BEG airport status
Posao: Tango Six portal zapošljava novinara/novinarku

Posao: Tango Six portal zapošljava novinara/novinarku

BEOGRAD – Tango Six portal objavljuje oglas za zapošljavanje novinara ili novinarke u svojoj beogradskoj redakciji. Ukoliko ste zainteresovani za posao vazduhoplovnog novinara pošaljite vašu prijavu. Ukoliko poznajete nekoga za koga mislite da bi mogao biti novi član našeg tima – podelite link ovog posta.

 
 
gg.jpg 
 
 
Tango Six.rs je najčitaniji i najuticajniji regionalni vazduhoplovni Internet portal čija je misija dnevna produkcija originalnog sadržaja u oblastima civilne i vojne avio-industrije. Kao profesionalci i iskreni entuzijasti već šest godina svakodnevno prvi obaveštavamo, analiziramo, iznosimo mišljenja i proizvodimo multimedijalni sadržaj o svemu što ima veze sa domaćom i regionalnom avijacijom.

Kao samostalan i isključivo online medij, svesni korenite promene u načinu proizvodnje i distribucije sadržaja, konstantno unapređujemo i inoviramo naš poslovni model sa željom da se i u ovako specifičnoj niši izdvojimo od ostalih aktuelnošću, stručnošću i ljubavi prema temi o kojoj izveštavamo i koju živimo.

Tražimo jednog od nas. Tražimo proaktivnog i ambicioznog novinara ili novinarku, osobu koja kao lični izazov posmatra mogućnost sjedinjavanja klasičnog novinarskog rada sa neograničenim mogućnostima koje nudi online okruženje. Idealan kandidat će biti neko sa poznavanjem ili interesovanjem za vazduhoplovnu industriju, ali to neće biti uslov. Pre svega tražimo novinara, posvećenog i digitalno edukovanog autora koji želi da zakorači u zanimljiv svet vazduhoplovne industrije.

Opis zaduženja: 

  • Bavljenje online novinarstvom u specijalizovanoj niši – vazduhoplovnoj industriji
  • Dnevna produkcija informativnog, analitičkog i multimedijalnog sadržaja  za Tango Six portal i njegove online lokacije
  • Dnevno praćenje domaće, regionalne i globalne vazduhoplovne industrije
  • Kancelarijski i terenski rad

Poželjan profil i kvalifikacije kandidata:

  • Apsolventi ili diplomci novinarstva, komunikologije ili drugih, prvenstveno društvenih, fakulteta sa novinarskim iskustvom
  • Iskustvo u ili poznavanje online novinarstva i afinitet prema novim medijima
  • Osnovne veštine korišćenja digitalnih alata u produkciji online sadržaja
  • Prednost je afinitet prema civilnoj i/ili vojnoj avio industriji
  • Motivisanost i posvećenost radu
  • Snalažljivost, preciznost i analitičnost
  • Poštovanje obaveza i rokova
  • Kandidat mora imati prebivalište u Beogradu

Nudimo vam:

  • Priliku da se ostvarite kao autor na portalu koji se širi prateći jednu od najzanimljivijih industrija na planeti
  • Stručne/specijalizovane treninge i edukaciju uz mogućnost daljeg usavršavanja
  • Rad u dinamičnom okruženju
  • Konkurentnu platu


U pitanju je plaćena pozicija, nakon obuke i probnog rada. Ukoliko ne pronađe odgovarajućeg, Tango Six portal nije u obavezi da zaposli kandidata.

Vaš CV i, ukoliko ih imate, primere autorskog rada do 16. marta šaljite na e-mail: hr@tangosix.rs

Ukoliko ne ispunjavate sve navedene uslove, ali ste izuzetno zainteresovani za ovu poziciju, pošaljite svoju prijavu. Pokažite inicijativu.

Sve pristigle prijave biće pregledane, procenjene a najinteresantniji kandidati biće kontaktirani radi naredne faze procesa selekcije.
 
 
Potragu za našim novim članom redakcije podržao Infostud.
 
 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

N

Bolje vam je uzeti nekog vazduhoplovca nego nekog ko je zavrsio novinarstvo i ne zna razlikovati avion od helikoptera….

Odgovori
m

da je tako ne bi postojao smer "novinarstvo" na fakultetima. postoje pravila kako se piše vest, kako članak…

V

I novinar/ka može da nauči sve o vazduhoplovstvu kao što je vazduhoplovac naučio. Niko se nije naučen rodio. To što je neko vazduhoplovac ne znači da je dobar novinar.

Odgovori
N

Moze kako da ne. Al malo je njih sto zele nauciti o avijaciji onako dublje . Nije samo porvsno nauciti avion leti i eto ga novinar avijaticar. Ja citam cesto javnim glasililma sta pisu tzv novinari poznavaoci avijacije.Al onaj ko zna o vazduhoplovstvu mnogo treba samo da nauci tehniku pisanja dok obratno mislim datreba mnogo vise vremena da se udje u tajne avijacije.

V

A zato prosecan citalac kada cita tekst i onako ne razume pola napisanog. 90% citalaca jedino želi što pikantnije i prljavije novinske clanke.
Siguran sam da ce Petar izabrati dobro, a ako je potrebno i poduciti.

Niko se nije naucen rodio. Bar do današnjeg dana.

J

evo mene na primer, ja sam i novinar i vazduhoplovac.
Jasminka Kocijan

Odgovori
R

Kada da ocekujemo poziv za razgovor, koliko vam vremena treba da pogledate sve prijave?
Kakve su sanse za zaposlenje, imate li nekog ili trazite nekog sposobnog i zainteresovanog? pozdrav

Odgovori
R

koji su vam kriterijumi pri odabiru kandidata?

Odgovori
P

Ruzice, osim naslova, da li si procitala tekst?

R

Pedja, dobro mi je zvucao tekst, pa sam morala da proverim. pozdravljam te, buduci kolego.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Paqe na: Švajcarska izlazi na referendum: Da li ste za nabavku višenamenskih borbenih aviona?

Tata Eskadrila/bataljon/divizion po Vama nisu jedinice? Po kojoj to "definiciji" su jedinice brigada/puk i više jedinice? Nemojte dalje objašnjavati s obzirom da se u neke stvari ne razumete.

10. Jul 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Nakon 50 godina odlazi legendarni 747

Ali se VC25-A, vode u Boeingovim i drugim statistikama kao BBJ, odnosvno VIP avioni. Kao i masa drugih aviona šefova država i vlada koji su dio vojnih flota, ali se vode kao VIP (BBJ) avioni.

10. Jul 2020.Pogledaj

Slucajni znalac na: Hajde da pričamo o SEX-u

YU-SEX nije u vlasnistvu Air Pinka, a pravi vlasnike je sve samo nije rijaliti igrac. Avion je registrovan u posebnom AOC-u i za sad se koristi samo u nekomercijalnim letovima.

09. Jul 2020.Pogledaj

Send this to a friend