BEG airport status
Saznajemo: Nova domaća aviokompanija u procesu registracije

Saznajemo: Nova domaća aviokompanija u procesu registracije

BEOGRAD – Domaća turistička agencija biće vlasnik nove aviokompanije za redovni čarter. Početak operacija očekuje se po dobijanju srpskog AOC-a. Kompanija će u početku leteti avionima MD-80 serije.

 
 
1549
 
 
Kako Tango Six saznaje u toku je registracija nove aviokompanije u Srbiji koja će se baviti redovnim čarterom. Kompanija će biti 100% u srpskom vlasništvu i biće modelirana po konceptu sličnih aviokompanija u svetu (TUI, Thomson…) koje se bave redovnim čarterom jer će iza nje stajati jedna domaća turistička agencija. U zavisnosti od uslova kompanija će tek odlučiti da li će joj baza biti Niš ili Beograd.

U toku je proces aplikacije za srpski AOC čiji se epilog, samim tim i početak operacija kompanije, očekuje za 6 do 9 meseci. Ukoliko se proces oduži aviokompanija je spremna da leti pod AOC-om druge čarter aviokompanije iz EU, sa njihovim avionima. Međutim, ako sve bude išlo po neometanoj proceduri uskoro ćemo dobiti još jednu YU flotu koja će u početku biti bazirana na McDonnell – Douglas MD (-80) seriji aviona.

Ukoliko kompanija uspe da započne svoje operacije biće to prva aviokompanija ustanovljena u Srbiji.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Pe

Opet Kontiki?

Odgovori
Mi

Ima li ovo veze sa Aviogenex-om.Koliko mi je poznato nas direktorat ne izdaje dozvole za nove kompanije.

Odgovori
In

Zasto ne bi izdavao.

SA

pITAJ ETIHAD

12

Da li moze da se pretpostavi koja varijanta MD-80 ce biti u tom novom carteru? Ima ih dosta u upotrebi, a najmladji su MD-83 kod AAL.

Odgovori
Ne

Koja god da je varijanta izabrana, izabrana je u najboljem momentu zbog cene goriva. Ovi avioni su jevtini za lizing a trose kao i A-320, cak I malo vise tako da nisu bas isplativi u varijanti cene goriva sa pocetka ove godine. Ja pretpostavljam da ce ovo biti neke letilice tipa 90-95 godiste.

Pe

Jedno pitanje…ko ce da odrzava MD seriju,kada nam je nas direktorat ukinuo…izbrisao sve dozvole koje nisu u yu registru.Znaci docice mehanicari sa strane da odrzavaju iste

Odgovori
MD

MD se ne odrzava, ta ptica je samoodrziva :)

YU

U pravu si MD fan! Prava makina bez konfekcije!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Koko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Sve bolji i bolji event... Za razliku od onog od prošle godine, ovo je već imalo nekog smisla. Da je još Eurofighter bio i u zraku, osim na stajanci i to u periodu između 14 i 16 h, stvar bi već bila puno ozbiljnija. I velika zamjerka na neobjavljivanju timelinea sa barem približnim vremenima polijetanja,…

16. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Indijci su mozda jos vise razočarali no Rusi u ovom dobu modernog ratovanja. Pakistanci su bili hladne glave svo vrijeme i ladno, pametno i strpljivo čekali da Indijci upadnu u odavno spremnu zasjedu. Ko je kriv Indijcima no oni sami? Kupuju od skoro svakoga osim Kineza. Kupuju najnovije iz Izraela, Rusi su vrlo flexibilni sta…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

16. May 2025.Pogledaj

Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

16. May 2025.Pogledaj