BEOGRAD – Kompanija Air Serbija saopštila je juče presek svojih poslovnih rezultata za prvih šest meseci tekuće godine. Zabeležen je rast prihoda, povećanje broja putnika i obima kargo poslovanja.
Zabeležen je rast prihoda od 82 procenta, koji je u iznosio 102 miliona evra, u poređenju sa ukupnim prihodom od 56 miliona evra, koliko je ostvareno u istom periodu 2013. godine. Ukupno 944.000 putnika je koristilo usluge ove aviokompanije između januara i juna ove godine, što je za gotovo 70 procenata više nego u istom periodu prošle godine.
Kargo sektor takođe beleži značajno bolje rezultate u prvoj polovini godine kada je prevezeno ukupno 907 tona tereta, što predstavlja rast od 65 procenata u odnosu na prvu polovinu 2013. godine. Prihod od prevoza tereta porastao je za 32 odsto što upućuje na njegovu značajnu ulogu u razvoju kompanije, stoji u saopštenju.
Od pokretanja nove kompanije uvedeno je u upotrebu devet aviona Airbus iz porodice A320 (7 Airbusa A319 i 2 Airbusa A320), dok se dolazak poslednjeg, osmog, A319 (YU-APD) očekuje polovinom septembra meseca čime će proces obnove flote u prvoj fazi biti okončan. Svi avioni iz regionalne flote, tipa ATR72, ofarbani su u nove kompanijske boje a i unutrašnjost putničke kabine je preuređena po novim, visokim standardima. Prosečna starost obnovljene flote sada iznosi 10 godina:
– Postignuti rezultati nas veoma raduju i pokazuju efikasnost rada tima Air Serbije u sprovođenju strategije održivog rasta. Na dobrom smo putu da stvorimo profitabilnu, snažnu aviokompaniju do kraja tekuće finansijske godine, u skladu sa obavezom koju imamo prema našim deoničarima, Vladi Republike Srbije i Etihad Airwaysu. Trend rasta će se nastaviti i u drugoj polovini 2014. godine, kada će kompanija ponovo ući u proces povezivanja Balkana sa novim tržištima, kombinacijom direktnih letova i proširenja saradnje sa kod-šer partnerima. – izjavio je ovim povodom direktor kompanije Dane Kondić.
Rast Air Serbije takođe je rezultirao i otvaranjem značajnog broja novih radnih mesta za državljane Srbije. U prvoj polovini 2014. godine, zaposleno je dodatnih 300 profesionalaca. Kao još jedan vid ulaganja u svoju budućnost, Air Serbia namerava da ponovo pokrene program obuke pilota-kadeta. Tehnički sektor Air Serbije zaposlio je 44 inženjera i tehničara u cilju uspostavljanja sektora održavanja na međunarodnom Aerodromu „Nikola Tesla“ u Beogradu, stoji u saopštenju.
Djape
Super za prihodnu stranu ali šta je sa troškovnom?
Bibi
Dragi moj prijatelju, ovo je investiciona godina za projekat AiR SERBIA – Novi pocetak. Troskovi su sigurno veliki, ali je jedino vazno da je odnos prihoda i rashoda takav da kada se ukupni rashodi uporede sa ukupnim ostvarenim prihodima ostane bar nesto vise od nista. Ukoliko se to desi onda je to mnogostruko vise nego u ranijem periodu sto je svakako pokazatelj dobrog poslovanja i neosporno uspeo koncept ozdravljenja domaceg Nacionalnog avioprevozioca.
Djape
Bibi prijatelju… sve ja to razumem i postujem, ali… u finansijama osim prihoda postoje i rashodi. Bitno je da se znaju koliki su. Naravno da ne ocekujem pozitivno poslovanje u prvoj godini.
Nele
Pa bice sigurno u debelom minusu. Ovo saopstenje je samo marketing. Nazalost. Ta kompanija I dalje ima mnogo vise zaposlenih po angazovanom avionu od mnogih drugih, mozda ih izvade subvencije oko aerodrome I od drzave, ostalo nista.
Gruja
A kako ti to znaš? Kako ti je samo lako da pluneš i sa kako velikim samopouzdanjem! Zašto je dobro nemoguće i samo je propast i debeli minus istiana? Ili samo projektuješ svoje lične želje? neverovatno koliko se želi propas srpske avio kompanije. Obradovali bi se i da crni đavo uspe ali ne daj Bože da uspe Er Srbija! Svaka pozitivna vest se dočekuje na nož i proglašava propagandom i lažju a vi kvazi stručnjaci (ko zna iz koje oblasti) imate "proverene" i "istinite" podatke. Dok je aerodrom NT bio prepun inostranih kompanija a JAT imao po desetak letova dnevno, koliko i Lufthansa iz Beograda tokom letnje sezone npr,. srce vam je bilo na mestu. Sada kada se slika promenila i kada je na NT naša kompanija najzad zauzela svoje mesto pucate od zlobe i bljuvanja zla. Svi koji su se povukli ili smanjili broj letova sa NT uradili su to zato što putnici biraju Er Srbiju i ni iz jednog drugog razloga! I JAT je propadao iz sličnog razloga ali za njegovu propast krivi su i kvazi stručnjaci koji su ga vodili ka toj propasti. Prodavci patika, prodavci kafe i kisele vode i njima slični.Svi podaci koji se iznose su lako proverljivi. Možda bi ste trebali to da uradite pre nego po difoltu svaku vest o uspehu Er Srbije proglasite za propagandu?
Ali sve je to deo mentaliteta ovog naroda koji se više raduje tuđoj nesreći nego svom uspehu. Sve da komšiji crkne krava drugo ništa nije bitno. I tako svuda i na svakom koraku.Strašno!
Bokani
Ne znam samo ko je lud da poveruje u ove price!
Dzoni
Mogu da pohvalim samo marketing on je uradio dobar posao i promenio sliku kompanije kod putnika, ostali slabo. Sto se tice zaposljavanja, koliko su dobar posladavac to znaju svi oni sto su posle mesec dva pobegli glavom bez obzira. Plate radnicima mizerija, uslovi i odnos prema radnicima robovlsnicki… Ako hocete da budete velika aviokomoanija ugledajte se i po tome na velike. Zadovoljan radnik – zadovoljan klijent, a ne parola "ima ko hoce".
Kerozinka
Prijatno sam se iznenadila kada sam nedavno pri ulasku u Er-Srbijin avion ponovo ugledala meni poznatu stjuardesu (ima blizu 60 godina), s kojom sam nekoliko puta letela, kao i prvi put, davne 1979, Jatovim B-707 iz Australije. Na mnogim letovima Er-Srbije zapazila sam pri ulasku u avion cabin crew od 50-60 god, sto je u duhu tradicije bivseg Jat-a, jer se u Srbiji povecava starosna granica za odlazak u penziju.
gruja
Prepoznala si stevku koju si videla 79 godine!!! Svaka čast na dobroj memoriji i na lojalnosti domaćoj kompaniji na "nmogim" letovima. HAHAHAHA.
I hvala na komentaru baš se slatko nasmejah! :))