BEG airport status
ONE Aviation: Jedan menadžerski tim za proizvodnju aviona Eclipse 550 i Kastrel K350 Kompanija ONE Aviation najavila i proizvodnju novih aviona

ONE Aviation: Jedan menadžerski tim za proizvodnju aviona Eclipse 550 i Kastrel K350

Eclipse Aerospace i Kestrel Aircraft udružili su se i osnovali  korporaciju ONE Aviation. Zamisao je da se u okviru nje dizajniraju, razvijaju i proizvode avioni koji bi bili vodeći u okviru svojih klasa. Ovo se, pre svega, odnosi na dvomotorni Eclipse 550 i jednomotorni turboprop Kestrel K350.

Avion Eclipse koji se trenutno proizvodi pionir je u VLJ (Very Light Jet) segmentu. Njegova vrednost iznosi oko 3 miliona dolara. Uz mogućnost da leti na 41.000 ft uz upotrebu auto-throttle tehnologije, Eclipse se može smatrati jednim od najefikasnijih letelica u svojoj klasi kada je u pitanju potrošnja gorica. Takođe, sa flotom od preko 300.000 sati letenja bez ozbiljinjih incidenta, ovaj avion jedan je od najsigurnijih na svetu.

Kestrel K350 koji se trenutno nalazi u fazi razvoja, trebalo bi da značajno utiče na promene u industriji kada je reč o tržištu jednomotornih turboprop aviona, najavljuju u korporaciji One Aviation.

Planirano je da obe serije ovih aviona budu dostupnije korisnicima generalne avijacije.

– Osećam se privilegovanim što vodim ovaj tim vazduhoplovnih profesionalaca. Planiramo da povećamo proizvodnju Eclipse VLJ-a, razvijemo Kestrel i izgradimo paket proizvoda generalne avijacije bez premca u industriji. – rekao je direktor ONE Aviationa Alan Klapmajer.

On je dodao da će korporacija biti fokusirana na pronalaženje boljih performansi – od inovacija unutar aviona do razvijanja sistema za obuke i servisa za podršku kupcima. Kako bi postigli svoju maksimalnu efikasnost, u ovoj korporaciji najavljuju da će lanac snabdevanja, marketinga i prodaje za avione Kastrel i Eclipse voditi jedan tim menadžera.

– Verujem da će naše sadašnje, ali i buduće mušterije ceniti Alanovu viziju kao i njegovo ranije iskustvo u vođenju projektovanja, razvijanja i proizvodnje jednog od najuspešnijih programa na svetu. On poznaje naše mušterije. Takođe, Alan je prepoznatljiv u industiji kao inovativan lider. – rekao je predsednik korporacije ONE Aviation Mejson Holend.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj