BEG airport status
„TAM Airlines“ postaje četvrta kompanija koja će koristiti A350 XWB Isporuka A350 XWB TAM erlajnsu do kraja decembra / Foto: Airbus

„TAM Airlines“ postaje četvrta kompanija koja će koristiti A350 XWB

Prvi A350 XWB kompanije TAM erlajns (TAM Airlines) obavio je svoj prvi let na Međunarodnom aerodromu u Tuluzu. Letelica je trenutno u fazi isporuke, koja uključuje proveru na tlu i test letove, a u toku ovog meseca trebalo bi da bude predata kompaniji, rečeno je u Erbasu (Airbus).

Kako je još u septembru najavljeno, TAM erlajns bi od januara 2016. godine avion trebalo da koristi na linijama iz Sao Paola do Manausa, a kasnije i na međunarodnim letovima do Majamija i Madrida.

Osim ovog A350 XWB, „LATAM Airlines Group“ u čijem je vlasništvu TAM erlajns naručio je još 27 A350-900.

Brazilski avio-prevoznik TAM erlajns postaće prvi avio-prevoznik sa američkog područja i četvrta kompanija na svetu koja će u svojoj floti imati A350 XWB.

Ovaj avion prvi je počeo da koristi Katar ervejz (Qatar Airways). Sledile su ga kompanije Vietnam erlajns (Vietnam Airlines) i  Finer (Finnair).

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj