BEG airport status
Rezultati Air Serbije za prvih šest meseci: rast prihoda, povećanje broja putnika i obima kargo poslovanja

Rezultati Air Serbije za prvih šest meseci: rast prihoda, povećanje broja putnika i obima kargo poslovanja

BEOGRAD – Kompanija Air Serbija saopštila je juče presek svojih poslovnih rezultata za prvih šest meseci tekuće godine. Zabeležen je rast prihoda, povećanje broja putnika i obima kargo poslovanja.

 
 
IMG_9701
 
Zabeležen je rast prihoda od 82 procenta, koji je u iznosio 102 miliona evra, u poređenju sa ukupnim prihodom od 56 miliona evra, koliko je ostvareno u istom periodu 2013. godine. Ukupno 944.000 putnika je koristilo usluge ove aviokompanije između januara i juna ove godine, što je za gotovo 70 procenata više nego u istom periodu prošle godine.

Kargo sektor takođe beleži značajno bolje rezultate u prvoj polovini godine kada je prevezeno ukupno 907 tona tereta, što predstavlja rast od 65 procenata u odnosu na prvu polovinu 2013. godine. Prihod od prevoza tereta porastao je za 32 odsto što upućuje na njegovu značajnu ulogu u razvoju kompanije, stoji u saopštenju.

Od  pokretanja nove kompanije uvedeno je u upotrebu devet aviona Airbus iz porodice A320 (7 Airbusa A319 i 2 Airbusa A320), dok se dolazak poslednjeg, osmog, A319 (YU-APD) očekuje polovinom septembra meseca čime će proces obnove flote u prvoj fazi biti okončan. Svi avioni iz regionalne flote, tipa ATR72, ofarbani su u nove kompanijske boje a i unutrašnjost putničke kabine je preuređena po novim, visokim standardima. Prosečna starost obnovljene flote sada iznosi 10 godina:

– Postignuti rezultati nas veoma raduju i pokazuju efikasnost rada tima Air Serbije u sprovođenju strategije održivog rasta. Na dobrom smo putu da stvorimo profitabilnu, snažnu aviokompaniju do kraja tekuće finansijske godine, u skladu sa obavezom koju imamo prema našim deoničarima, Vladi Republike Srbije i Etihad Airwaysu. Trend rasta će se nastaviti i u drugoj polovini 2014. godine, kada će kompanija ponovo ući u proces povezivanja Balkana sa novim tržištima, kombinacijom direktnih letova i proširenja saradnje sa kod-šer partnerima. – izjavio je ovim povodom direktor kompanije Dane Kondić.

Rast Air Serbije takođe je rezultirao i otvaranjem značajnog broja novih radnih mesta za državljane Srbije. U prvoj polovini 2014. godine, zaposleno je  dodatnih 300 profesionalaca. Kao još jedan vid ulaganja u svoju budućnost, Air Serbia namerava da ponovo pokrene program obuke pilota-kadeta. Tehnički sektor Air Serbije zaposlio je 44 inženjera i tehničara u cilju uspostavljanja sektora održavanja na međunarodnom Aerodromu „Nikola Tesla“ u Beogradu, stoji u saopštenju.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Dj

    Super za prihodnu stranu ali šta je sa troškovnom?

    Odgovori
    Bi

    Dragi moj prijatelju, ovo je investiciona godina za projekat AiR SERBIA – Novi pocetak. Troskovi su sigurno veliki, ali je jedino vazno da je odnos prihoda i rashoda takav da kada se ukupni rashodi uporede sa ukupnim ostvarenim prihodima ostane bar nesto vise od nista. Ukoliko se to desi onda je to mnogostruko vise nego u ranijem periodu sto je svakako pokazatelj dobrog poslovanja i neosporno uspeo koncept ozdravljenja domaceg Nacionalnog avioprevozioca.

    Dj

    Bibi prijatelju… sve ja to razumem i postujem, ali… u finansijama osim prihoda postoje i rashodi. Bitno je da se znaju koliki su. Naravno da ne ocekujem pozitivno poslovanje u prvoj godini.

    Ne

    Pa bice sigurno u debelom minusu. Ovo saopstenje je samo marketing. Nazalost. Ta kompanija I dalje ima mnogo vise zaposlenih po angazovanom avionu od mnogih drugih, mozda ih izvade subvencije oko aerodrome I od drzave, ostalo nista.

    Gr

    A kako ti to znaš? Kako ti je samo lako da pluneš i sa kako velikim samopouzdanjem! Zašto je dobro nemoguće i samo je propast i debeli minus istiana? Ili samo projektuješ svoje lične želje? neverovatno koliko se želi propas srpske avio kompanije. Obradovali bi se i da crni đavo uspe ali ne daj Bože da uspe Er Srbija! Svaka pozitivna vest se dočekuje na nož i proglašava propagandom i lažju a vi kvazi stručnjaci (ko zna iz koje oblasti) imate "proverene" i "istinite" podatke. Dok je aerodrom NT bio prepun inostranih kompanija a JAT imao po desetak letova dnevno, koliko i Lufthansa iz Beograda tokom letnje sezone npr,. srce vam je bilo na mestu. Sada kada se slika promenila i kada je na NT naša kompanija najzad zauzela svoje mesto pucate od zlobe i bljuvanja zla. Svi koji su se povukli ili smanjili broj letova sa NT uradili su to zato što putnici biraju Er Srbiju i ni iz jednog drugog razloga! I JAT je propadao iz sličnog razloga ali za njegovu propast krivi su i kvazi stručnjaci koji su ga vodili ka toj propasti. Prodavci patika, prodavci kafe i kisele vode i njima slični.Svi podaci koji se iznose su lako proverljivi. Možda bi ste trebali to da uradite pre nego po difoltu svaku vest o uspehu Er Srbije proglasite za propagandu?
    Ali sve je to deo mentaliteta ovog naroda koji se više raduje tuđoj nesreći nego svom uspehu. Sve da komšiji crkne krava drugo ništa nije bitno. I tako svuda i na svakom koraku.Strašno!

    Bo

    Ne znam samo ko je lud da poveruje u ove price!

    Odgovori
    Dz

    Mogu da pohvalim samo marketing on je uradio dobar posao i promenio sliku kompanije kod putnika, ostali slabo. Sto se tice zaposljavanja, koliko su dobar posladavac to znaju svi oni sto su posle mesec dva pobegli glavom bez obzira. Plate radnicima mizerija, uslovi i odnos prema radnicima robovlsnicki… Ako hocete da budete velika aviokomoanija ugledajte se i po tome na velike. Zadovoljan radnik – zadovoljan klijent, a ne parola "ima ko hoce".

    Odgovori
    Ke

    Prijatno sam se iznenadila kada sam nedavno pri ulasku u Er-Srbijin avion ponovo ugledala meni poznatu stjuardesu (ima blizu 60 godina), s kojom sam nekoliko puta letela, kao i prvi put, davne 1979, Jatovim B-707 iz Australije. Na mnogim letovima Er-Srbije zapazila sam pri ulasku u avion cabin crew od 50-60 god, sto je u duhu tradicije bivseg Jat-a, jer se u Srbiji povecava starosna granica za odlazak u penziju.

    Odgovori
    gr

    Prepoznala si stevku koju si videla 79 godine!!! Svaka čast na dobroj memoriji i na lojalnosti domaćoj kompaniji na "nmogim" letovima. HAHAHAHA.
    I hvala na komentaru baš se slatko nasmejah! :))

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    omniameamecumporto na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

    Naravno da svaka akcija mora imati reakciju. Uzmimo malo fizike pa lekciju o količini gibanja. Ili probajte uskočiti iz čamca u čamac. Tu igra masa, brzina, smjer, kut kretanja obadva čamca i čovjeka koji obavlja radnju. Komplicirano rješenje, vektori i tako to. A ovdje predavanje drži čovjek koji možda nije niti ispalio točku.

    07. Dec 2024.Pogledaj

    Petrovic Dusan na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

    @somi Ko malo razume aeronautiku, zna da je objekat koji leti uvek nestabilan (gravitacija, vetar i td) U vazduhu vladaju drugaciji zakoni fizike, nego kad vojnik sa ramena i stojeci na zemlji nisani. Opet, Amerikanci su uspeli da nakace na C-130 pravi top, i leti i puca. Dakle resenje je moguce, i jos od 2000-ih…

    07. Dec 2024.Pogledaj

    Sima Kosmos iz dalekog svemira na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    Pa to uopšte nije loše. Koj' će mi onda vazduhoplovstvo? Zašto bih trošio silne novce za skupe letelice, obuku ljudstva, rezervne delove i potrošni materijal, održavanje aerodroma, i ostale skupe igračke? Dogovorim se lepo sa nekom susednom zemljom ili vojnom organizacijom, iznajmim ih da mi čuvaju vazdušni prostor, potpišem par ugovora, i miran sam. Ako…

    06. Dec 2024.Pogledaj

    dogma na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

    Koja prica za praznjenje budzeta, show, pitanje je da javnost zna koliko para je drzava ulupala u ova polu resenja

    06. Dec 2024.Pogledaj