BEG airport status
Rezultati Air Serbije za prvih šest meseci: rast prihoda, povećanje broja putnika i obima kargo poslovanja

Rezultati Air Serbije za prvih šest meseci: rast prihoda, povećanje broja putnika i obima kargo poslovanja

BEOGRAD – Kompanija Air Serbija saopštila je juče presek svojih poslovnih rezultata za prvih šest meseci tekuće godine. Zabeležen je rast prihoda, povećanje broja putnika i obima kargo poslovanja.

 
 
IMG_9701
 
Zabeležen je rast prihoda od 82 procenta, koji je u iznosio 102 miliona evra, u poređenju sa ukupnim prihodom od 56 miliona evra, koliko je ostvareno u istom periodu 2013. godine. Ukupno 944.000 putnika je koristilo usluge ove aviokompanije između januara i juna ove godine, što je za gotovo 70 procenata više nego u istom periodu prošle godine.

Kargo sektor takođe beleži značajno bolje rezultate u prvoj polovini godine kada je prevezeno ukupno 907 tona tereta, što predstavlja rast od 65 procenata u odnosu na prvu polovinu 2013. godine. Prihod od prevoza tereta porastao je za 32 odsto što upućuje na njegovu značajnu ulogu u razvoju kompanije, stoji u saopštenju.

Od  pokretanja nove kompanije uvedeno je u upotrebu devet aviona Airbus iz porodice A320 (7 Airbusa A319 i 2 Airbusa A320), dok se dolazak poslednjeg, osmog, A319 (YU-APD) očekuje polovinom septembra meseca čime će proces obnove flote u prvoj fazi biti okončan. Svi avioni iz regionalne flote, tipa ATR72, ofarbani su u nove kompanijske boje a i unutrašnjost putničke kabine je preuređena po novim, visokim standardima. Prosečna starost obnovljene flote sada iznosi 10 godina:

– Postignuti rezultati nas veoma raduju i pokazuju efikasnost rada tima Air Serbije u sprovođenju strategije održivog rasta. Na dobrom smo putu da stvorimo profitabilnu, snažnu aviokompaniju do kraja tekuće finansijske godine, u skladu sa obavezom koju imamo prema našim deoničarima, Vladi Republike Srbije i Etihad Airwaysu. Trend rasta će se nastaviti i u drugoj polovini 2014. godine, kada će kompanija ponovo ući u proces povezivanja Balkana sa novim tržištima, kombinacijom direktnih letova i proširenja saradnje sa kod-šer partnerima. – izjavio je ovim povodom direktor kompanije Dane Kondić.

Rast Air Serbije takođe je rezultirao i otvaranjem značajnog broja novih radnih mesta za državljane Srbije. U prvoj polovini 2014. godine, zaposleno je  dodatnih 300 profesionalaca. Kao još jedan vid ulaganja u svoju budućnost, Air Serbia namerava da ponovo pokrene program obuke pilota-kadeta. Tehnički sektor Air Serbije zaposlio je 44 inženjera i tehničara u cilju uspostavljanja sektora održavanja na međunarodnom Aerodromu „Nikola Tesla“ u Beogradu, stoji u saopštenju.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Dj

    Super za prihodnu stranu ali šta je sa troškovnom?

    Odgovori
    Bi

    Dragi moj prijatelju, ovo je investiciona godina za projekat AiR SERBIA – Novi pocetak. Troskovi su sigurno veliki, ali je jedino vazno da je odnos prihoda i rashoda takav da kada se ukupni rashodi uporede sa ukupnim ostvarenim prihodima ostane bar nesto vise od nista. Ukoliko se to desi onda je to mnogostruko vise nego u ranijem periodu sto je svakako pokazatelj dobrog poslovanja i neosporno uspeo koncept ozdravljenja domaceg Nacionalnog avioprevozioca.

    Dj

    Bibi prijatelju… sve ja to razumem i postujem, ali… u finansijama osim prihoda postoje i rashodi. Bitno je da se znaju koliki su. Naravno da ne ocekujem pozitivno poslovanje u prvoj godini.

    Ne

    Pa bice sigurno u debelom minusu. Ovo saopstenje je samo marketing. Nazalost. Ta kompanija I dalje ima mnogo vise zaposlenih po angazovanom avionu od mnogih drugih, mozda ih izvade subvencije oko aerodrome I od drzave, ostalo nista.

    Gr

    A kako ti to znaš? Kako ti je samo lako da pluneš i sa kako velikim samopouzdanjem! Zašto je dobro nemoguće i samo je propast i debeli minus istiana? Ili samo projektuješ svoje lične želje? neverovatno koliko se želi propas srpske avio kompanije. Obradovali bi se i da crni đavo uspe ali ne daj Bože da uspe Er Srbija! Svaka pozitivna vest se dočekuje na nož i proglašava propagandom i lažju a vi kvazi stručnjaci (ko zna iz koje oblasti) imate "proverene" i "istinite" podatke. Dok je aerodrom NT bio prepun inostranih kompanija a JAT imao po desetak letova dnevno, koliko i Lufthansa iz Beograda tokom letnje sezone npr,. srce vam je bilo na mestu. Sada kada se slika promenila i kada je na NT naša kompanija najzad zauzela svoje mesto pucate od zlobe i bljuvanja zla. Svi koji su se povukli ili smanjili broj letova sa NT uradili su to zato što putnici biraju Er Srbiju i ni iz jednog drugog razloga! I JAT je propadao iz sličnog razloga ali za njegovu propast krivi su i kvazi stručnjaci koji su ga vodili ka toj propasti. Prodavci patika, prodavci kafe i kisele vode i njima slični.Svi podaci koji se iznose su lako proverljivi. Možda bi ste trebali to da uradite pre nego po difoltu svaku vest o uspehu Er Srbije proglasite za propagandu?
    Ali sve je to deo mentaliteta ovog naroda koji se više raduje tuđoj nesreći nego svom uspehu. Sve da komšiji crkne krava drugo ništa nije bitno. I tako svuda i na svakom koraku.Strašno!

    Bo

    Ne znam samo ko je lud da poveruje u ove price!

    Odgovori
    Dz

    Mogu da pohvalim samo marketing on je uradio dobar posao i promenio sliku kompanije kod putnika, ostali slabo. Sto se tice zaposljavanja, koliko su dobar posladavac to znaju svi oni sto su posle mesec dva pobegli glavom bez obzira. Plate radnicima mizerija, uslovi i odnos prema radnicima robovlsnicki… Ako hocete da budete velika aviokomoanija ugledajte se i po tome na velike. Zadovoljan radnik – zadovoljan klijent, a ne parola "ima ko hoce".

    Odgovori
    Ke

    Prijatno sam se iznenadila kada sam nedavno pri ulasku u Er-Srbijin avion ponovo ugledala meni poznatu stjuardesu (ima blizu 60 godina), s kojom sam nekoliko puta letela, kao i prvi put, davne 1979, Jatovim B-707 iz Australije. Na mnogim letovima Er-Srbije zapazila sam pri ulasku u avion cabin crew od 50-60 god, sto je u duhu tradicije bivseg Jat-a, jer se u Srbiji povecava starosna granica za odlazak u penziju.

    Odgovori
    gr

    Prepoznala si stevku koju si videla 79 godine!!! Svaka čast na dobroj memoriji i na lojalnosti domaćoj kompaniji na "nmogim" letovima. HAHAHAHA.
    I hvala na komentaru baš se slatko nasmejah! :))

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Feline na: [RAT U UKRAJINI] NATO najavljuje značajno pojačanje ukrajinske PVO, prvi borbeni avioni F-16 uskoro iznad Ukrajine, nema mesta za švedske borbene avione

    @Ivkos “5 Atacams raketa napravi vecu stetu nego 2 miliona granata 122mm koje uzoru par hiljada hektarsa i metodom slucajnog pogotka nesto zakace.” Kako ovo nazvati nego tehno-fetiš? Možda kargo-kult?

    14. Jul 2024.Pogledaj

    Djuka na: [RAT U UKRAJINI] NATO najavljuje značajno pojačanje ukrajinske PVO, prvi borbeni avioni F-16 uskoro iznad Ukrajine, nema mesta za švedske borbene avione

    Ok, hvaala. I kako je to sve sto si naveo "tajna", odnosno "ne obajvljuje se" ako je na internetu? Patriota sto se tice jasno je da Ukrajina za sada ima 4 baterije + nesto ekstra lansera kao nemacka kompenzacija za izgubljene. Realno ti prica ne drzi vodu, nije to ni blizu dovoljno PVO-a za svrishodnu…

    14. Jul 2024.Pogledaj

    Nenad N. na: [RAT U UKRAJINI] NATO najavljuje značajno pojačanje ukrajinske PVO, prvi borbeni avioni F-16 uskoro iznad Ukrajine, nema mesta za švedske borbene avione

    @Krunoslav Odlicno receno. Svedjani izgleda jos uvek veruju u "ravnopravnost partnera". Gripen je inace, mozda i bolji kao visenamenski od Rafala, ali gazde su gazde. @Dusan Gripeni E i F koriste General Electric cisto americke motore, za razliku pd verzija C i D. To ih i cini verovatno an par sa Rafalima.

    14. Jul 2024.Pogledaj

    Thomas na: [RAT U UKRAJINI] NATO najavljuje značajno pojačanje ukrajinske PVO, prvi borbeni avioni F-16 uskoro iznad Ukrajine, nema mesta za švedske borbene avione

    @Shalabalzer Slovenija je donirala BVP M-80. Za Sloveniju i Hrvatsku bi bilo bolje da su svoje tenkove iz obitelj T-72 zamjenili sa Leopard-2. Da se jednom rijese tog smeca iz doba te uklete Yugoslavije. Bar su se rijesili vas. Ukrajina dobiva donirano. Rusija mora placat. Taj rat je sulud. Nepotreban. Ovako samo slabi Rusiju i…

    13. Jul 2024.Pogledaj

    Vaste na: [RAT U UKRAJINI] NATO najavljuje značajno pojačanje ukrajinske PVO, prvi borbeni avioni F-16 uskoro iznad Ukrajine, nema mesta za švedske borbene avione

    Petrović Dušan Istina da je preko 25 zemalja tuklo moćnu SRJ koja je imala gomilom saveznika ustvari 0 i uspela je nadjačati ! Stvarno sam fasciniran ovom cifrom uspeha koja bi me bila sramota da iznosim pod kojim okolnostima ,ali se pokazalo da je F-117 jako stelt ,pogotovu protiv sistema PVO iz 1960 godine !…

    13. Jul 2024.Pogledaj