BEG airport status
Najbolji do sada: Predstavljamo vam kalendar 101. lovačko-avijacijske eskadrile za 2016. godinu Zavirili smo u novo remek-delo vojne vazduhoplovne fotografije koje živi i van Interneta / Foto: Dušan Atlagić

Najbolji do sada: Predstavljamo vam kalendar 101. lovačko-avijacijske eskadrile za 2016. godinu

Tango Six portal već nekoliko godina u nazad, svakog decembra, najavljuje vazduhoplovne kalendare za nastupajuću godinu. Navikli smo da nas institucije koje vode najveći entuzijasti svake godine iznova obraduju malim remek-delima vazduhoplovne fotografije koji nam oplemenjuju radni i poslovni prostor – datume odavno gledamo na telefonima.

2015. godinu svakako je obeležio poduhvat avio-kompanije „Prince Aviation“ koja je uz pomoć pilota i umetnika Dragana Veselinovića prelepim crtežima predstavila skoro celokupnu istoriju svoje flote. Odmah za petama Princu ove godine bila je 101. eskadrila – dom pilota-lovaca Ratnog vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije. „Vitezovi“ su uz pomoć odabranih srpskih vazduhoplovnih fotografa objavili kalendar koji smo proglasili najboljim vojnim kalendarom do tada.

Danas vam predstavljamo novi „najbolji kalendar do sada“.

Batajnica, "Air Solution", poslednji razlaz MiG-21 jednoseda / Foto: Dušan Atlagić
Batajnica, „Air Solution“, poslednji razlaz MiG-21 jednoseda / Foto: Dušan Atlagić

Prateći tradiciju prikupljanja najzanimljivijih i najatraktivnijih trenutaka u „životu i radu“ eskadrile, Dimitrije Ostojić, Novak Đorđijević i Dejan Beda autori su novih 6 fotografija od kojih neke prikazuju domaće MiG-ove u do sada neslikanim pozama, situacijama i scenarijima.

„Sto prva“ je i ovim kalendarom uspešno uspela da razbije statičnu formu jednostavnog fotografisanja letelica i donosi nam više nego atraktivne noćne i vazduh-vazduh predstave koje svaki vazduhoplovni entuzijasta mora imati na svom zidu narednih 12 meseci.

Kako saznajemo, kalendar će ove godine biti moguće nabaviti isključivo preko pripadnika eskadrile. Neće se nalaziti u slobodnoj prodaji.

Tango Six nagrađuje troje najbržih čitatelja ili čitateljki kalendarima 101. eskadrile za 2016. godinu ako u komentarima na ovaj post odgovore na pitanje: Da li volite Tango Six i zašto?

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Volim tango six. Najbolji portal koji se bavi ovim temama. Tacno, uvremenjeno i profesionalno.

Odgovori
Pe

Darko, Nenade, Slobodane, čestitam, osvojili ste po kalendar.
Kontaktirajte nas na: redakcija@tangosix.rs

Ne

Volim Tango Six zato što pišu o vazduhoplovnim dešavanjima na Balkanu

Odgovori
sl

Volim tango six zato sto se jedini bavi temom koju pratim od malih nogu i koju vilim i dan danas.

Odgovori
Mi

Volim Tango SIX jer ne laze!

Odgovori
Dj

Volim Tango Six jer pravi ekskluzivne izvestaje o svim domenima vazduhoplovstva na ovim prostorima.

Odgovori
Mi

Volim Tango SIX jer je drugaciji..

Odgovori
dr

Lep kalendar..ali bili su brzi.

Odgovori
Vo

Volim Tango Six zato što je realan.

Odgovori
Dr

Ne volim Tango six zato sto mi ne objavljuju komentare … :P

Odgovori
Sl

Zato sto uvek dobijamo tacne i informacije iz prve ruke

Odgovori
12

Jel ovo znaci da nekadasnji pripadnici ove eskadrile i njenih preteca (126.lae, 127.lae, itd.) nece biti u mogucnosti da nabave?

Odgovori
Pe

Javite se u esadrilu, trenutno ima kalendara za sve bilo sadasnje, bivse pripadnike i one koji vole vazduhoplovstvo. Broj je ogranicen.

Iv

Tango six je odlican sajt za sve nas koji volimo avijaciju iz razloga sto se tematikom bavi na strucan nacin i uvek je u koraku sa aktulenim desavanjima! Molim redakciju Tangosixa da ako moze da mi omuguci kupovinu kalendara! UNAPRED HVALA!

Odgovori
Iv

Peco na koji nacin da kontaktiram eskadrilu u vezi kalendara?

Odgovori
Jo

Jer vise od drzave pokusavate da osposobite RV-PVO Srbije.Realno.

Odgovori
Ma

Volim Tangosix jer je sjajan, vrlo realan, precizan a iznad svega vodi računa o našem vazduhoplovstvu više nego bilo ko drugi, a i okuplja nas entuzijaste avijacije na jednom mestu! Želim Vam puno uspeha u radu i još mnogo ekskluzivnih izveštaja o avijaciji! Najveći pozdrav

Odgovori
Ga

Tango SIX je prvi,jedini i neponovljiv.Vazduhoplovsvom se bavi profesionalno, informativno i sa puno entuzijazma.Trebalo bi i da uvedete rubriku istorija avijacije gde bi se detaljno predstavio avion sa detaljnim karakteristikama i vremenom u kome je vladao nebom.
Puno pozdrava i želja da trajete. Zoran.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj