BEG airport status
Transaero predstavio nove boje Na ulaznoj strani, logotip Transaera je na ruskom jeziku.

Transaero predstavio nove boje

Transaero je prošle nedelje dobio svoj poslednji Boing (Boeing) 737-800, kog osim novog „Sky interiora“ i WiFi mogućnosti, karakteriše i potpuno nova šema bojenja. Novi dizajn je unpredio prethodno rešenje, koje je često greškom bilo mešano sa Er Fransom (Air France).

Ova promena je prvobitno bila najavljena za prethodnu godinu, ali je prevoznik odlučio da sačeka sa lansiranjem redizajniranog brenda, te je sada u 2015. godini avio-kompanija ponosna da prikaže nove boje. Ovaj prevoznik se odlučio za dve klase, koje ne uključuju specijalnu Imperijal klasu, koja je predstavljena 2013. godine.

Dizajniran od strane brend konsultanata „StartJG“, avio-kompanija smatra da novi izgled prevazilazi osnovnu šemu boja. Oni kažu da je novi brend program promena, pre nego samo osvežavanje logoa, dok ovu promenu vizuelno prikazuje prefinjen i pojednostavljen logotip. Stvaraoci novog stila su sačuvali boje dobro poznatog Transaerovog logoa u cilju zadržavanja identiteta brenda, koji je dobio čvrstu poziciju.

b737-800-new-style

– Naša kompanija brine o svojoj tradiciji i poslovnim vrednostima. Ovakav stav doprineo je izgradnji pravog tima, čak i svojevrsne porodice, duha u kompaniji. Porodica je ključ za budućnost. Želimo putnike koji biraju Transaero da bi se osećali da su zaista okruženim porodičnom brigom. Držeći se tradicije, mi modernizujemo izgled kompanije. Zato je naš novi slogan „Zajedno u budućnost“ – izjavila je Olga Pleshakova, izvršni direktor Transaero erlajnsa.

Prevoznik je ostao veran svojim korenima pružajući verziju svog logotipa na ruskom jeziku na ulaznoj strani, a englesku verziju na drugoj.

Pomenute WiFi modifikacije na Transaerovim avionima izvodi Jat Tehnika, o čemu je pričao vršilac dužnosti direktora ovog MRO centra, Miroslav Musulin, u intervjuu za Tango Six portal. On je naveo da je Jat Tehnika jedini MRO centar u regionu koji je u stanju da to uradi, kao i da sa Transaerom imaju dugogodišnju uspešnu saradnju.

 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Perko MA jednom platis da ga skrate za slamku, i miran si. Ima nesto i u odrzavanju tog vraga godinama/decenijama. Moze to da kosta i vise od prepravke. Srbiji sigurno ne trebaju slamčice na Rafalima. Za one koji nisu ubedjeni, pogledajte kolika tri spoljna rezervoara nosi Rafal ako treba, a koliko recimo MiG-29 nosi. jako…

13. Mar 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za jedan Erbas dva Embraera. Jeste nosivost manja za deset tona, ali kargo prostor je cak veceg volumena. Pa se uzmu dva ili cetiri. E da, obavezno i "pametnom dosta". :)

13. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

To je klasa kargo aviona koja tovari svasta sto C295 ne moze, C295 ogranicen velicinom i doletom. Uvoz odredjene robe pada na pamet, ulkucujuci i vojne. Druga stvar koja mi je pala na pamet odmah ustvari je korist u slucaju vanrednih situacija tipa Kovid lockdown-a kada se mnoge stvari u svetu ogranicavaju u zavisnosti od…

13. Mar 2025.Pogledaj

NS Posmatrac na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

A400M bi se koristio najvise i verovatno iskljucivo kao transportni avion. Za prevoz pripadnika VS u razne mirovne misije, vezbe u inostranstvu i sl. Drugo za izvoz proizvoda namenske industrije. Za prevoz kupljene opreme i oruzja za VS. Prevoz spasilaca, sasilacke opreme, humanitarne pomoci, prevoz gradjana iz ugrozenih drzava i sl. Za sve prevoze za…

13. Mar 2025.Pogledaj

Perko na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Bulatovic Nebojsa Niko nece da kupuje tanker, to sigurno, ali da ispravimo nejasnocu, moze da se dopuni nad Srbijom jer tanker svakako ne leti u pravoj liniji vec kruzi. Postoji nekoliko obrazaca iliti "patterna" ili procedura prilaza i dopune. Zanimljiva tema zapravo.

13. Mar 2025.Pogledaj