BEG airport status
Posao: Tango Six portal zapošljava novinara/novinarku

Posao: Tango Six portal zapošljava novinara/novinarku

BEOGRAD – Tango Six portal objavljuje oglas za zapošljavanje novinara ili novinarke u svojoj beogradskoj redakciji. Ukoliko ste zainteresovani za posao vazduhoplovnog novinara pošaljite vašu prijavu. Ukoliko poznajete nekoga za koga mislite da bi mogao biti novi član našeg tima – podelite link ovog posta.

 
 
gg.jpg 
 
 
Tango Six.rs je najčitaniji i najuticajniji regionalni vazduhoplovni Internet portal čija je misija dnevna produkcija originalnog sadržaja u oblastima civilne i vojne avio-industrije. Kao profesionalci i iskreni entuzijasti već šest godina svakodnevno prvi obaveštavamo, analiziramo, iznosimo mišljenja i proizvodimo multimedijalni sadržaj o svemu što ima veze sa domaćom i regionalnom avijacijom.

Kao samostalan i isključivo online medij, svesni korenite promene u načinu proizvodnje i distribucije sadržaja, konstantno unapređujemo i inoviramo naš poslovni model sa željom da se i u ovako specifičnoj niši izdvojimo od ostalih aktuelnošću, stručnošću i ljubavi prema temi o kojoj izveštavamo i koju živimo.

Tražimo jednog od nas. Tražimo proaktivnog i ambicioznog novinara ili novinarku, osobu koja kao lični izazov posmatra mogućnost sjedinjavanja klasičnog novinarskog rada sa neograničenim mogućnostima koje nudi online okruženje. Idealan kandidat će biti neko sa poznavanjem ili interesovanjem za vazduhoplovnu industriju, ali to neće biti uslov. Pre svega tražimo novinara, posvećenog i digitalno edukovanog autora koji želi da zakorači u zanimljiv svet vazduhoplovne industrije.

Opis zaduženja: 

  • Bavljenje online novinarstvom u specijalizovanoj niši – vazduhoplovnoj industriji
  • Dnevna produkcija informativnog, analitičkog i multimedijalnog sadržaja  za Tango Six portal i njegove online lokacije
  • Dnevno praćenje domaće, regionalne i globalne vazduhoplovne industrije
  • Kancelarijski i terenski rad

Poželjan profil i kvalifikacije kandidata:

  • Apsolventi ili diplomci novinarstva, komunikologije ili drugih, prvenstveno društvenih, fakulteta sa novinarskim iskustvom
  • Iskustvo u ili poznavanje online novinarstva i afinitet prema novim medijima
  • Osnovne veštine korišćenja digitalnih alata u produkciji online sadržaja
  • Prednost je afinitet prema civilnoj i/ili vojnoj avio industriji
  • Motivisanost i posvećenost radu
  • Snalažljivost, preciznost i analitičnost
  • Poštovanje obaveza i rokova
  • Kandidat mora imati prebivalište u Beogradu

Nudimo vam:

  • Priliku da se ostvarite kao autor na portalu koji se širi prateći jednu od najzanimljivijih industrija na planeti
  • Stručne/specijalizovane treninge i edukaciju uz mogućnost daljeg usavršavanja
  • Rad u dinamičnom okruženju
  • Konkurentnu platu


U pitanju je plaćena pozicija, nakon obuke i probnog rada. Ukoliko ne pronađe odgovarajućeg, Tango Six portal nije u obavezi da zaposli kandidata.

Vaš CV i, ukoliko ih imate, primere autorskog rada do 16. marta šaljite na e-mail: hr@tangosix.rs

Ukoliko ne ispunjavate sve navedene uslove, ali ste izuzetno zainteresovani za ovu poziciju, pošaljite svoju prijavu. Pokažite inicijativu.

Sve pristigle prijave biće pregledane, procenjene a najinteresantniji kandidati biće kontaktirani radi naredne faze procesa selekcije.
 
 
Potragu za našim novim članom redakcije podržao Infostud.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ni

Bolje vam je uzeti nekog vazduhoplovca nego nekog ko je zavrsio novinarstvo i ne zna razlikovati avion od helikoptera….

Odgovori
ma

da je tako ne bi postojao smer "novinarstvo" na fakultetima. postoje pravila kako se piše vest, kako članak…

Vl

I novinar/ka može da nauči sve o vazduhoplovstvu kao što je vazduhoplovac naučio. Niko se nije naučen rodio. To što je neko vazduhoplovac ne znači da je dobar novinar.

Odgovori
Ni

Moze kako da ne. Al malo je njih sto zele nauciti o avijaciji onako dublje . Nije samo porvsno nauciti avion leti i eto ga novinar avijaticar. Ja citam cesto javnim glasililma sta pisu tzv novinari poznavaoci avijacije.Al onaj ko zna o vazduhoplovstvu mnogo treba samo da nauci tehniku pisanja dok obratno mislim datreba mnogo vise vremena da se udje u tajne avijacije.

Vl

A zato prosecan citalac kada cita tekst i onako ne razume pola napisanog. 90% citalaca jedino želi što pikantnije i prljavije novinske clanke.
Siguran sam da ce Petar izabrati dobro, a ako je potrebno i poduciti.

Niko se nije naucen rodio. Bar do današnjeg dana.

Ja

evo mene na primer, ja sam i novinar i vazduhoplovac.
Jasminka Kocijan

Odgovori
Ru

Kada da ocekujemo poziv za razgovor, koliko vam vremena treba da pogledate sve prijave?
Kakve su sanse za zaposlenje, imate li nekog ili trazite nekog sposobnog i zainteresovanog? pozdrav

Odgovori
Ru

koji su vam kriterijumi pri odabiru kandidata?

Odgovori
Pe

Ruzice, osim naslova, da li si procitala tekst?

Ru

Pedja, dobro mi je zvucao tekst, pa sam morala da proverim. pozdravljam te, buduci kolego.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

TheDictator na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Tako je. Saglasan sam da se ovde bar moze cuti druga strana price, za razliku od USA. U toj diktaturi su dva 737 MAX-a morala da padnu, a jos nekoliko zamalo da padne, kako bi se tek onda cula druga strana price.

22. Feb 2024.Pogledaj

Yrraf na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Ne razumem zašto USA, koja je država sa najvećim brojem avionskih nesreća (https://www.statista.com/statistics/262867/fatal-civil-airliner-accidents-since-1945-by-country-and-region/) proglašavate diktaturom, ali OK, svako ima pravo na mišljenje. Činjenica je da Boeing ima jaka politička leđa i da im FAA baš mnogo gleda kroz prste i da ih samo politička odluka države drži sigurnim od bankrota, ali nazvati ih diktaturom je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Rex na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Samo nije dobro kada jednu stranu priče iznese čovek imenom i prezimenom na vazduhoplovnom portalu koji ne čita baš svako u Srbiji, a drugu stranu priče iznese mainstream medij, koji se hvali kao nekom nezavisnošću i objektivnošću, i koji čitaju milioni, sa udarnim naslovima tipa ugrožena bezbednost aviona, a sve se pozivajući na anonimne izvore…

22. Feb 2024.Pogledaj

Nikola P. na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Samo da konstatujem da ova greska ne bi mogla da se desi na standardnoj pisti na aerodromu Beograd, ali na umetnutoj pisti se desila. Kada udjes u pogresan voz, onda su sve stanice pogresne...

22. Feb 2024.Pogledaj

Lucky na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

UVEK JE LJUDSKI FAKTOR!!! ZATO POSTOJE RIGOROZNE MERE U OZBILJNIM KOMPANIJAMA ,KOGA ZAPOSLJAVAJU!!! ZA TE OZBILJNE KOMPANIJE,NEKI TAMO SERTIFIKAT NE ZNACI NISTA,PILAZE SE KOD NJIH!!!NARAVNO DA JE TO ZA VAS SPANSKO SELO JER GLAVNI VEZE NEMAJU!!!!

22. Feb 2024.Pogledaj