BEG airport status
Etihad uvodi A380 na liniji Sidnej-Abu Dabi Sa A380 iz Sidneja do Londona

Etihad uvodi A380 na liniji Sidnej-Abu Dabi

Avion A380 Etihad Ervejza će od danas obavljati jedan od dva svakodnevna leta između Sidneja i Abu Dabija. Inauguralni let EY454 aviona A380 na liniji Abu Dabi-Sidnej poleteo je sinoć iz Abu Dabija u 22 časa, a sleteo je u Sidnej danas u 17:55 po lokalnom vremenu. Avion, sa novim dizajnom „Lica Abu Dabija“, dočekan je tradicionalnim pozdravom vodenim topovima.

Kako saopštavaju iz Etihad ervejza, ovim letom aviona A380 počinje nova era luksuznih putovanja na linijama Sidnej-Abu Dabi i Sidnej-London. Avion A380 uveo je Etihad Rezidenciju, luksuzni privatni trosobni apartman na nebu, prvi ove vrste u komercijalnoj avijaciji, kao i druge inovacije u ostalim kabinama.

Džejms Hogan, predsednik i generalni direktor Etihad ervejza, izjavio je ovom prilikom:

– Danas obeležavamo veliku prekretnicu u kratkoj istoriji Etihad ervejza. Putnici na liniji između Sidneja i Abu Dabija će uživati u vrhunskom nivou luksuza, udobnosti, uslugama i tehnologiji, koji će transformisati njihov doživljaj leta. Takođe, A380 se iz Sidneja, preko čvorišta u Abu Dabiju, povezuje sa letom A380 do Londona, čime našim putnicima čije je odredište London omogućavamo udobnost i pogodnosti koje nudi ova letelica tokom celog putovanja. –

Kako saopštavaju iz kompanije, novi svakodnevni let avionom A380 će, uz prelazak na avion B777-300ER sa aviona A340-600 na preostala četiri leta nedeljno, povećati ukupan broj sedišta u oba smera za 30 procenata na 9,568 sedišta nedeljno.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

mateus na: Vojna parada u Moskvi: Detaljno o vojnoj tehnici i svim premijerama

Mayer Sta si ti ocekivao da ti svaki detalj dostave na tacni. Ja stvarno ne znam da li si ti bio uopste u vojsci sa ovakvim decijim konstatacijama. Jesi li cuo nekad za industrijsku ili vojnu tajnu? Znaci treba sve detalje izbaciti na videlo da bi tamo neki Mayer video i procitao svaki detalj na…

14. Jul 2020.Pogledaj

Stefan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Croatia nije iskoristila ni posljednju priliku

Hvala Vam na još jednom zanimljivom članku. Na momente mi se učinilo da ste previše strogi u ocenama, a onda, kad sam došao do izgovara kompanije koje ste nabrajali, postalo mi je jasno da ste realni sasvim. Zemlja koja se oslanja na turizam poput Hrvatske ne bi smela da dozvoli da zavisi od drugih prevoznika.…

14. Jul 2020.Pogledaj

Predrag na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Croatia nije iskoristila ni posljednju priliku

Max, Slazem se sa Vama da obe Vlade podrzavaju finansijski svoje avio kompanije medjutim svedoci smo toga da u vremenima krize toj vrsti pomoci nisu imuni ni daleko veci avio prevoznici. Srbija se svoje velicine kao ni broja stanovnika ne treba stideti. Svoju velicinu koja nije bas nesto velika cak ni u evropskim a kamoli…

14. Jul 2020.Pogledaj

max na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Croatia nije iskoristila ni posljednju priliku

Bilo bi idealno za obje tvrtke kad bi se putnici i linije ukinuli te da dobivaju redovno novac od države (kao npr sve one drzavne agencije). To bi bio dobitak za sve - putnicima bi bilo odlično jer bi tu uslugu pruzao netko drugi. Poreznim obveznicima bi bilo jeftinije. A upravi i zaposlenima bi bilo…

14. Jul 2020.Pogledaj

max na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Croatia nije iskoristila ni posljednju priliku

Predrag ta ideja da Srbiji nešto pripada jer ima vise stanovnika je vec krvavo zavrsila. Realno ni Croatia ni Air Serbia nisu tržišne kompanije vec političke koje plaćaju porezni obveznici. Nijedna od njih kao takva neće postati nikakav regionalni igrač vec ce i dalje letjeti gubitaske linije za koje drugi nisu zainteresirani. To sto je…

14. Jul 2020.Pogledaj

Send this to a friend