BEG airport status
Etihad ervejz i Svis-AS potpisali ugovor o saradnji – na zajedničkom softveru i Er Srbija Integrisan pristup kontroli održavanja, inžinjeringu, finansijskom menadžmentu, kontroli kvaliteta i ljudskim resursima za članice "Etihad Airways Partners"

Etihad ervejz i Svis-AS potpisali ugovor o saradnji – na zajedničkom softveru i Er Srbija

Avio-prevoznik Etihad ervejz (Etihad Airways) potpisao je ugovor o strateškoj saradnji sa kompanijom Svis ejviejšn softver – Svis-AS (Swiss-AS). Ova saradnja će zalivskoj kompaniji i njenim partnerima omoguciti da pređu na „zajedničku platformu održavanja“, rečeno je u Etihadu.

Softver „AMOS“ kompanije Svis-AS je upravljački informacioni sistem koji omogućava u potpunosti integrisan pristup svim ključnim poslovnim oblastima, uključujući i kontrolu održavanja, inžinjering, finansijski menadžment, kontrolu kvaliteta i ljudske resurse.

– Ovaj strateški sporazum znači da ćemo moći da iskoristimo prednosti značajnih poslovnih sinergija širom naše grupe avio-kompanija putem sistema koji je jednostavan, transparentan i u potpunosti usklađen.

Procesi transfera letelica i razmene delova ce funkcionisati na zajedničkoj platformi i, u skladu s tim, postati fleksibilniji i efikasniji – izjavio je Ričard Hil, operativni direktor Etihad ervejza.

Više od 140 avio-kompanija širom sveta koristi „AMOS“, uključujući i članice grupacije „Etihad Airways Partners“ u koje spadaju: Er Berlin (erberlin), Alitalija (Alitalia), Er Srbija (Air Serbia), Džet ervejz (Jet Airways) i Etihad ridženel (Etihad Regional) čije letove obavlja Darvin erlajn (Darwin Airline).

Svis-AS će obezbediti softversko rešenje za sve članice grupacije „Etihad Airways Partners“.

– Ovaj sporazum je u skladu sa našom tehnološkom strategijom korišćenja zajedničkih platformi i održivih rešenja kako bi se povećala razmena informacija i unapredila saradnja širom grupe – objasnio je Robert Veb, direktor informacionih tehnologija Etihad ervejza.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj