BEG airport status
Potpisan novi Radni aranžman između EASA i Direktorata Direktorka DCV-a Mirjana Čizmarov i izvršni direktor EASA Patrik Ki na potpisivanju sporazuma.

Potpisan novi Radni aranžman između EASA i Direktorata

Direktorka Direktorata civilnog vazduhoplovstva Mirjana Čizmarov i izvršni direktor Evropske agencije za bezbednost vazdušnog saobraćaja (EAЅA) Patrik Ki, potpisali su novi Radni aranžman između EAЅA i Direktorata.

Potpisani Radni aranžman obezbeđuje neophodni kontinuitet u primeni izuzetno visokih standarda u oblastima vazduhoplovne bezbednosti, upravljanja vazdušnim saobraćajem i pružanja usluga u vazdušnom saobraćaju, kao i bezbednosti aerodroma u Republici Srbiji i očuvanje efikasnog bezbednosnog sistema u našoj zemlji, što predstavlja osnovni cilj Direktorata. – ističu u DCV-u< Kako navode u DCV, ti ciljevi se postižu primenom evropskih zahteva i verifikacijom od strane EAЅA posredstvom redovnih standardizacionih inspekcija koje se obavljaju u skladu sa istim pravilima koja se primenjuju i u državama članicama Evropske unije.

Radni aranžman je potpisan tokom 144. sastanka generalnih direktora civilnog vazduhoplovstva država članica ESAS. On zamenjuje dokument iz 2009. godine, čime se dodatno unapređuje saradnja dva tela u svim oblastima obuhvaćenim Uredbom (EK) 216/2008 kako bi se postigao visok stepen jednoobraznosti i usaglašenosti vazduhoplovne bezbednosti i zaštite životne sredine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

М

Србија треба коначно да укине СМАТСА – заједничка фирма са Црном Гором.
Србија треба да има своју самосталну САТСА агенцију и да преузме сву имовину у Србијиида се врати отета имовина у Црној Гори и на Космету.

Несхватљиво је да је СМАТСА до сада равноправно(исту суму овца) опредељивала за инвестициије/обнову авио/инфраструктуре у Србији и Црној Гори, … купљен је одличан авион Hawker Beechcraft King Air 350 који више служи за црногорце ? да их довози на ВМА, него за наше потребе!?
И наставни центар у Вршцу , чији је?
Ред је да Србија заокружи власништво и да буде господар на своме, и да убире приход.
Надамо се да ће ускоро основати ЈП Аеродроми Србије.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj