BEG airport status
Lisičji Jarak: Dromader Privredne avijacije završio na nosu

Lisičji Jarak: Dromader Privredne avijacije završio na nosu

BEOGRAD – Avion PZL M18 Dromader učestvovao je u lakšem incidentu prošlog četvrtka na aerodromu Lisičji Jarak. Pilot je na preobuci tokom protrčavanja iz za sada neutvrđenih razloga oštetio elisu aviona. Nije bilo povređenih.

 

YU-BNG ostao je bez elise i posle zamene motora očekuje se nazad u floti Privredne avijacije već naredne nedelje.
YU-BNG ostao je bez elise i posle zamene motora očekuje se nazad u floti Privredne avijacije već naredne nedelje.

Avion Privredne avijacije PZL M18 učestvovao je u lakšem incidentu prošlog četvrtka (26.06) na sportskom aerodromu Lisičji Jarak. Kako Tango Six saznaje, u pitanju je bila preobuka pilota na ovaj tip aviona za koju je bilo planirano pet školskih krugova. Dva leta su prošla bez problema da bi po dodiru i kasnijem protrčavanju u trećem letu, iz za sada još neutvrđenih razloga, avion završio na nosu. Tom prilikom oštećena je elisa letelice, pilot je ostao nepovređen.

Kako saznajemo „November Golfu“ će pored elise najverovatnije biti zamenjen i motor kao rezultat ovog incidenta. Budući da se akcije Privredne avijacije na zaprašivanju komaraca nastavljaju očekuje se da će zamena trajati nekoliko dana i da će se avion vratiti u flotu (koja broji 12 aviona) već sledeće nedelje.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Go

nije pustio kocnicu na vreme

Odgovori
Go

Informacije govore da je bio u protrcavanju tako da sigurno nije ni kocio. Nešto drugo je tu uzrok.

Vl

Овакви и слични догађаји су до скоро били анализирани од стране комисија за истраживање удеса и незгода у цивилном ваздухопловству.
Сада изгледа више нема ништа од тога!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Boki na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Bas bi nam legli polovni avioni koji izlaze iz resursa i opet ista prica za 5 godina. Potraga za novima. Nas narod ocigledno praktikuje polovnjake i konstantne popravke i servisiranja. U slucaju da ih uzmemo, Zasto bi nam Grci dali naoruzanje kad je isto kompaktibilno sa rafalima koje imaju?

15. Jan 2025.Pogledaj

Boki na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

3,4 milijarde za 12 novih i 12 polovnih. Verovatno sa naoruzanjem. Kako si ti razumeo da su platili skuplje?

15. Jan 2025.Pogledaj

Neno na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Grčki rabljeni Rafali su starije proizvodnje od hrvatskih Rafala, ali na istom standardu. Bilo je već potvrđeno da u ugovorima je opcija da grčki i hrvatski Rafali prolaze modernizacije do F5 standarda. Kako je to ipak samo 4. generacija u vreme kada već i 6. se pojavljuje apsolutno je razumno uzeti rabljene Rafale od F3R…

15. Jan 2025.Pogledaj

Sivi na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Box Hrvatska vise nema Migova. Valjda si mislio na Rafale. Konfiguracija naoruzanja nije dana u javnost za hrvatske Rafale a za srpske je jos u pregovorima. Generalno mozemo samo nagadjati sto ce koji nositi.

15. Jan 2025.Pogledaj

Branko na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

Kad dodamo kod nas naoruzanje i infrastrukturu ispasce da smo nasih 12 platili 3.5 milijarde, kao i Grci 24 komada, od cega 12 novih...

14. Jan 2025.Pogledaj