BEG airport status
Prvo Etihadovo sportsko sponzorstvo u regionu ide u srpski konjicki sport Etihad sponzor manifestacije konjičkog sporta "Kup Princa Pavla – Zobnatica 2015" / Foto: Etihad

Prvo Etihadovo sportsko sponzorstvo u regionu ide u srpski konjicki sport

Kompanija Etihad ervejz (Etihad Airways) potpisala je sporazum o sponzorstvu manifestacije konjičkog sporta.

„Kup Princa Pavla – Zobnatica 2015“ biće održan na hipodromu u ovom gradu 13. septembra, saopšteno je danas iz Etihada.

– Drago nam je što možemo da objavimo naše prvo sportsko sponzorstvo u regionu, koje naglašava našu duboku posvećenost srpskom tržištu i odražava snažne bilateralne veze između UAE i Srbije.

Značajno je što se tu radi o podmlađivanju konjičkog sporta u Srbiji, što nam omogućava da se približimo našim korisnicima u zemlji. Uvereni smo da će Kup Princa Pavla dostići nove visine i izrasti u jedan od najznačajnijih konjičkih događaja u regionu – uzjavio je Peter Baumgartner, komercijalni direktor Etihad ervejza.

Etihadovo ulaganje u sport podržala je, ali bez finansijskog ulaganja, kompanija Er Srbija.

Tako su, prema ugovoru o sponzorstvu, obe avio-kompanije dobile pravo da dve najznačajnije galopske trke nose naziv „Etihad Milja“ i „Er Srbija-Jadran II“.

– Time što pomažemo da se oživi ova lepa tradicija ne samo da podržavamo srpski konjički sport, nego, što je još važnije, podržavamo jednu inicijativu koja će na kraju doneti dobrobit zajednici jer će doprineti razvoju turizma i lokalnoj privredi.

Takođe smo uvereni da će se putem ove i drugih inicijativa konjički sport ponovo naći među vodećim sportovima u našoj zemlji i da će sa ponosom predstavljati našu zemlju kako kod nas, tako i u inostranstvu – istakao je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Zobnatica, mesto udaljeno 150 Km od Beograda, sedište je poznate konjičke ergele, koja ima dugu i uglednu tradiciju organizovanja konjičkih događaja tokom više od 30 godina u doba bivše Jugoslavije.

Kup Princa Pavla – Zobnatica 2015 obeležava povratak konjičkog sporta u ovo mesto nakon gotovo jedne decenije.

Dan konjičke trke, koji će otvoriti Princeza Jelisaveta Karađorđević, član srpske kraljevske porodice, uključivaće galopske i kasačke trke na kojima učestvuju vrhunski konji i poznati džokeji iz regiona Istočne Evrope.

– Veoma se radujemo zbog ovog partnerstva i zahvalni smo za podršku koju su Er Srbija, Etihad ervejz i Etihad ervejz partners pružili konjičkom sportu. Iskoristićemo ovu priliku da ponovo izgradimo ovaj visoko cenjeni sportski događaj, kao i okolinu Zobnatice – izjavio je Said Al Suveidi, izvršni direktor akcionarskog društva Zobnatica koje organizuje Kup.

Sukob KKS i Er Srbije

Nasuprot Kupa u Zobnatici, nedelja za nama donela je nešto drugačiji epilog odnosa avio-kompanija i sporta.

Kako su gotovo svi domaći mediji preneli, Košarkaški savez Srbije (KKS) je uoči Eurobasketa, zbog viška sportske i medicinske opreme, podneo zahtev domaćem avio-prevozniku, dan pre putovanja, da ga oslobodi plaćanja dodatnih troškova.

Kompanija Er Srbija odbila je ovaj zahtev.

KKS je u svom saopštenju naveo da „najoštrije osuđuje odluku nacionalnog avio prevoznika Er Srbije“.

Pred kraj nedelje međusobne optužbe i nerazumevanje dveju strana prekinuo je premijer Srbije Aleksandar Vučić koji je u obraćanju novinarima objasnio da je odluka Er Srbije opravdana i da se nacionalni avio-prevoznik ponaša u skladu sa profesionalnom etikom i da sve ljude tretira jednako, pa i košarkaše Srbije. Takođe je naglašeno da nacionalna aviokompanija više nikoga ne sponzoriše kada je sport u pitanju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

12

Lepa vest za konjicki sport, mada ne verujem da ce postati masovan sport, jer je skup. A sto se tice sukoba KSS i AS, to nam je jasno pokazalo da mi nemamo nacionalnu aviokompaniju.

Odgovori
Ni

Sto niste dali kosarkaskoj reprezentaciji da ne plati dodatni prtljag nego ulazete u sport koji niko me gleda

Odgovori
gi

Pa dali su svojima, procitajte lepo tekst…
Ovo je upravo ono sto im prebacuju Amerikanci…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj