BEG airport status
Aero East na „Partneru 2015“: Prvi izvozni posao za Libiju, promocija vojnih programa razvoja Milorad Matić pored 750C modela izloženog na "Partneru". Foto: Dragan Trifunović

Aero East na „Partneru 2015“: Prvi izvozni posao za Libiju, promocija vojnih programa razvoja

Fabrika aviona „Aero East Europe“ iz Kraljeva prvi put je izašla u javnost sa civilnim i vojnim programom.

„Partner 2015“ bio je prilika da, u saradnji sa javnim preduzećem Jugoimport SDPR, predstave koncept SILA-e 750C u UAV/UCAV varijanti.

Milorad Matić, vlasnik kompanije, naglasio nam je da  „Aero East“ još uvek nema vojni program u punom smislu te reči ali da će vojna -750C, nada se, biti izrađena kao prototip do sledećeg „Partnera“ – dakle za dve godine.

U ovoj verziji letelice kokpit dele pilot i operator aero-foto sistema. Foto: Dragan Trifunović
U ovoj verziji letelice kokpit dele pilot i operator aero-foto sistema. Foto: Dragan Trifunović

Centralni deo svog izložbenog prostora kompanija je posvetila avionu SILA 750C (Cruiser), VLA letelici proizvedenoj po PART 21 standardima. To je jedna od ukupno 140 letelica koju su u „Aero Eastu“ proizveli ili sastavili za 10 godina postojanja.

Avion koji je bio izložen modifikovan je za aero-foto snimanja, pogonjen je Rotaxom 912 (sa direktnim ubrizgavanjem) i predstavlja trenutno poslednji tehnološki domet kraljevačke fabrike kojim su za nekoliko klijanata već tri godine unazad obavljali ovu vrstu usluga iz vazduha.

Milorad Matić nam je tokom „Partnera“ detaljnije predstavio 750C u ovoj verziji i ekskluzivno ispričao detalje o prvom izvoznom poslu koji je realizovao u Libiji:

 
 
Sve izveštaje sa ovogodišnjeg „Partnera“ možete pogledati u posebnoj sekciji klikom na baner:

Partner2015Post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Pe

Citao sam dosta i napisao za Sila 450 , nadam se da ce biti jos bolje resenje Sila 750 . Prateci tekstove na internetu radi se o ozbiljnom projektu koji obecava.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

Filip Не, тада је започета испорука. Првих 12 авиона је било оперативно неколико месеци касније.

09. May 2025.Pogledaj

Filip na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

Au za 8 meseci od potpisivanja ugovora dobili 25 aviona J-20CE...

09. May 2025.Pogledaj

Rafal na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

još da jedna sugestija, posle odlične analize pakistanskog rv i pvo bilo bi dobro da obradite i indijsko rv i pvo

09. May 2025.Pogledaj

Rafal na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

DuPe kritikujem ono za šta postoje dokazi. Dokazi ukazuju da je jedan Rafal sigurno oboren a jak indicioni lanac ukazuje da su oborena tri Rafala. To dalje ukazuje da se radi o lošem avionu, lošim pilotima, lošoj taktici, lošim raketama ili sve zajedno. Daljim analiziranjem se može prilično pouzdano tvrditi da su kineske rakete bolje…

09. May 2025.Pogledaj

Branko na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

To bi vazilo da su se sukobili npr. Amerika i Indija, medjutim i Indija i Pakistan nemaju bas vrhunski obucene pilote, niti maksimalno uvezban i zaokruzen sistem, vec su tu negde, oko proseka, dakle slican je ljudski faktor i onda kvalitet tehnike odredjuje ishod.

09. May 2025.Pogledaj