„U finansijskom smislu on je kao beba. Uvek ide prvo za njega pa onda za mene.“
Ovako pilot Primož Jovanović opisuje iskustvo vlasništva nad letećom igračkom proizvedenom 1961. godine. Namenjenoj obuci pilota, napravljenoj na velikom krilu uz jedan mlazni motor.
Jedrilica sa preteranim pogonom, prvi ukus ozbiljnijeg letenja za generacije ljudi koje danas zovemo „legende“, prvo jugoslovensko vazduhoplovno iskustvo Džona Travolte. Soko Galeb G-2 danas predstavlja mnogo više od aviona za obuku sa sekundarnom jurišnom ulogom.
Primož odgovara opisu većine privatnih vlasnika Galeba. Osoben, dinamičan, pogonjen snom koji ga je brzo bankrotirao.
N102PP kupio je u Sjedinjenim Američkim Državama i kroz svoj Aquila AIR Adventures pokušao je da povrati deo uloženih sredstava kroz svaku moguću aktivnost koja mu je pala na pamet.
Sudbina je htela da se njih dvojica ne rastanu na razuman način. Papa Papa je u Sloveniji uskoro dobio svog druga YU-YAH a prošle nedelje sleteo je i na svoj prvi međunarodni aeromiting.
Pogledajte veoma zanimljiv intervju koji smo uradili sa Primožem u Varaždinu. Obavezno ukoliko razmišljate da umesto kredita za stan podignete kredit za mlazni avion star 50 godina. Zanimaće vas iskustvo:
Tango Six izveštava sa CIAV-a 2015. Fotografije sa događaja objavljivaćemo na našem Facebook Fan Pageu dok sve postove možete pronaći na jednom mestu klikom na baner: