u upotrebi, a najmladji su MD-83 kod AAL.

Odgovori
N

Koja god da je varijanta izabrana, izabrana je u najboljem momentu zbog cene goriva. Ovi avioni su jevtini za lizing a trose kao i A-320, cak I malo vise tako da nisu bas isplativi u varijanti cene goriva sa pocetka ove godine. Ja pretpostavljam da ce ovo biti neke letilice tipa 90-95 godiste.

P

Jedno pitanje…ko ce da odrzava MD seriju,kada nam je nas direktorat ukinuo…izbrisao sve dozvole koje nisu u yu registru.Znaci docice mehanicari sa strane da odrzavaju iste

Odgovori
M

MD se ne odrzava, ta ptica je samoodrziva :)

Y

U pravu si MD fan! Prava makina bez konfekcije!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Šabla 2021: Lovačka avijacija RV i PVO Vojske Srbije i ove godine u Bugarskoj na gađanju ciljeva u vazduhu

@Liegestuhl Klappbar SSSR je imao 50% veci vojni budzet od SAD. Nije stvar "sirotinje" nego im je tako bilo "brze". Sto se cene tice, skuplje je zapravo, jer razmislite, bez radara imate avione koji malte ne kostaju operativno skoro isto, a borbeno ih ne mozete koristiti u istoj meri. Ali ko je tada mislio o…

07. Jun 2021.Pogledaj

Aleksa Radojičić na: Hrvatski premijer o detaljima isporuke i plaćanja Rafala

@leni Ne, 12 aviona nije dovoljno za formiranje dve dežurne pare i istovremeno obavljanje redovnih zadataka, pogotovo ne na dva različita aerodroma u zemlji sa teritorijom oblika banane i povelikim priobalnim pojasom. A pogotovo ne za zemlju koja bi da pokriva još i pola regije.

07. Jun 2021.Pogledaj

Send this to a friend