BEG airport status
FAA ispituje mentalno zdravlje američkih pilota Germanwing i Malaysia Airlines kao studije slučaja

FAA ispituje mentalno zdravlje američkih pilota

FAA će u saradnji sa industrijom i lekarima započeti ispitivanje emocionalnog i mentalnog zdravlja američkih pilota. FAA Tim za bezbednost u komercijalnoj avijaciji (Commercial Aviation Safety Team – CAST) je predložio da se istraživanje bazira na studijama udesa malezijskog aviona na letu 370 i aviona kompanije Germanwings na letu 9525.

CAST će biti sastavljen od zvaničnika američke administracije, eksperata za avio-industriju i radne grupe stručnjaka za vazduhoplovnu medicinu. Podršku za njihov rad će osim FAA pružati i Komitet za regulisanje sposobnosti pilota (The Pilot Fitness Aviation Rulemaking Committee – ARC)

Iako američki piloti prolaze stroge medicinske testove, nesreće koje su se nedavno dogodile stavile su njihovo mentalno zdravlje u prvi plan i naterale FAA da ispita njihovo psihičko stanje. Zbog toga će CAST i ispitivati njihovu svest, emocionalno i mentalo stanje, odnosno probleme koji se na tom polju ispoljavaju.

Na osnovu preporuka koje je ARC dao, FAA bi mogla da promeni medicinske metode i obuku za medical examinere, izda preporuke za izmene u dizajnu aviona (okruženje kokpita), preporuči izmene u određenim segmentima pilotske obuke, testiranju letelica, itd.

ARC sastanci biće zatvoreni za javnost.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ni

trebali bi ispitati i mentalno zdravlje kabinskog osoblja sobzirom na ponasanje od neki dan prema jednoj zeni sa sokom coca cole…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj