BEG airport status
BHANSA oborila sopstveni rekord – zabeleženo 1411 IFR operacija u jednom danu 1359 preleta i 52 aerodromske operacije u jednom danu / Foto: BHANSA

BHANSA oborila sopstveni rekord – zabeleženo 1411 IFR operacija u jednom danu

U vazdušnom prostoru Bosne i Hercegovine( FIR Sarajevo) prvog dana avgusta zabeleženo je 1411 IFR operacija. To je najbolji ostvareni rezultat od registracije FIR-a Sarajevo u ICAO, saopštila je Agencija za pružanje usluga u vazdušnoj plovidbi BiH (BHANSA).

Veći deo operacija činili su preleti aviona (1359 operacija) dok su manji broj činili avioni koji su koristili međunarodne aerodrome u BiH – Sarajevo, Banja Luku, Tuzlu i Mostar (52 operacije).

– S obzirom da na zahtjevnom evropskom tržištu usluga u vazdušnoj plovidbi vrijede ista pravila za sve, te da je posebno važan nivo efikasnosti pružaoca usluga kao i njihova cjenovna konkurentnost, ovi rekordi ohrabruju i podstiču na dalji, još bolji rad svih zaposlenih u BHANSA-i.

Porast saobraćaja očekuje se i dalje, što zahtjeva prijem i školovanje novih kontrolora vazdušnog saobraćaja – piše na sajtu Agencije.

Navodi se i da BHANSA počela da beleži konstantan rast vazdušnog saobraćaja nakon otvaranja gornjeg vazdušnog prostora iznad Kosova u aprilu 2014, a posebno od sredine novembra te godine kada je preuzela potpunu kontrolu nad vazdušnim prostorom do 10 000 metara.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj