BEG airport status
Er Srbija i Er Baltik potpisali kod-šer sporazum Do glavnih gradova Estonije i Letonije iz Beograda sa samo jednim presedanjem / Foto: Dušan Atlagić

Er Srbija i Er Baltik potpisali kod-šer sporazum

Kompanije Er Srbija (Air Serbia) i Er Baltik (airBaltic), letonski nacionalni avio-prevoznik, potpisale su kod-šer sporazum. Ovaj dogovor će putnicima pružiti jednostavnije rešenje za putovanja između Beograda i baltičkih prestonica, Rige i Talina, rečeno je u kompaniji Er Srbija.

Po ovom sporazumu, Er Srbija će dodati svoj “JU” kod na 47 letova nedeljno koje Er Baltik obavlja između Rige i Amsterdama, Berlina, Kopenhagena, Stokholma, Beča i Varšave, kao i između Talina i Beča.

S druge strane, „BT“ kod Er Baltika će se pojaviti na 56 letova nedeljno koje Er Srbija obavlja između Beograda i sedam gradova u Evropi: Amsterdama, Berlina, Brisela, Kopenhagena, Stokholma, Beča i Varšave.

– Ovaj kod-šer sporazum u još većoj meri produbljuje našu mrežu linija u Severnoj Evropi pružajući putnicima u vazdušnom saobraćaju brojne nove mogućnosti za putovanja ka baltičkim državama i iz ovih zemalja.

Naša kod-šer partnerstva predstavljaju kamen temeljac našeg poslovnog modela i sa nestrpljenjem očekujemo da uskoro poželimo dobrodošlicu gostima Er Baltika na našim letovima – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Ove konekcije će zajedno omogućiti putnicima da lete između glavnih gradova Estonije, Letonije i Srbije sa samo jednim presedanjem i istom kartom za celokupno putovanje.

– Naša domaća tržišta su Letonija, Estonija i Litvanija. Er Baltika brojnim svakodnevnim letovima povezuje baltičke prestonice sa značajnim centrima.

Na ovim čvorištima se sastajemo sa našim partnerskim avio-kompanijama koje prevoze naše putnike do i iz gotovo svih aerodroma na svetu.

Drago nam je što ćemo biti u prilici da se udružimo sa Er Srbijom i da zajedno unapredimo veze između Beograda i prestonica baltičkih država – objasnio je generalni direktor Er Baltika, Martin Gaus, navodi se u saopštenju Er Srbije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj