BEG airport status
Direktorat: Nema nepravilnosti u rasporedu pilota Er Srbije Direktorata će u narednom periodu ponoviti vanrednu kontrolu

Direktorat: Nema nepravilnosti u rasporedu pilota Er Srbije

Na osnovu prijave koju je 4. juna uputio Samostalni sindikat saobraćajnih pilota Srbije, Direktorat je 8. i 9. juna 2015. godine obavio inspekciju Er Srbije i tom prilikom izvršio proveru po navodima iz prijave, koje su u nadležnosti vazduhoplovnih inspektora.

Vanredna inspekcijska kontrola Direktorata civilnog vazduhoplovstva Srbije pokazala je da nema nepravilnosti u planiranju posada Er Srbije, saopštio je danas Direktorat.

Prema nalazu inspekcije, aviokompanija Er Srbija za planiranje posada i vođenje evidencije o vremenima koristi AIMS program, navedeno je saopštenju dostavljenom Tanjugu.

Biranjem slučajnih uzoraka članova posade i kontrolom vremena koja su članovi posade ostvarili u proteklom periodu, a kontrolisani su meseci u kojima operater ima najveći obim saobraćaja – u periodu od 01.05.2014. do 01.06.2015, nisu utvrđena odstupanja od propisanih ograničenja odnosno nisu uočene neravnomernosti u planiranju posada.

Vazduhoplovni inspektori Direktorata će u narednom periodu ponoviti vanrednu kontrolu planiranja posada u Er Srbiji. Aleksandar Gordić iz Direktorata je objasnio da su avio-kompanije redovno kontrolišu:

– Postoji redovna kontrola koja traje oko 30 dana. Ovakve inspekcije se obavljaju bar tri puta godišnje. –

Er Srbija je 4. juna odbacila tvrdnje Samostalnog sindikata saobraćajnih pilota Srbije kojima se, kako je navedeno, neosnovano dovode u pitanje standardi bezbednosti putnika i zaposlenih koje srpska nacionalna aviokompanija primenjuje.

– Bezbednost je najvažniji element našeg svakodnevnog poslovanja i naš najznačajniji prioritet. Radno vreme pilota, kao i predviđeni raspored vremena provedenog na letu, u Er Srbiji su u potpunosti i bez izuzetka usklađeni sa važećim zakonodavstvom u Srbiji, kao i regulativom EU i u tom smislu se ne razlikuje od bilo koje druge aviokompanije. – navela je Er Srbija u pisanom odgovoru Tanjuga.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

evroprc na: Rumunija dobila prve borbene avione F-16 nabavljene od Norveške

Покушавам да схатим укупну инвестицију Румуна: Дакле ових 338 Милиона па предходних 700 Милона Евра , па 6,5 Мрд евра је преко 7,5 Мрд Евра, ако сам тачно сабрао?! Добило се 32 Ф16 који иду у ремонт и модернизацију и купило Додатних 32 Ф-35 дакле укупно 64 авиона. Ових 32 Ф-16 још до 2034 могу…

03. Dec 2023.Pogledaj

Pilot320 na: [POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

Razlika je sto je EASA dozvola napravljena za Evropsko tržište, time ga štite, dok kod nas u Srbiji dobijes ICAO dozvolu koja je priznata u Aziji, Arici. ( Svuda osim u Evropi) Za konverziju polažeš 13 indentičnih predmeta. Samo uzimanje para.

02. Dec 2023.Pogledaj

Star_tr na: Kazahstan: Glasine o kupovini Rafala nisu tačne, “Su-30 je najbolji višenamenski borbeni avion na svetu“

@Feline Istina njihovi avioni nisu borbeno dokazani, ali zato ostatak njihove vojne industrije ime svega za ponuditi, od tenkova, oklopnjaka, artiljerije... A važno je i da bi se održavanje te tehnike moglo raditi preko Poljske koja polako postaje Europski centar južnokorejske vojne opreme.

02. Dec 2023.Pogledaj

Borna na: [POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

ICAO je medjunarodna organizacija za civilno zrakoplovstvo, te sve zemlje koje su clanice ICAO-a, moraju imati dozvole uskladjene sa ICAO regulativom, a EASA je EU organizacija( nasljednica JAA, koje je Srbija bila clanica). Recimo da ICAO propisuje neki "minimum" kojih se sve zemlje clanice moraju pridrzavati. EASA ima jos nekih dodatnih uvjeta, slicno je i…

02. Dec 2023.Pogledaj

Marko na: Španci potpisali prvi ugovor za nabavku SIRTAP drona u čijem naoružavanju može učestvovati i Srbija

Čisto sumnjam da Srbija izvan NATO-a, a slizana s Rusima i Kinezima, može upasti u ovo. Ako se uspije - svaka čast!

02. Dec 2023.Pogledaj