BEG airport status
Hanes Arč ponovo prvi u Rovinju Austrijanac odbranio prošlogodišnji rezultat iz Hrvatske

Hanes Arč ponovo prvi u Rovinju

Uprkos velikim očekivanjima Bonama pred nadmetanje u Rovinju, pobedu na trećoj u nizu trka svetskog šampionata Red Bull Air Race odneo je Austrijanac Hanes Arč. Drugo mesto zauzeo je Čeh Martin Sonka, što je njegov najbolji rezultat u karijeri. Na trećem mestu našao se Australijanac Met Hol.

Hanes Arč se posle trke u Japanu pre dve nedelje nalazio na jedanaestoj poziciji. Trka u Hrvatskoj znatno je poboljšala njegov plasman.

– Ove nedelje smo počeli sa laganim treninzima, ali sam shvatio da su moje linije dobre i pokušao sam da se usredsredim samo na letenje i ni na šta drugo. Veoma sam srećan zbog pobede u Hrvatskoj, naročito zbog velikog broja fanova. – rekao je Arč.

Hanes Arc
Hanes Arč iznad Rovinja

Britanac Pol Bonam koji je osvojio kvalifikacije, ali je u poslednjoj trci završio na osmom mestu i Australijanac Met Hol koji je osvojio treće mesto, nalaze se na vrhu liste sa po 25 poena. Arč je posle pobede u Rovinju skočio sa sedmog na treće mesto. Čak 12 poena osvojio je na trci u Hrvatskoj. Ovo je njegova deseta pobeda u karijeri.

Zanimljivo je da je kao pilot helikoptera camera-shipa u izradi fotografija pomogao i Felix Baumgartner, poznat po svom skoku iz 2012. godine kada je postao prvi čovek koja je u slobodnom padala sa visine od 38,9 km postigla brzinu od 1357,6 km/h.

martin
Martin Sonka na trećoj trci šampionata Red Bull Air Race

Rezultat posle treće trke ove sezone izgleda ovako: Bonam (25 poena), 2. Hol (25), 3. Arč (17), 4. Lemb (12), 5. Dolderer (10), 6. Sonka (9), 7. Meklaud (9), 8. Gulien (8), 9. Ivanov (6), 10. Muroja (4), 11. Čambliš (2), 12. Besenai (2), 13. Velard (0), 14. Le Vot (0).

Pre ove trke, Šveđanin Danijel Rajfa svojio je treću trku u Kupu izazivača, koji je zamišljen tako da   buduovućim pilotima omogući da vežbaju letenje na malim visinama. Mikel Bregit iz francuske je bio drugi, a Kristijan Bolton iz Čilea treći.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj