BEG airport status
Novi blam Katar Ervejza: Prvi javni „aborted takeoff“ A350 – novinar snimao i tvitovao uprkos zabrani Katarova PR kampanja u senci neočekivanih izjava njenog generalnog direktora Akbar Al Bakera / Foto: The Points Guy

Novi blam Katar Ervejza: Prvi javni „aborted takeoff“ A350 – novinar snimao i tvitovao uprkos zabrani

Posle izjave generalnog direktora Katar ervejza (Qatar Airways), Akbar Al Bakera da bi direktora američke Delte (Delta Air Lines), Ričarda Andersona, obesio kada bi se našli lice u lice na nekoj konferenciji, stiže vest o još jednoj ne tako prijatnoj situaciji u ovoj kompaniji.

Naime, došlo je do incidenta u Katarovom A350 na letu iz Njujorka za Dohu kada je avion na pisti postigao punu brzinu, ali se u poslednjem trenutku ipak zaustavio i nije poleteo, piše The Sydney Morning Herald.

U tome, možda i ne bi bilo problema da na let nisu bili pozvani novinari i da celokupnu situaciju nije snimio glavni i odgovorni urednik portala The Pionts Guy, Zach Honig, kome je odmah nakon iznenadnog zaustavljanja letelice rečeno da ugasi kameru i da prestane da tvituje

Usledilo je objašnjenje da je došlo do automatskog zaustavljanja A350 jer je dobijen signal da je pista suviše kratka za poletanje. U izveštaju katarskog CAA navodi se da pista zapravo nije bila problem. Naime, sva četiri pilota koja su se nalazila u kokpitu Katarovog A350 pogrešila su prilikom taksiranja. Iza letelice ostalo je gotovo 1000 m piste, a istovremeno je registrovano da je avion prekoračio potrebnu dužinu piste za poletanje za oko 300 m. Sve ovo možda i ne bi bila vest da nije usledila krajnje čudna reakcija generalnog direktora Katar ervjeza Akbar Al Bakera. Kontradiktorno zvaničnim izveštajima civilnih vazduhoplovnih vlasti njegove zemlje, on je izjavio da je za incident pre odgovorna kontrola letenja na njujorškom aerodromu J.F.K. nego posada aviona, piše The Sydney Morning Herald.

Priča za putnike ima još jedan epilog – uspešno poletanje za Dohu.

Sve pogodnosti Biznis klase u kojoj su uobičajeno smešteni novinari na ovakvim letovima dobili su medijsku pažnju kakva je, sasvim izvesno, i prvobitno bila planirana.

Ipak kompanija Katar ervejz, a sasvim izvesno i mediji, neće zaboraviti Al Bakerovu posetu Njujorku ovog decembra. Umesto povoda njegovog dolaska – konferencije za novinare povodom uvođenja linija ovog zalivskog prevoznika za Los Anđeles, Boston i Atlantu iz Dohe u prvi plan dospele su teške reči na račun direktora američkog konkurenta, Delte er lajnsa, i prvi Katarov javni A350 „aborted takeoff“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ja

Klasican primjer negativnog marketinga… sve su ciljano uradili i postigli zeljeni efekat :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj