BEG airport status
Finansijski rezultati Montenegro erlajnsa za 2015. godinu bolji od poslovnog plana Prihod u 2015. za 50 000 evra veći u odnosu na 2014. / Foto: Montenegro Airlines

Finansijski rezultati Montenegro erlajnsa za 2015. godinu bolji od poslovnog plana

Kompanija Montenegro erlajns (Montenegro Airlines) je na sednici Odbora direktora usvojila izveštaj o finansijskim  rezultatima za protekli period.

Za deset meseci kompanija je prevezla 517.414 putnika, što je skoro 4% više nego prošle godine u istom periodu. Ovo je uticalo na zaradu Montenegra, pa je prihod bio 50 hiljada evra veći u odnosu na isti period prošle godine. Na taj način postignut je bolji finansijski rezultat u odnosu na poslovni plan, saopšteno je iz ove kompanije a prenosi crnogorski portal Analitika.

Član Odbora, Predrag Marković, izjavio je da je u deset meseci ove u odnosu na isti period prošle godine, evidentirano povećanje u sve tri kategorije saobraćaja.

– U redovnom je rast 3%, u kod-šer 8%, a u čarter saobraćaju je ove godine bilo 17 % više putnika, čemu je najviše doprinijelo uvođenje serije čarter letova ka Njemačkoj, odnosno Berlinu, Lajpcigu, Štutgartu, Diseldorfu i Hanoveru – piše Analitika.

Navodi se da je najveći rast broja putnika u redovnom saobraćaju evidentiran  na linijama ka Sloveniji 49 %, Danskoj 46%, Nemačkoj 45% , Velikoj Britaniji 23 %. Kada je reč o pojedinačnim destinacijama najveći porast je na linijima za Kopenhagen i Diseldorf, oko 45 %.

Rast je, uprkos poznatim otežavajućim okolnostima, evidentiran i na jednom od najvažnijih tržišta, na linijama ka Beogradu i to 2%, odnosno 3.750 putnika više za deset meseci, prenosi crnogorski portal.

Saradnja sa Etihadom i povlastice lekarima za letove do Beograda kao teme Odbora direktora / Foto: Montenegro Airlines
Saradnja sa Etihadom i povlastice lekarima za letove do Beograda kao teme Odbora direktora / Foto: Montenegro Airlines

Odbor je usvojio informaciju o potpisivanju „memoranduma o razumijevanju i strateškoj komercijalnoj saradnji sa Etihad ervjezom“ (Etihad Airways), kao i odluku o davanju povlašćenog prevoza lekarima koji se nalaze na specijalizaciji i subspecijalizaciji u Beogradu. Na taj način Montenegro pokazuje društvenu odgovornost i želi da pomogne sistem javnog zdravstva u Crnoj Gori, piše Analitika.

Vesti kojima se rezultati rada ove kompanije procenjuju kao pozitivni dolaze nekoliko nedelja nakon informacije da je Montenegro erlajns zapao u krizu zbog poslovanja sa gubitkom, odlaska pilota i mogućeg ishoda kontrole inspekcije za privredni kriminal.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mislav na: Bosni i Hercegovini odobrena nabavka lakih višenamenskih helikoptera AW119Kx

Pise u clanku da se ova varijanta Koale proizvodi u Americi.

23. May 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Mađarska nabavila avion za aero-foto snimanje „Diamond“ DA62 MPP

@Omni Ovo je avion za kartografiju. Moze i dron, moze i satelit, ali ovako je najbolje za sada, i definitivno najfleksibilnije i najjeftinije. Sto se Orbana tice, ne sme niko da ga dira dogod je Tramp na vlasti. A on ce se povuci blagovremeno ako je pametan.

23. May 2025.Pogledaj

Aleksandar na: [EKSKLUZIVNO] Premijera najvećeg FPV drona kompanije PRDC do sada: Mantis sa minom kalibra 120 milimetara

Nekako mi se čini da bi dron tih veličina mogao da nosi veću bombu (ili minu kako već). Oni dronovi u ukrajini koji mogu čoveku stati u šaku također mogu da unište kombi pa i tenk. Da li ovi mogu nekako duže ili dalje da lete ili kako?

23. May 2025.Pogledaj

Perko na: Mađarska nabavila avion za aero-foto snimanje „Diamond“ DA62 MPP

Pa ovo uopšte i nije ratna stvar. Mi smo nabavili Piper Seneca još davnih dana, iako nije bi baš najsrećnije rešenje ali ovo je za podršku katastru i vojnu kartografiju. Ne može tu BPL da uskoči tako lako na toj nekoj višoj skali. Koriste za geodeziju bespilotne i kod nas ali mislim da nisu toliko…

23. May 2025.Pogledaj

Živojin Banković na: Mađarska nabavila avion za aero-foto snimanje „Diamond“ DA62 MPP

Овакав авион са све специјалном опремом може да кошта неколико милиона евра/долара. Шта је то за Мађарску? Не бих рекао да је то неко ''разбацивање''. И зашто спомињете рат? Па ово је летелица за мирнодопске задатке.

23. May 2025.Pogledaj