BEG airport status
Air Serbia počela sa korišćenjem AerData STREAM softvera

Air Serbia počela sa korišćenjem AerData STREAM softvera

BEOGRAD – Kompanija Air Serbia počela je sa koršćenjem STREAM softvera, razvijenim od strane holandske firme Air Data, koji predstavlja najistaknutiju veb-platformu u avioindustriji za potrebe raspolaganja podacima o letelicama i motorima, a koriste je neke od najvećih svetskih aviokompanija, lizing kuća kao i MRO firmi.

 
 
copyright: Dimitrije Ostojic
 
 
Nacionalni avioprevoznik Air Serbia počeo je sa korišćenjem softvera pod nazivom STREAM (Secure Technical Records for Electronic Asset Management), koji je razvila kompanija Aer Data. Aer Data se bavi lizing menadžmentom, kao i razvojem softvera za planiranje flote, motora, a pruža i tehničke i kancelarijske (back office) usluge operatorima vazduhoplova i motora, lizing kućama kao i MRO kompanijama.

STREAM softver, je najistaknutija veb-platforma u avioindustriji koju koriste neke od najvećih svetskih aviokompanija, lizing kuća kao i MRO firmi, za potrebe raspolaganja podacima o letelicama i motorima, navodi se u današnjem saopštenju holandske kompanije.

Platforma omogućava aviokompaniji da skenira i kasnije raspolaže centralizovanom bazom svih svojih pisanih tehničkih dokumenata vezanih za održavanje motora i letelice, kako unutar svoje organizacije tako i sa lizing kućama i MRO firmama koje održavaju njihovu flotu.
 
STREAM1
 
Komentarišući današnje saopštenje, Mark Nieuwendijk, direktor kompanije Aer Data je rekao da je jako srećan zbog još jedne nove kompanije koja koristi njihovu STREAM platformu. „Air Serbia je kompanija koja beleži veliki rast iako je započela svoje operacije pre godinu dana, i mi se radujemo što ćemo doprineti njihovom uspehu u budućnosti“, naveo je on.

Kompanija Aer Data preuzeta je od strane Boinga u maju prošle godine i postala deo „Boeing Commercial Aviation Services“ priče. Njeni proizvodi su sada deo integrisanog Boingovog rešenja za usluge u avijaciji pod nazivom Boeing Edge. Ono uključuje delove, obuku, inženjerske poslove, održavanje i softverska rešenja koja povećavaju efikasnost i profitabilnost aviokompanija i lizing kuća.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

    27. Nov 2024.Pogledaj
    27. Nov 2024.Pogledaj

    PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj