BEG airport status
Avion Er Srbije dobio ime po Dejanu Stankoviću Dejan Stanković pozira ispred modela aviona koji je poneo njegovo ime. Foto: Air Serbia

Avion Er Srbije dobio ime po Dejanu Stankoviću

Prilikom obeležavanja Dana Srbije na svetskoj univerzalnoj izložbi „Ekspo 2015“ u Milanu, kompanija Er Srbija (Air Serbia) objavila je da će njen treći avion dobiti ime po fudbaleru Dejanu Stankoviću.

Ovo imenovanje je deo programa Er Srbije „Žive legende“ i ima za cilj da oda priznanje pojedincima iz Srbije čiji se profesionalni uspesi mogu smatrati inspirativnim.

U ovoj kompaniji kažu da zvanično objavljivanje imena aviona u Italiji sa sobom nosi određenu simboliku jer je Dejan Stanković poslednjih nekoliko godina proveo u italijanskim timovima Udineze, Lacio i Inter Milano. Za njih je igrao u periodu između 2004. i 2013. godine i sa njima osvojio kup Lige šampiona, pet šampionskih titula u italijanskoj prvoj ligi, četiri Kupa Italije i Super kup Italije.

Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije, je ovim povodom izjavio:

– Dejan Stanković je veoma poznat fudbaler i sportska ličnost ne samo u Srbiji, već i u Italiji i u celoj Evropi. Njegova legendarna karijera i njegovo primerno liderstvo na terenu su u savršenom skladu sa vizijom Er Srbije da postane vodeća avio-kompanija u regionu. Dejan Stanković je izabran zbog svojih izuzetnih sportskih ostvarenja, kao i zbog činjenice da je rekorder po broju nastupa za nacionalnu reprezentaciju, u kojoj je bio i kapiten do 2011. godine. Dok je igrao za beogradski fudbalski klub Crvena Zvezda, sa 19 godina je postao najmlađi kapiten tima u istoriji ovog kluba. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

av

pa najbolje bi ipak bilo da ih nazovu po zvezdama granda.
One su ipak najvise dale na zatupljivanju plebsa

Odgovori
Sl

Mozda bi moglo Mimi oro!

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj