Transaero je prošle nedelje dobio svoj poslednji Boing (Boeing) 737-800, kog osim novog „Sky interiora“ i WiFi mogućnosti, karakteriše i potpuno nova šema bojenja. Novi dizajn je unpredio prethodno rešenje, koje je često greškom bilo mešano sa Er Fransom (Air France).
Ova promena je prvobitno bila najavljena za prethodnu godinu, ali je prevoznik odlučio da sačeka sa lansiranjem redizajniranog brenda, te je sada u 2015. godini avio-kompanija ponosna da prikaže nove boje. Ovaj prevoznik se odlučio za dve klase, koje ne uključuju specijalnu Imperijal klasu, koja je predstavljena 2013. godine.
Dizajniran od strane brend konsultanata „StartJG“, avio-kompanija smatra da novi izgled prevazilazi osnovnu šemu boja. Oni kažu da je novi brend program promena, pre nego samo osvežavanje logoa, dok ovu promenu vizuelno prikazuje prefinjen i pojednostavljen logotip. Stvaraoci novog stila su sačuvali boje dobro poznatog Transaerovog logoa u cilju zadržavanja identiteta brenda, koji je dobio čvrstu poziciju.
– Naša kompanija brine o svojoj tradiciji i poslovnim vrednostima. Ovakav stav doprineo je izgradnji pravog tima, čak i svojevrsne porodice, duha u kompaniji. Porodica je ključ za budućnost. Želimo putnike koji biraju Transaero da bi se osećali da su zaista okruženim porodičnom brigom. Držeći se tradicije, mi modernizujemo izgled kompanije. Zato je naš novi slogan „Zajedno u budućnost“ – izjavila je Olga Pleshakova, izvršni direktor Transaero erlajnsa.
Prevoznik je ostao veran svojim korenima pružajući verziju svog logotipa na ruskom jeziku na ulaznoj strani, a englesku verziju na drugoj.
Pomenute WiFi modifikacije na Transaerovim avionima izvodi Jat Tehnika, o čemu je pričao vršilac dužnosti direktora ovog MRO centra, Miroslav Musulin, u intervjuu za Tango Six portal. On je naveo da je Jat Tehnika jedini MRO centar u regionu koji je u stanju da to uradi, kao i da sa Transaerom imaju dugogodišnju uspešnu saradnju.