BEG airport status
Centar za istraživanje udesa objavio preliminarni izveštaj udesa Cesne 310 kod Ečke Poslednja fotografija aviona HA-CIF u letu na dan udesa. Foto: Ivan Ilijevski

Centar za istraživanje udesa objavio preliminarni izveštaj udesa Cesne 310 kod Ečke

Centar za istraživanje udesa i ozbiljnih nezgoda objavio je 30. marta informaciju o udesu aviona Cesna 310 škole letenja Pegaz. Posle tri meseca kašnjenja javnog objavljivanja u informaciji se konstatuje da su oba motora letelice radila.

Kako se navodi u informaciji, prvi let tog dana za letelicu registarskih oznaka HA-CIF protekao je rutinski. Instruktor letenja je trebalo da obavi treći let za drugim učenikom ali je prilikom vežbe „prilaz sa jednim neoperativnim motorom“ i, kako se navodi, naglog dodavanja gasa letelica po penjanju prešla u poniranje i pod velikim uglom udarila u tlo.

Kao verovatni uzrok udesa navodi se neadekvatno upravljanje avionom od strane posade.

Potpisnik preliminarnog izveštaja, prof. dr. Nebojša Petrović, koji sada ima titulu „vršioca dužnosti“ objavio je informaciju na sajtu DCV-a skoro mesec dana od njenog kompletiranja.

Izveštaj možete pogledati ovde.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

mi

ovakve nesrece se desavaju pa milim da treba sto cesce barem dvaput godisnje odrzati odredjene seminare vezano za bezbednost koji bi bili obavezni za sve instruktore kao i kandidate za instruktora to su nekad bili nastavnici letenja

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Vidi, ili se ne slazemo po prakticnoj upotrebi takve klase aviona, ili ja nesto nisam ispratio bas najbolje. Vecina kargo aviona u svetu jesu prepravljeni veci putnicki avioni. U globalu govoreci tu se slazemo. Ko nije video iste na aerodromima do sada nije bio na internacionalnom aerodromu. Ali šta Srbija ima od toga (i od…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Milos77 U toku pandemije, najveću ulogu su imali civilni avioni. Sve firme koje prevoze teret avionom, koriste u 90% slučajeva prepravljene putničke avione. Zašto? Zato što je tako najjbolje. Ugovori za naoružanje su komercijalnog tipa, ako neko ne može nešto da isporuči, onda ne treba ni da se kupuje, vrlo jednostavno. Da je to tako…

14. Mar 2025.Pogledaj

Zarkovac na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Herkules nacionalne garde New York-a je napravljen 1971. Redovno leti na misijama za juzni pol.

14. Mar 2025.Pogledaj

Vlado na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Što se tiče uticaja sankcija na prodaju ruskog naoružanja pogledati kome Kina prodaje oružje. Azerbejdžan i Sudan kupuju kineske avione, a Tadžikistan i Uzbekistan pvo sisteme. Dakle ne samo da su im uzeli kupce, već su ušli i u Centralnu Aziju donedavno rusko dvorište.

14. Mar 2025.Pogledaj
14. Mar 2025.Pogledaj